ایمپلنت دندانایمپلنت های کره ای در رشت

انتخاب ایمپلنت دندان با توجه به تنوع این محصول در بازار، کار چندان آسانی نیست. این برند ها از نظر قیمت ایمپلنت دندان ، کیفیت کاشت ایمپلنت ، کشور سازنده با یکدیگر اختلاف دارند. ایمپلنت های مورد استفاده در ایران بیشتر از برندهای کره ای، اروپایی و آمریکایی است. شاید اینگونه به نظر برسد که ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی نسبت به ایمپلنت های کره ای از کیفیت بسیار بالاتری برخوردارند اما واقعیت این است که برندهای کره ای از نظر دوام و کیفیت در سطح بهترین برندهای جهان هستند.

کره جنوبی با سرمایه گذاری گسترده و پایه ریزی اقتصاد آزاد و رقابتی در نیم قرن گذشته تبدیل به یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان شده است. این کشور هم اکنون در بین 8 کشور صنعتی جهان جای دارد و کمتر کشوری را می توان در اروپا یافت که از نظر پیشرفت در صنایع مختلف قابل مقایسه با این غول اقتصادی و صنعتی آسیا باشد. کره جنوبی سرمایه گذاری گسترده ای در صنایع خود انجام داده است و برندهای صنعتی این کشور به لطف مدیریت صحیح توانسته اند در بسیاری از صنایع خود را به سطح یک جهان برسانند.
تجهیزات دندانپزشکی و به خصوص طراحی و ساخت ایمپلنت یکی از صنایعی است که کره ای ها در آن پیشرفت های زیادی داشته اند. اگر نگاهی به 20 برند برتر ایمپلنت جهان بیندازیم حتماً می تواند تعدادی از برندهای کره ای را در میان آن یافت.
بعضی از سازندگان ایمپلنت در کره جنوبی بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارند و در طی این مدت زمانی نه تنها بازارهای آسیا را به تسخیر خود در آورده اند بلکه موفق شده اند به اروپا و آمریکا نیز صادرات داشته باشند. در ادامه انواع برند ایمپلنت کره ای را معرفی میکنیم.

 

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت امروزه یکی از خدمات مهم دندانپزشکی می باشد که بسیاری از افراد آن ها را انجام می دهند. در حال حاضر ایمپلنت دندان نسبت به سایر خدمات دندانپزشکی تخصصی تر به شمار می رود؛ چرا که باید برای انجام آن، دندانپزشک جراحی انجام دهد.

جراحی های دندانپزشکی برای ایمپلنت شامل برش لثه و قرار دادن پایه تیتانیومی که با بدن سازگاری دارد می باشد و شما باید آن را در نظر داشته باشید که ایمپلنت دندان روشی تخصصی است و باید توسط ایمپلنتولوژیست یا متخصص ایمپلنت انجام شود. در ادامه به شما یکی از بهترین برند های حال حاضر ایمپلنت یعنی ایمپلنت کره ای را معرفی می کنیم، با ما همراه شوید.

ایمپلنت های کره ای با توجه به دسترسی و قطعاتی که دارند در بیشتر مراکز تخصصی کاشت ایمپلنت به کار می روند. ایمپلنت کره ای هم انواع مختلفی دارد که هر یک از کیفیت متفاوتی برخوردار است که می توانند از نظر طول عمر و قیمت با هم دیگر فرق داشته باشند.

 

 

کاشت ایمپلنت به چه صورت است؟

پیش از ان که بخواهیم درمورد برند های ایمپلنت به شما بگوییم، بهتر است نگاهی مختصر به خود کاشت ایمپلنت داشته باشیم. شما زمانی که دندان تان را به هر دلیلی مانند شکستگی، پوسیدگی و … از دست می دهید به کلینک دندانپزشکی مراجعه می کنید، دندانپزشک با توجه به بررسی وضعیت و اوضاع دهان و دندان شما، مراحل شروع درمان را آغاز می کند و طرح درمان دقیقی متناسب با شرایط دهان بیمار و استخوان فک اراثه میدهد و اگر نیاز باشد جراحی های جانبی کاشت ایمپلنت مانند سینوس لیفت یا پیوند استخوان را انجام میدهد تا استقامت و مقاومت استخوان فک را در برابر کاشت ایمپلنت بیشتر کند.

ما امروزه با انواع روش های کاشت ایمپلنت دندان اعم از کاشت ایمپلنت فوری، دیجیتال و  ALL ON 4 مواجه هستیم که هر یک از آن ها با توجه به تشخیص متخصص ایمپلنت برای شما انجام می شود، اما امروزه کاشت ایمپلنت دیجیتال و فوری نسبت به سایر روش ها محبوبیت و استفاده بیشتری دارد.

 

بهترین برندهای ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای DIO

برند مطرح DIO که تحت مالکیت دنس پلی امریکا قرار دارد یکی از شناخته شده ترین برندهای ایمپلنت کره ای در بازار است. Dio دومین تولید کننده بزرگ ایمپلنت در کره جنوبی است. محصولات این شرکت به بیش از 45 کشور جهان صادر می شود. محصولات این برند کره ای با قیمتی مناسب و کیفیتی مثال زدنی رقیبی سرسخت برای دیگر برندهای ایمپلنت در جهان است. محصولات این شرکت از سال 2009 وارد بازار سوئیس (قطب های بزرگ تولید ایمپلنت جهان) شده است.

 

ایمپلنت کره ای COWELLMEDI co

CWM یکی از برندهای سرشناس کشور کره جنوبی است. کارخانه اصلی این شرکت در شهر بوسان واقع است. این شرکت قدیمی ترین برند ایمپلنت کره جنوبی است که از سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

ایمپلنت کره ای SNUCE

اسنو یک برند ایمپلنت دندان کره‌ای است که در سال 2000 تاسیس شد. این برند از همان ابتدا بر کیفیت و نوآوری تمرکز داشته است و امروزه یکی از پیشروترین برندهای ایمپلنت دندان در جهان است.
ایمپلنت‌های SNUCE از مواد باکیفیت و فناوری‌های پیشرفته ساخته شده‌اند. این ایمپلنت‌ها دارای طراحی منحصر به فرد و عملکردی عالی هستند و می‌توانند جایگزینی عالی برای دندان‌های از دست رفته باشند.
ایمپلنت‌های SNUCE توسط دندانپزشکان متخصص در سراسر جهان استفاده می‌شوند و نتایج بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. این ایمپلنت‌ها از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا لبخند زیبا و طبیعی خود را بازیابی کنید.
اگر به دنبال ایمپلنت دندانی باکیفیت و مقرون به صرفه هستید، SNUCE یک گزینه عالی است. این برند از سال 2000 در حال ارائه خدمات به بیماران در سراسر جهان است و نتایج بسیار خوبی را ارائه داده است.
**ویژگی‌های ایمپلنت دندان کره ای SNUCE**
ایمپلنت‌های SNUCE دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که آنها را به گزینه‌ای عالی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته تبدیل می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:
* مواد باکیفیت: ایمپلنت‌های SNUCE از مواد باکیفیت مانند تیتانیوم ساخته شده‌اند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و شکستگی دارند.
* طراحی منحصر به فرد: ایمپلنت‌های SNUCE دارای طراحی منحصر به فردی هستند که باعث می‌شود به استخوان فک به خوبی جوش بخورند.
* فناوری‌های پیشرفته: ایمپلنت‌های SNUCE با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ساخته شده‌اند که باعث می‌شود عملکردی عالی داشته باشند.

 

ایمپلنت کره ای Osstem

برند ایمپلنت Osstem یکی از برند های معروف کره جنوبی است. این برند ایمپلنت لقب اولین ایمپلنت دندانی کشور کره را یدک می کشد. این ایمپلنت دندان تنها برند ایمپلنت کره ای است که توسط انجمن غذا داروی آمریکا تایید شده است و قابلیت رقابت با برند ایمپلنت دندان خوب اروپا را دارد.

 

ایمپلنت کره ای Megagen

برند Megagen یکی از ایمپلنت های خوب کره جنوبی است. نام این شرکت بعد از خرید آن توسط شرکت اشترومن بیش از گذشته بر سر زبان ها افتاد. این برند در حال حاضر علاوه بر کره در اروپا هم تولید می شود. یکی از مراکز تولید آن در اروپا کشور لیتوانی است.

مرکز تخصصی ایمپلنت در رشت

برند ایمپلنتیوم Dentium

برند Dentium که در ایران با نام ایمپلنتیوم شناخته می شود. از پر فروش ترین برند های ایمپلنت کره ای در ایران برند ایمپلنتیوم است. از مزایای این برند می توان به مناسب بودن قیمت و سادگی جراحی آن اشاره کرد.

 

ایمپلنت کره ای Neo Biotech

برند Neo Biotech که در ایران بیشتر با نام سی ام ای شناخته می شود یکی دیگر از برندهای ایمپلنت کره ای است. این برند یکی از برندهای نسبتاً ارزان قیمت است که جذابیت زیادی برای بیماران دارد.

 

ایمپلنت کره ای Cis

برند Cis نیز یکی از برند های نسبتاً ارزان قیمت کره ای است که به دلیل قیمت مناسب و درصد موفقیت زیاد در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است. هر چند این برند کیفیت دیگر برندهای کره ای را ندارد.

 

ایمپلنت کره ای Sewon medix

ایمپلنت Sewon medix یکی دیگر از برندهای کره ای است. ایمپلنت های این برند نیز نسبت به ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت از برندهای با کیفیت کره ای با گارانتی قابل اخذ توسط مراجعین گرامی استفاده میگردد که باعث بالا رفتن درصد موفقیت جراحی در کنار تخصص و مهارت دندانپزشک میشود.

 

برند یوفیت

برند دیگری که جزء برند های معمولی کره ای به شمار می آید یوفیت است. این برند برای تولید محصولات خودش بین فیکسچر و اباتمنت دو سطح صاف و شیار دار قرار داده که کارکرد آن سبب می شود تا فشار در طی جویدن ایجاد نشود. به همین دلیل اگر شما به دنبال یک برند قیمت مناسب و با کیفیت هستید می توانید به دنبال یوفیت باشد.

 

 

مزایا و معایب ایمپلنت های کره ای

کاشت ایمپلنت، یکی از مهترین روش های جایگزین دندان های طبیعی از دست رفته است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. افراد مختلف برای این که بتوانند بهترین کاشت ایمپلنت را انجام دهند باید یک ایمپلنت با کیفیت و مناسب انتخاب کنند. برای این که جراحی کاشت ایمپلنت موفقی داشته باشید باید حتما درباره انواع برند ایمپلنت اطلاعاتی بدست آورید.

این روزها ایمپلنت کره ای به دلیل قیمت مناسب و ویژگی هایی که دارد مورد توجه بیماران ایرانی قرار گرفته است و در بین آن ها محبوبیت زیادی دارد. ایمپلنت های کره ای نسبت به ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی از نظر کیفیت تفاوت زیادی ندارند و در انواع مختلفی در بازار وجود دارند.

بسیاری از متخصصان ایمپلنت، برندهای کره ای را به بیماران خود پیشنهاد می دهند. این برندهای دارای مزایای زیادی هستند که در این جا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. اولین مزیت طول عمر ایمپلنت های کره ای است که در کنار قیمت پایین بسیار مناسب و حتی عالی می باشد. همچنین کیفیت ساخت بالایی دارند و سازگاری آن ها با استخوان فک زیاد است.

مزیت مهم دیگر ایمپلنت های کره ای این است که در بازار داخلی به فراوانی یافت می شوند و دسترسی به آن ها آسان است. البته در کنار مزایا نکات منفی نیز درباره این ایمپلنت ها وجود دارد.

کیفیت ایمپلنت های کره ای نسبت به سوییسی و آمریکایی در سطح پایین تری قرار دارد و طول عمر آن ها نیز کمتر است و این پاسخی است برای کسانی که همواره این سوال را دارند که ایمپلنت کره ای بهتر است یا آمریکایی؟ و یا ایمپلنت کره ای بهتر است یا سوییسی؟ البته ناگفته نماند که برخی از این برندها دارای طول عمر بالایی هستند.

افرادی که قصد انجام کاشت ایمپلنت را دارند می توانند به راحتی قیمت انواع ایمپلنت کره ای را از سایت های اینترنتی استعلام بگیرند و قیمت های مختلف را با هم مقایسه کنند.شما میتوانید از قسمت قیمت ایمپلنت دندان دز وبسایت مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر آرش غفوری قیمت ایمپلنت کره ای را مشاهده نمایید. برای انتخاب بهترین مارک ایمپلنت کره ای باید درباره ی سابقه ی شرکت تولید کننده آن اطلاعاتی بدست آورید.

گروهی از ایمپلنت ها توسط شرکت های کوچکی تولید می شوند که در آن ها از مواد بی کیفیتی استفاده می گردد. مشورت کردن با یک متخصص ایمپلنت که آشنایی زیادی با برندهای مختلف دارد می تواند به شما کمک زیادی در انتخاب ایمپلنت کند.

اگر بین برندهای سوییسی و کره ای مردد هستید و نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید حتما با دندان پزشک خود صحبت کنید و با توجه به بودجه ای که دارید یکی را انتخاب نمایید. مهارت ایمپلنتولوژیست در کاشت دندان اهمیت بالاتری از برند ایمپلنت دارد.

اگر متخصصی که به آن مراجعه کردید از توانایی و تجربه کافی برخوردار نباشد فرقی نمی کند که برند ایمپلنت شما چیست و حتما دچار مشکل می شوید. پس در کنار برند ایمپلنت به میزان توانایی متخصص نیز توجه داشته باشید تا کاشت موفقی داشته باشید.

انواع ایمپلنت های کره ای دارای کیفیت مناسبی هستند و برای کسانی که بودجه محدودی دارند بهترین گزینه می باشند. بیماران باید توجه کنند که این روزها ایمپلنت های چینی را به جای کره ای به بیماران عرضه می کنند. حتما به یک کلینیک معتبر و شناخته شده در زمینه کاشت دندان مراجعه کنید.

 

 

اهمیت جنس و برند ایمپلنت

ایمپلنت همیشه در داخل دهان شما باقی می ماند و طول عمر بالایی دارد، اما عاملی که روی کیفیت و ماندگاری ایمپلنت تاثیر دارد و شما باید آن را بدانید برند ایمپلنت است.

امروزه کشورهای زیادی در حوزه ساخت ایمپلنت فعالیت می کنند و برند های ایمپلنت هم به نام همان کشورها شناخته می شود. به عنوان مثال برند های سوئیسی به عنوان ایمپلنت سوئیسی نام برده می شود. اما ما می خواهیم به شما درمورد یکی از معتبرترین برند ها در حال حاضر بگوییم و آن هم برند های کره ای است.

همان طور که می دانید کره یکی از کشور های پیشرفته در حوزه خدمات دندانپزشکی است. ایمپلنت کره ای یکی از برند های معتبر برای کاشت محسوب می شود که بسیاری از دندانپزشکان پیشنهاد می دهند تا از آن بهره بگیرید. کیفیت بالا در کنار قیمت ایمپلنت دندان مناسب از مهمترین فاکتورهای محبوبیت ایمپلنت های کره ای میباشد.

 

 

نکاتی برای انتخاب بهترین نوع ایمپلنت

برای این که شما برند مناسب ایمپلنت را انتخاب کنید باید به یک سری فاکتور ها توجه کنید. اولین و مهم ترین آن که ما به شما پیشنهاد می دهیم نظر متخصص ایمپلنت است. متخصص ایمپلنت با بررسی هایی که از دهان و دندان شما انجام می دهد به شما پیشنهاد می دهد کدام برند را با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب کنید.

از طرفی پشتیبانی و کیفیت خدمات شرکت سازنده هم اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع کمک می کند تا شما برند معتبر را در این زمینه انتخاب کرده و از آن بهره بگیرید.

 

ایمپلنت کره ای یا آلمانی ؟

از دو برند مهم که در حال حاضر برای کاشت ایمپلنت استفاده می شود، برند های کره ای و آلمانی هستند که هر یک تفاوت و ویژگی های خاص خود را دارند. ایمپلنت های کره ای در داخل کشور ما محبوبیت بیشتری دارند، اما در مقابل آن برند های آلمانی کیفیت بالاتر و در کنار قیمت بیشتر ی نسبت به کره ای دارد. با این حال برند های کره ای با توجه به دسترسی که دارند و مدل های گوناگون، بیشتر استفاده می شوند.

 

ایمپلنت کره ای یا سوئیسی ؟

برای بررسی ایمپلنت های کره ای و سوئیسی باید بهتان بگوییم که هر دو ایمپلنت، جزء بهترین ها به شمار می روند. اما ایمپلنت سوئیسی هم کیفیت بالایی دارد و هم این که بهترین برندها را در سراسر دنیا به نام خود زده است. اما می خواهیم به شما بگوییم کدام برای شما بهتر است ؟

برای بررسی این دو برند ابتدا باید به کیفیت، قیمت و ماندگاری توجه کنید. از بین کشورهای مختلف سوئیس پرچم دار ایمپلنت است. اما کیفیت ساخت ایمپلنت های کره ای هم بالاست.

هر دوی این برندها طول عمر خوب و قیمت نسبتا بالایی دارند، اما قیمت ایمپلنت سوئیسی بیشتر از کره ای است و تهیه کردن آن ها برای همه امکان پذیر نیست. از طرفی هزینه های واردات هم روی قیمت کاشت های سوئیسی تاثیر دارد و قیمت های یورو هم می تواند هزینه های تهیه آن را بیشتر کند، این ها مواردی هستند که باید در مورد تفاوت ایمپلنت کره ای و سوئیسی بدانید.

دسترسی قطعات کره ای نسبت به ایمپلنت های سوئیسی بالاتر است و این می تواند یک مزیت برای شما به همراه باشد. یعنی اگر ایمپلنت شما در زمان کاشت با مشکلاتی رو به رو شد و نیاز به تعویض اباتمنت داشت، این کار راحت تر انجام پذیر است.

 

ویژگی های ایمپلنت کره ای در یک نگاه

  • کیفیت بالا
  • مواد اولیه مرغوب
  • طول عمر زیاد
  • سازگاری بالا
  • قیمت مناسب
  • دسترسی راحت به قطعات

 

 

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در رشت

تا به این جا با ایمپلنت کره ای، قیمت و بررسی آن ها با سایر برند ها آشنا شده ایم. مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر آرش غفوری بهترین برند های ایمپلنت از جمله ایمپلنت های کره ای با کیفیت را با قیمت مناسب و گارانتی در اختیار شما قرار می دهد. شما پیش از انجام خدمات در این مرکز کاملا مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد و سپس با توجه به وضعیت استخوان دهان و فک شما، ایمپلنت برند کره ای برای شما استفاده می شود.

برای آگاهی و اطلاعات بیشتر شما در صفحه سوالات رایج ایمپلنت دندان مطالبی را که شاید کمتر جایی برای شما بازگو و توضیح میدهند با بیانی ساده وکامل برای شما فراهم آورده اند تا با آگاهی بیشتری نسبت به این روش درمانی در آینده تصمیم بکیرید.

 


ما در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدریت دکتر آرش غفوری ، خدمات مربوط به ایمپلنت در رشت را، با بهترین تجهیزات و برندهای روز ایمپنلت برای شما انجام می دهیم. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید اطلاعات خود را از طریق بخش مشاوره آنلاین برای ما ارسال کنید. همکاران ما در مرکز ایمپلنت رشت ، در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای دریافت اطلاعات تماس مرکز تخصصی ایمپلنت رشت کلیک کنید.

رشت،میدان صابرین،ابتدای بلوار قلی پور،جنب خیابان نواب،پلاک 184 رشت, گیلان, 4163733955
01332134040
09303012500
02122246002

تلفن تماس : 01332134040 و 09303012500

5/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر