ایمپلنت دندان

 

همانطور که می دانید کاشت ایمپلنت دندان یکی از روش های بسیار پرطرفدار برای جایگزین کردن جای خالی دندان از دست رفته در افراد می باشد که به جای استفاده از پروتزها و دندان های مصنوعی، افراد ترجیح می دهند که کاشت ایمپلنت دندان انجام دهند. تعیین هزینه ایمپلنت دندان و انجام مراحل کاشت ایمپلنت دندان بسیار آسان اما پیچیده می باشد که فقط توسط متخصص ایمپلنت بسیار مجرب و ماهر باید انجام شود.

دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان و جراح لثه در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه در رشت می باشد که بعد از گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت و تجربه های زیاد به همراه نتایج موفقیت آمیز در زمینه ی کاشت ایمپلنت دندان برای افرادی که دندان های خود را از دست داده اند یک متخصص و گزینه مناسب برای انجام کاشت ایمپلنت دندان می باشد.

بیشتر افراد به دنبال یک سرمایه گذاری بلند مدت در زیبایی لبخند خود هستند که بتوانند با یک احساس خوب و اعتماد به نفس بالا در میان دوستان خود و اجتماع لبخند بزنند. یکی از نگرانی های افرادی که به مرکز مراجعه می کنند نگرانی از هزینه ی انجام ایمپلنت دندان است. بهتر است بدانید که هزینه ها و قیمت ایمپلنت دندان با سایر روش های درمانی دندانپزشکی بسیار متفاوت است.

تیم تخصصی ما در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان در رشت به شما توصیه می کند که قبل از هر اقدامی در مورد عوامل موثر در هزینه ایمپلنت دندان و قیمت آن اطلاعات لازم را به دست آورید. معمولا از ما سؤالاتی در مورد نحوه تعیین هزینه درمان پرسیده می شود. در این مطلب ما نگاهی به برخی از عواملی می اندازیم که بر میزان هزینه کاشت ایمپلنت دندان موثر هستند.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت قیمت ابه صفحه لیست قیمت ها سر بزنید.

 

 

آیا شما نیز به دنبال مهمترین و اصلی ترین عوامل موثر در هزینه ایمپلنت دندان هستید؟ آیا می دانید مهمترین آیتمی که می تواند تاثیر زیادی  بر روی قیمت نهایی ایمپلنت دندان داشته باشد چیست؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان این مطلب بسیار جالب همراه ما باشید.

 

عوامل تعیین کننده هزینه ایمپلنت دندان

 

تعداد ایمپلنت های مورد نیاز برای تعیین هزینه ایمپلنت دندان

چه تعداد از دندان از دست رفته را می خواهید جایگزین کنید؟ تعداد ایمپلنت های کاشته شده نقش بسیار مهمی در تعیین هزینه کاشت دارند و این یک امر طبیعی است که هر چه تعداد کاشت ایمپلنت بیشتر باشد هزینه هم بیشتر می شود. متخصص ایمپلنت دندان بعد از معاینات و بررسی های لازم از طریق تصاویر به دست آمده از اشعه ایکس تصمیم می گیرد که بیمار به کاشت چند ایمپلنت دندانی نیاز دارد. همچنین  اگر یک بریج یا پروتز نیاز به جایگزینی داشته باشد، تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز برای ایمن کردن و پشتیبانی از آن پروتزها بر هزینه‌ های مربوط تأثیر می‌ گذارد. به بیمار توصیه می شود در فرآیند تصمیم گیری کاشت ایمپلنت آنچه را که متخصص ایمپلنت دندان توصیه می کند انجام دهد.

 

 

قیمت ایمپلنت کره ای 1402

 

 

موقعیت قرارگیری ایمپلنت دندان

متخصص ایمپلنت دندان با توجه به ساختار دهان و سلامت دندان ها  نحوه کاشت ایمپلنت را برنامه ریزی می کند. محل قرارگیری دندان ها یک عامل مهم و حیاتی برای تعیین هزینه فرآیند کاشت ایمپلنت است. تنظیم صحیح قرار گیری دندان ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب ضروری است. اگر کاشت ایمپلنت برای جایگزینی دندان های جلو باشد، شکل و موقعیت آن باید با دندان های موجود مطابقت داشته باشد تا لبخند شما طبیعی و زیبا به نظر برسد. در این شرایط، متخصص ایمپلنت ممکن است نیاز به تلاش بیشتر و ارائه روش های پیشرفته تری برای جایگزینی دندان داشته باشد. موقعیت مکان هایی که عمل کاشت را کمی چالش ‌برانگیزتر می‌کنند، ممکن است به دلیل نیاز به اقدامات پیشرفته  این روش را پیچیده‌ تر کنند. چند مورد از اقدامات مقدماتی کاشت ایمپلنت دندان به شرح زیر است:

 

 

نیاز به استخراج دندان

در خیلی از موارد دندان بیمار هنوز خارج نشده است، اما به دلیل آسیب شدید و تخریب نیاز به تعویض آن وجود دارد. در چنین مواردی ابتدا باید دندان آسیب دیده کشیده شود. بیماری پریودنتال می تواند منجر به پوسیدگی یا لق شدن دندان ها شود. در این صورت دندان ها باید قبل از عمل ایمپلنت دندان کشیده شوند. هزینه خارج کردن آن یک هزینه اضافی در این زمینه خواهد بود. زمانی که به مرکز تخصصی ایمپلنت دندان مراجعه می کنید متخصصین ایمپلنت بهترین روش جایگزینی و هزینه  تقریبی درمان را تعیین می کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر