ایمپلنت دندانانتخاب ایمپلنت دندان

چگونگی انتخاب ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان به عنوان یک روش بسیار پرطرفدار و موثر در جایگزین کردن دندان های از دست رفته است. دغدغه خیلی از بیماران داوطلب ما در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان چگونگی انتخاب ایمپلنت دندان است. دکتر آرش غفوری به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت دندان با صبر و حوصله در مورد چگونگی انتخاب برند و روش ایمپلنت دندان با بیماران خود در جلسه مشاوره ایمپلنت صحبت می کند.

در ادامه بیشتر در مورد چگونگی انتخاب ایمپلنت دندان در مرکز تخصصی ایمپلنت صحبت می کنیم. همراه ما باشید.

 

آیا انتخاب ایمپلنت دندان به عهده خود بیمار است یا متخصص ایمپلنت دندان؟

ببینید عزیزان من انتخاب ایمپلنت دندان می تواند چند جنبه داشته باشد. شاید منظور از چگونگی انتخاب ایمپلنت دندان برند ایمپلنت دندان باشد و یا روش ارائه ایمپلنت دندان و یا انتخاب فیکسچر مناسب برای کاشت دندان باشد. در هر صورت می خواهیم بدانیم هر کدام از این موارد توسط چه کسی و چگونه انتخاب می شوند. آیا بیمار می تواند مناسب بودن برند یا فیکسچر ایمپلنت را برای کاشت دندان خود تشخیص دهد؟

مسلما جوابی که در ذهن شما تداعی شده است خیر است. بیماران و افراد معمولی تخصص و علم کافی را در مورد شناخت بهترین برند ایمپلنت دندان و یا فیکسچر مناسب برای کاشت درون استخوان ندارند. تنها چیزی که معمولا افراد می توانند در مورد چگونگی انتخاب ایمپلنت دندان نظری داشته باشند قیمت ایمپلنت دندان است. که معمولا در جلسه مشاوره بعد از توضیحات و بررسی های لازم متخصص ایمپلنت دندان در مورد بودجه بیمار سوال می پرسد و مناسب با شرایط او بهترین برند و روش ایمپلنت ارائه می شود.

یک متخصص ایمپلنت دندان به دلیل داشتن تجربه های فراوان و شناخت تکنیک ها و گذراندن دوره های آموزشی لازم با انجام معاینه اولیه و مشاهده تصاویر سه بعدی و عکس opg از وضعیت دهان و جای خالی دندان و شرایط تراکم استخوان های فک بیمار می تواند در چگونگی انتخاب ایمپلنت دندان نقش اساسی و مهم را داشته باشد.

بنابراین تا اینجا می دانیم که انتخاب ایمپلنت دندان چه از لحاظ برند ایمپلنت دندان و  چه از لحاظ تعیین نوع فیکسچر و روش کاشت ایمپلنت بعد از معاینات و بررسی های اولیه بیمار به عهده متخصص ایمپلنت دندانی که به آن مراجعه کرده اید می باشد.

اگر در انتخاب متخصص خود تحقیقات لازم را انجام داده اید و با شناخت کافی از موفقیت و مهارت کار او مراجعه کرده اید بهتر است با خیال راحت صفر تا صد جراحی کاشت ایمپلنت خود از جمله چگونگی انتخاب ایمپلنت را به او بسپارید. جراحی کاشت ایمپلنت دندان در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری دارای ضمانت نامه مادام العمر در صورت رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی می باشد.

 

 

چگونگی انتخاب برند ایمپلنت دندان

انتخاب برند ایمپلنت دندان تا حدود زیادی بستگی به مرکزی دارد که شما به آنجا مراجعه می کنید. ایمپلنت دندان دارای برند های بسیار زیادی از شرکت های مختلف در سطح دنیا می باشد. ایمپلنت های آمریکایی و آلمانی و سوئدی و ایتالیایی و کره ای و حتی ایرانی می توانند در جایگاه خود و بسته به شرایط فیزیولوژیکی و بودجه مالی بیمار انتخابی مناسب باشند. هر کدام از برندهای ایمپلنت دندان دارای ویژگی های منحصربه فرد هستند برای اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این برندها می توانید به مطلب برند ایمپلنت دندان در همین سایت مراجعه بفرمایید.

دکتر آرش غفوری به دلیل تمرکزی که در زمینه کاشت ایمپلنت دندان دارد همانطور که از پیشرفته ترین ابزار و تکنیک ها برای کاشت دندان شما استفاده می کند از بهترین برند های ایمپلنت های دندان دنیا در مرکز تخصصی خود برخوردار است. ایمپلنت آمریکایی ، ایمپلنت آلمانی و ایمپلنت کره ای سه نوع برند ایمپلنت معتبر و با کیفیت در سطح جهان هستند که در این مرکز با توجه به وضعیت دهان و دندان و شرایط مالی بیمار در محیطی مجهز به آخرین ابزار دندانپزشکی و جراحی کاشت ایمپلنت دندان با جدیدترین روش و متد روز دنیا برای بیماران انجام می شود.

 

چگونگی انتخاب فیکسچر ایمپلنت دندان

هر کدام از برندهای آمریکایی و آلمانی و کره ای ایمپلنت دندان دارای قطعات و سیستم مجزا و منحصر به فرد خود هستند. در سیستم هر کدام از این برندها فیکسچرهای مختلف در سایز و مدل مختلف وجود دارد. دکتر آرش غفوری بعد از بررسی بافت استخوان و موقعیت مناسب توسط اسکنرهای داخل دهانی مناسب ترین فیکسچر موجود را برای کاشت درون استخوان فک انتخاب می کند. ممکن است به دلیل شرایط نامساعد تراکم استخوان فک متخصص لازم بداند از مینی ایمپلنت ها یعنی فیکسچرهای پایه کوتاه یا فیکسچرهای زیرکونیومی به دلیل بروز حساسیت به فلز تیتانیوم برای کاشت دندان دائمی بیمار خود استفاده کند.

 

 

چگونگی انتخاب تکنیک مناسب برای ایمپلنت دندان

یکی دیگر از موضوعات مهم در زمینه انتخاب ایمپلنت دندان مربوط می شود به تعیین تکنیک و روش کاشت ایمپلنت دندان.

ایمپلنت های دندانی می توانند به صورت ایمپلنت های فوری یا ایمپلنت های on all 4 یا ایمپلنت های دیجیتالی برای بیمار انجام شوند. هرچقدر متخصص و مرکز ایمپلنت دندانی که انتخاب کرده اید مدرن تر و مجهز تر به فناوری های پیشرفته باشد جراحی ایمپلنت دندان شما می تواند به راحت ترین روش و بدون هیچگونه درد و خونریزی در کوتاه ترین زمان ممکن با حداقل هزینه به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام شود.

ایمپلنت های فوری و یک روزه یکی از جدیدترین روش های کاشت دندان دائمی می باشند شما می توانید در صورت وجود تراکم استخوان کافی و سایر شرایط مطلوب برای انجام ایمپلنت دندان در طی یک جلسه و یک روز با یک روکش موقت مطب را ترک کنید. در ایمپلنت های فوری تمامی مراحل کاشت ایمپلنت دندان و نصب اباتمنت و هیلینگ و در صورت لزوم نصب روکش موقت در طی یک جلسه و یک روز بدون هیچگونه درد و خونریزی در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری ارائه می شود.

متخصص ایمپلنت دندان بعد از بررسی های لازم تشخیص می دهد که آیا وضعیت بیمار برای انجام ایمپلنت دندان فوری مناسب است یا خیر.

معمولا برای افرادی که تمامی دندان ها یا تعداد زیادی از دندان های خود را از دست داده اند روش کاشت all on 4 پیشنهاد می شود. این روش هم به تشخیص متخصص ایمپلنت دندان بستگی دارد. ممکن است بیمار به دلیل داشتن بیماری های دیگر مثل دیابت کنترل نشده و یا سرطان گزینه مناسبی برای اجرای این روش نباشد و باید از روش های دیگر جایگزین کردن دندان مثل دندان مصنوعی استفاده کند. ایمپلنت های all on 4  با کاشت 4 یا 6 پایه درون استخوان فک با زاویه مناسب  می توانند یک روش مقرون به صرفه برای جایگزین کردن تعداد زیادی از دندان های از دست رفته باشند.

انتخاب ایمپلنت دیجیتال برای کاشت دندان بیمار بستگی به بیمار دارد. مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری به دلیل مجهز بودن به آخرین ابزار و فناوری های پیشرفته و همچنین شناخت متخصص به جدیدترین روش ارائه دهنده جراحی ایمپلنت دندان به صورت دیجیتال می باشد. اگر انتخاب شما برای کاشت ایمپلنت به صورت دیجیتالی می باشد بهتر است بدانید که به دلیل استفاده از متد جدید و ابزار پیشرفته و متریال با کیفیت ممکن است در ابتدا ملزم به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به روش سنتی ایمپلنت دندان باشید اما در عوض تا آخر عمر خود نیازی به هزینه مجدد برای تعویض ایمپلنت ها و کاشت دوباره دندان های خود ندارید. همچنین ایمپلنت های دیجیتالی راهی برای صرفه جویی و در وقت و هزینه بلند مدت محسوب می شوند.

 

جمع بندی

به طور کلی چگونگی انتخاب ایمپلنت دندان در همه ابعاد بستگی به متخصص ایمپلنت دندان شما دارد. بهتر است انتخاب برند و روش ایده آل کاشت دندان خود را به تخصص ایمپلنت دندان خود بسپارید.

دکتر آرش غفوری به عنوان یکی از بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت جلسه مشاوره ایمپلنت تمامی موارد لازم را متناسب با وضعیت موجود برای بیمار خود مشخص می کند.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر