ایمپلنت دندانمتخصص ایمپلنت در رشت

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت

بیمارانی که قصد انجام ایمپلنت دندان را دارند ابتدا در هر شهری که هستند باید یک متخصص ماهر و با دانش کافی برای این کار پیدا کنند تا بعدا دچار مشکل نشوند. به عنوان مثال برای کاشت ایمپلنت در استان گیلان و شهر رشت باید با در نظر گرفتن تمام شرایط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت را پیدا و برای انجام کاشت ایمپلنت به ایشان مراجعه نمود.

کاشت ایمپلنت، روشی می باشد که در آن یک دندان مصنوعی را جایگزین دندان طبیعی از دست رفته می کنند. در کاشت ایمپلنت با کمک یک پایه ی فلزی که در استخوان فک جاگذاری می شود و بعد از مدتی تاج دندان روی آن متصل می گردد عمل ایمپلنت را انجام می دهند. کاشت ایمپلنت، بهترین روش برای جایگزینی یک دندان می باشد. ممکن است در یک فرد چندین دندان طبیعی از دست رفته باشد، در این افراد بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های طبیعی، کاشت ایمپلنت است.

کاشت ایمپلنت، باید توسط یک متخصص ایمپلنت انجام شود. در شهرهای مختلف متخصصان ایمپلنت حرفه ای در حال فعالیت هستند که بیمار با در نظر گرفتن نکاتی می توانند به آن ها مراجعه کنند. به دلیل اینکه روش ایمپلنت هزینه زیادی برای بیمار دارد و با توجه به تعرفه های جدید کاشت ایمپلنت ،انتخاب یک متخصص اهمیت بالایی دارد.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان، کسی است که با تجربه و مهارت کافی این کار را برای بیماران انجام می دهد. یک متخصص ایمپلنت حرفه ای با توجه به وضعیت فک بیمار مراحل انجام کاشت ایمپلنت را برنامه ریزی می کند و با در نظر گرفتن خطرات و عوارض این کار را به بهترین نحو انجام می دهد. تجربه و مهارت یک ایمپلنتولوژیست در موفقیت آمیز بودن یک جراحی ایمپلنت خیلی موثر است. بیماران برای اینکه بتوانند یک ایمپلنتولوژیست خوب انتخاب کنند باید اطلاعاتی را درباره آن به دست آورند. گاهی اوقات با جستجو در اینترنت و مشورت با بیماران دیگر به راحتی می توان یک متخصص ایمپلنت مناسب در هر شهری را پیدا کرد.

در ادامه نکاتی را در این مورد به شما میگوییم پس با ما همراه باشید.

 

 

مزایای کاشت ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت

انجام ایمپلنت توسط یک متخصص مزایای زیادی برای بیمار دارد، زیرا یک متخصص ایمپلنت دوره های آموزشی مختلفی دیده است و دارای مهارت کافی برای این کار می باشد. متخصصان ایمپلنت، عمل ایمپلنت را به صورت حرفه ای تر انجام می دهند و احتمال شکست ایمپلنت خیلی کم است. کاشت ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت دندان در رشت دارای مزایای زیادی است که یکی از این مزیت ها دوام طولانی و مادام العمر بودن ایمپلنت می باشد.

ایمپلنت که توسط یک متخصص ایمپلنت انجام می شود هیچ گاه تکان نمی خورد و همیشه محکم و ثابت می باشد. مزیت دیگر این است که ایمپلنت های کاشته شده کاملاً شبیه دندان های طبیعی می باشند و چهره افراد را جذاب تر نشان می دهند. ایمپلنت که توسط دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان در رشت کاشته می شود به خوبی از استخوان فک محافظت می کند و مانع از تحلیل رفتن آن می شود. گاهی اوقات درست انجام نشدن ایمپلنت توسط کسانی که تجربه و مهارت کافی ندارند باعث می شود تا تکلم طبیعی افراد دچار مشکل شود. اما اگر این کار توسط یک ایمپلنتولوژیست انجام شود هیچ اختلالی در تکلم به وجود نمی آید و کاملاً همانند دندان های طبیعی است.

 

چه عواملی در قیمت کاشت ایمپلنت موثر هستند

عوامل مختلفی در قیمت ایمپلنت دندان مؤثر هستند که توسط متخصص ایمپلنت تعیین می شود. تعداد دندان هایی که باید ایمپلنت شوند در قیمت نهایی تاثیر زیادی دارد. همچنین جنس ایمپلنت و نوع روکش دندان نیز در قیمت کل مؤثر است. برای مثال، پایه های ایمپلنت اروپایی و آمریکایی از پایه ایمپلنت کره ای گرانتر است. البته این گرانی بی دلیل نیست زیرا گارانتی آن ها نسبت به بقیه خیلی بیشتر است و معمولا تا آخر عمر بیمار می باشد.

انجام خدماتی مثل درمان عفونت و کشیدن دندان به همراه پیوند استخوان باعث افزایش قیمت کاشت ایمپلنت می شود. عوامل دیگری مثل تخصص دندان پزشک و تکنولوژی هایی که مورد استفاده قرار می گیرد در قیمت ایمپلنت دندان مؤثر است. معمولاً هزینه کاشت ایمپلنت توسط یک متخصص ایمپلنت دندان در رشت نسبت به یک دندان پزشک گران تر می باشد. متخصصان ایمپلنت در شهرهای مختلف به دلیل داشتن تجهیزات بیشتر این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

البته تعداد دفعات مراجعه به متخصص ایمپلنت نیز در قیمت آن مؤثر است. نکته خوبی که درباره ایمپلنت وجود دارد به دلیل بلند بودن طول درمان، بیماران می توانند هزینه را به صورت چند مرحله ای پرداخت کنند و این کمک زیادی به آن ها می کند. کاشت ایمپلنت شاید کمی گران به نظر برسد ولی بهترین و ماندگارترین روش برای داشتن دندان های مصنوعی می باشد که هیچگونه آسیبی به استخوان فک وارد نمی کند و از سلامت دهان و دهان نیز مراقبت می نماید.

 

 

لیست قیمت ایمپلنت در سال 1403

 

 

متخصص ایمپلنت با دندانپزشک چه تفاوتی دارد

دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان در رشت علاوه بر این که دوره های دندان پزشکی عمومی را سپری کرده، دوره های تخصصی ایمپلنت دندان را گذرانده و مهارت های زیادی برای این کار کسب نموده است. متخصص ایمپلنت بیشتر روش های علمی و اصولی این کار را می داند و به آن ها آگاه است.

دندانپزشک ها شاید توانایی انجام ایمپلنت را داشته باشند اما دوره های تخصصی این کار را نگذراندند. متخصص ایمپلنت بر مشکلات و درگیری هایی که ممکن است برای بیمار پیش آید کاملاً آگاه است و راه های درمان آن را نیز می داند. البته ناگفته نماند دندان پزشکان زیادی نیز هستند که ایمپلنت را با مهارت کافی انجام می دهند.

گروهی از بیماران برای اینکه به نتیجه مطلوبی در کاشت ایمپلنت برسند ترجیح می دهند که این کار را توسط یک متخصص انجام دهند، زیرا عوارض و مشکلات احتمالی که ممکن است پیش آید تا حد زیادی کاهش می یابد و دیگر نگرانی درباره ناموفق بودن ایمپلنت وجود ندارد. ایمپلنت برای اینکه هزینه زیادی برای بیمار دارد و مدت زمان زیادی را نیاز دارد تا کاملاً خوب شود بهتر است توسط یک متخصص انجام شود. اصلی ترین تفاوت دندان پزشک و متخصص ایمپلنت در میزان علم و داشتن تکنولوژی می باشد.

هزینه انجام کاشت ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت تفاوت چندانی با دندان پزشک ندارد و نامحسوس می باشد.

 

بهترین متخصص ایمپلنت در رشت چه ویژگی هایی دارد

اصلی ترین ویژگی که یک متخصص ایمپلنت خوب دارد این است که، در کار خود حرفه ای می باشد و مهارت های لازم را کسب کرده است. یک متخصص برای اینکه بتواند در کار خود موفق باشد و بتواند یک کاشت ایمپلنت خوب انجام دهد، ابتدا باید معاینات فک و دندان را قبل از کاشت ایمپلنت به خوبی انجام دهد. همچنین تجربه کافی برای کاشت دندان داشته باشد و دارای توانایی های لازم برای برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است در حین کاشت به وجود آید باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت در رشت کسی است که کاشت دندان را به بهترین حالت انجام می دهد و با به وجود آمدن مشکلاتی مثل آسیب دیدن استخوان فک و خون ریزی جلوگیری می کند. نداشتن مهارت کافی برای کاشت ایمپلنت باعث می شود تا مشکلات جبران ناپذیری برای بیمار به وجود آید. گاهی اوقات یک جراحی ایمپلنت غلط سبب می شود تا مشکلات عصبی برای دندان ها، لب و چانه به وجود آید. همچنین سینوس ها نیز تحت تأثیر آن قرار بگیرند.

متخصص ایمپلنت یا دندان پزشکی که کاشت انجام می دهد باید به طور کامل اطلاعات کافی درباره خود را در اختیار بیماران قرار دهد. بهترین راه برای این کار قرار دادن آن ها در وبسایت پزشکی خود می باشد. بیماران نیز باید به طور کامل قبل از انجام این کار، اطلاعات کافی درباره متخصص را بررسی کنند و با خیال آسوده به متخصص مراجعه نمایند.

 

 

 

 

دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان در رشت هستند که در زمینه ایمپلنت دندان سابقه طولانی دارند. ایشان عضو انجمن دندانپزشکی ایران و انجمن دندانپزشکی اروپا هستند و دوره های تخصصی ایمپلنت دندان را  گذرانده اند.
دکتر آرش غفوری از روش های مدرن و پیشرفته ایمپلنت دندان استفاده می کنند و در نتیجه برای بیماران خود بهترین نتایج را به ارمغان می آورند. ایشان همچنین از جدید ترین فناوری های دندانپزشکی استفاده می کنند تا بیماران در طول جراحی کاشت ایمپلنت درد و ناراحتی را حس نکنند.
دکتر غفوری معتقدند که سلامت دهان و دندان بخش مهمی از سلامت کلی فرد است و به همین دلیل به ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای همه بیماران خود متعهد هستند.
در اینجا برخی از ویژگی های دکتر آرش غفوری آورده شده است:
* فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی در سال 1389
* دارای 14 سال سابقه کار در زمینه ایمپلنت دندان
* عضو انجمن دندانپزشکی ایران و انجمن دندانپزشکی اروپا
* از روش های مدرن و پیشرفته ایمپلنت دندان استفاده می کنند
* برای بیماران خود بهترین نتایج را به ارمغان می آورند
* از جدیدترین فناوری های دندانپزشکی استفاده می کنند
* معتقدند که سلامت دهان و دندان بخش مهمی از سلامت کلی فرد است
* به ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای همه بیماران خود متعهد هستند

برای انتخاب متخصص ایمپلنت باید به چه نکاتی توجه کرد

برای این که بتوان یک متخصص ایمپلنت خوب را انتخاب کرد، باید به نکاتی توجه نمود. حتما درباره ایمپلنتولوژیست تحقیق و مطالعه کنید. ایمپلنت به دلیل این که هزینه بالایی دارد و نتیجه آن ممکن است سال ها بر زندگی و سلامت شما تاثیر بگذارد. به همین دلیل است که باید به خوبی درباره متخصصی که ایمپلنت را انجام می دهد تحقیق کنید. این روزها از طریق آنلاین و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان اطلاعات زیادی درباره متخصص ایمپلنت دندان در رشت به دست آورد.

بیشتر متخصصان ایمپلنت درباره تحصیلات و مدارکی که کسب کردن در وب سایت خود اطلاعاتی را برای بیماران قرار داده اند. همچنین بیماران از این طریق می توانند بفهمند که چه مدت زمانی می باشد که در زمینه کاشت ایمپلنت درحال  فعالیت می باشد. بهتر است یک جلسه مشاوره با متخصص ایمپلنت خود داشته باشید و درباره روش هایی که برای کاشت توصیه می کند و این که قرار است چه نوع ایمپلنت را استفاده کند صحبت کنید.

بعد از این جلسه می توانید درباره روش و نوع ایمپلنت اطلاعاتی را بدست آورید و تصمیم بگیرید که عمل کاشت ایمپلنت را انجام دهید. علاوه بر این ها با حضور در مطب مختصص ایمپلنت، می توانید با بیماران دیگر صحبت کنید و از میزان رضایت آن ها مطلع شوید. انتخاب یک متخصص ایمپلنت اهمیت زیادی دارد. انجام شدن کاشت ایمپلنت به دست دندان پزشکی که مهارت و علم کافی ندارد مشکلات جدی برای بیمار ایجاد می کند.

 

بهترین زمان مراجعه به متخصص ایمپلنت

بهترین زمان برای اینکه به یک متخصص ایمپلنت در رشت مراجعه کنید زمانی می باشد که دندان طبیعی خود را به دلایل مختلفی مثل پوسیدگی، ضربه و یا تصادف از دست داده باشید است. متخصص و یا دندان پزشک متخصص بعد از این که آزمایش ها و عکس هایی را از دهان و دندان شما تهیه می کند، راه ها و روش های کاشت و درمان را مشخص می نماید. روش های کاشت کاملا به تشخیص متخصص ایمپلنت بستگی دارد.

کاشت ایمپلنت هنگامی که افراد دندان های طبیعی خود را از دست می دهند دارای مزیت های زیادی است. بیماران مختلف در هر سن و زمانی می توانند این عمل را انجام دهند و جایگزینی برای دندان های طبیعی خود داشته باشند. البته ناگفته نماند که افراد باید از نظر استخوان فکی در شرایط مساعدی باشند. برای افرادی که بیماری های خاص دارند نیز کاشت ایمپلنت انجام می شود. در این افراد با در نظر گرفتن شرایط جسمی و سلامت، متخصص تصمیم می گیرد که از چه روشی استفاده کند.

بهترین زمان برای انجام کاشت ایمپلنت، زمانی است که خیلی از کشیدن دندان طبیعی نگذشته باشد. کاشت ایمپلنت در افرادی که مدت زیادی است که بدون دندان هستند کمی متفاوت تر است. زیرا با از دست دادن دندان طبیعی، استخوان فک دچار تحلیل می شود و برای این افراد باید پیوند استخوان انجام داد.

 

 

نکات کاربردی بعد از کاشت ایمپلنت

بعد از کاشت ایمپلنت باید به نکات کاربردی توجه کرد تا از بروز مشکلات جلوگیری نمود. دکتر آرش غفوری بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در رشت برای بیمارانی که کاشت ایمپلنت دندان انجام داده اند توصیه هایی دارد، توجه به این نکات طول درمان را کاهش می دهد. اگر غذاهای گرم و سرد را مصرف می کنید باید با فاصله زمانی مشخص مثل یک ساعت آن ها را بخورید. از مصرف غذای گرم وسرد به همراه هم خودداری کنید زیرا سبب عفونت لثه می شوند.

شستشوی دهان با دهانشویه باید در هفته دو بار انجام شود. برای اینکه بتوان از عفونت لثه جلوگیری کرد باید دهان را با آب و نمک شستشو داد. آب و نمک یک ضدعفونی کننده طبیعی هستند که استفاده از آن برای کسانی که کاشت ایمپلنت انجام ندادند نیز ضروری است. بهتر است به صورت روزانه از نخ دندان و مسواک برای اینکه سلامت دهان و دندان حفظ شود استفاده کنید. مسواک و نخ دندان از جمع شدن میکروب و باکتری در بین دندان ها جلوگیری می کند و مانع از عفونت می شود.

نکته دیگری که بیماران باید به آن توجه ویژه کنند این است که تا مدتی نباید غذاهای سفت و سختی استفاده نمایند زیرا ضربه خوردن به دندان ها باعث می شود تا ایمپلنت آسیب ببیند. علاوه بر این ها از خوردن نوشابه های گازدار و مشروبات الکلی خوداری کنید زیرا طول درمان را افزایش می دهند. در صورت هرگونه درد غیر معمول و خونریزی باید با دندان پزشک خود مشورت کنید و از مصرف دارو خودسرانه خوداری نمایید. افرادی که دارای بیماری های خاص هستند و یا داروی خاصی مصرف می کنند حتما باید به دندان پزشک خود اطلاع دهند.

 

 

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر آرش غفوری بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دندان در محیطی کاملا آرام و پیشرفته و پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده، دغدغه و نگرانی مراجعین گرامی از روند جراحی و پیگیری های بعد از آن کاملا رفع و تجربه ای شیرین از جراحی ایمپلنت دندان برایشان رقم خواهد خورد. نظرات مراجعین گرامی از تجربه ایمپلنت دندان در این مرکز خود گواهی بر این ادعا میباشد.
متخصص ایمپلنت دندان در رشت-دکتر آرش غفوری

سوالاتی که باید از متخصص ایمپلنت دندان پرسید

هنگام تصمیم برای کاشت ایمپلنت حتما سوالات و ابهاماتی در ذهن دارید و میخواهید قبل از شروع به کار آنها را برطرف نمایید تا با خیال راحت تری به ادامه کار بپردازید. دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان در رشت تمامی سوالات رایج و متداول ایمپلنت را که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد به صورت کامل و ویدیویی در صفحه سوالات رایج و متداول ایمپلنت برای شما توضیح داده اند .شما میتوانید با مراجعه به این صفحه پاسخ تمامی سوالات خود را پیدا کنید و اگر سوالی دارید در پایین همان صفحه برای ما بنویسید تا به آن پاسخ داده شود.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر