اطلاعات عمومی دندانبهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت

بهترین متخصص ایمپلنت دندان چه کسی است؟

جراحی ایمپلنت دندان به این دلیل که یکی از روش های مطمئن و دائمی برای جایگزین کردن دندانهای از دست رفته می باشد طرفداران زیادی در بین افراد برای پر کردن جای خالی دندان هایشان پیدا کرده است. کاشت دندان واقعی از طریق کاشت ایمپلنت درون استخوان فک علی رغم اینکه می تواند یک انتخاب عالی برای دندان های تکی یا همه دندان ها در دو فک بالا و پایین دهان باشد اگر به درستی انجام نشود به همان اندازه که می تواند موفقیت آمیز باشد میتواند هزینه بر و دردسر ساز شود. بنابراین نحوه ارائه کار و انجام جراحی توسط دندانپزشک متخصص ایمپلنت دندان یکی از مهم ترین و حیاتی ترین قسمت کاشت دندان می باشد.

به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم یکی دیگر از دغدغه های شما عزیزان را در مورد انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان بر طرف کنیم.

 

چرا انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان مهم است؟

کاشت ایمپلنت دندان در یک پروسه جراحی دو مرحله ای انجام می شود. به اینصورت که متخصص ایمپلنت شما ابتدا باید در جلسه اول به خوبی تمام مراحل معاینه و بررسی جای خالی دندان های بیمار را انجام دهد. دکتر آرش غفوری در اولین جلسه مراجعه بیمار خود ابتدا بعد از بررسی سلامت کلی و سابقه بیماری های خاص مراحل اسکن از دهان بیمار را جهت بررسی وضعیت استخوان فک و سلامت بافت نرم و سخت دهان بیمار را انجام می دهد. وضعیت تراکم استخوان فک بستگی به مدت از دست دادن دندان و وجود یا عدم وجود بیماری های دهان و دندان مثل بیماری پریودنتیت یا التهاب لثه دارد. هرچقدر از جای خالی دندان مدت بیشتری گذشته باشد احتمال کاهش و تحلیل تراکم استخوان بیشتر می شود و نیاز به جراحی پیوند استخوان بیشتر میگردد. همچنین اگر فرد دچار بیماری پریودنتال باشد یا قبلا مبتلا شده باشد احتمال تحلیل رفتگی بیشتر می شود. بنابراین مهارت و دانش متخصص ایمپلنت در این مرحله مشخص می کند که آیا بیمار نیاز به جراحی پیوند لثه قبل از کاشت ایمپلنت دندان دارد یا خیر؟ همچنین دکتر آرش غفوری در این بررسی ها بهترین ایمپلنت دندان و فیکسچر مناسب از جمله مینی ایمپلنت ها یا مناسب بودن وضعیت بیمار برای انجام ایمپلنت های یک روزه یا ایمپلنت فوری یا انجام هرنوع روش دیگر کاشت ایمپلنت را تشخیص می دهد.

بعضی از بیماران تعداد زیادی از دندان های خود را ازدست میدهند که انجام ایملنت های تکی می تواند هزینه زیادی را در پی داشته باشد. دکتر آرش غفوری بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت می تواند راه حل های مناسب جهت کاهش هزینه کاشت دندان و آسان تر شدن روند کاشت دندان را برای بیمار ارائه دهد. مثلا یکی از روش های بسیار جذاب و مقرون به صرفه در کاشت همه دندان های از دست رفته در فک بالا یا پایین یا هردو کاشت ایمپلنت all on 4  می باشد. در این روش متخصص ایمپلنت دندان به جای کاشت تعداد زیادی ایمپلنت از 4 فیکسچر ایمپلنت برای جایگزینی همه دندان های یک فک استفاده می کند.  موفقیت کاشت ایمپلنت   all on 4 تا حد زیادی به تخصص و مهارت دندانپزشک بستگی دارد. یک متخصص ایمپلنت ماهر می داند که در چه شرایطی باید از فیکسچرها و اباتمنت های زاویه دار یا عمودی برای نصب پروتزهای روی ایمپلنت استفاده کند.

چگونه یک متخصص ایمپلنت مطمئن پیدا کنیم؟

یک متخصص ایمپلنت مطمئن دارای بورد تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان در دانشگاه های معتبر دنیا می باشد. بنابراین اولین توصیه ما به شما این است که حتما برای کاشت ایمپلنت دندان خود به یک متخصص ایمپلنت دندان مراجعه کنید. متخصصین ایمپلنت دندان به صورت متمرکز دارای تجربه و دانش و اطلاعات در زمینه جراحی ایمپلنت دندان هستند. یک متخصص  ایمپلنت دندانپزشکی است که علاوه بر گذراندن یک دوره 6 ساله دندانپزشکی عمومی ، یک دوره 4-3 ساله دوره تخصصی را نیز پشت سر گذاشته است و دارای تجربه های موفقیت آمیز در جراحی های نسبتا سخت و پیچیده می باشد.

یکی دیگر از معیار های انتخاب متخصص مناسب مجهز بودن مرکز یا مطب دندانپزشکی به تجهیزات پیشرفته و آشنایی با تکنیک های جدید کاشت ایمپلنت می باشد. در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری کاشت ایمپلنت دیجیتال و استفاده از ابزار دیجیتالی مثل اسکنرهای داخلی دهان برای راحت شدن و تسریع روند جراحی و طراحی و ساخت پروتزها توسط لابراتوار دندانپزشکی ارائه می شود.

برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان داشتن تجربه کاری چندین ساله در این زمینه بسیار اهمیت دارد. چرا که متخصصان باتجربه مهارت بیشتری در انجام مراحل کاشت دندان دارند و هم چنین با بیماران مختلفی روبرو شده اند. سال های کاری و روبرو شدن با بیماران مختلف موجب کسب تجارب بیشتر و مهارت کافی می شود.

متخصص ایمپلنت دندان باید در قبال عملی که انجام می دهد مسئولیت پذیر باشد.به این معنی که ممکن است بیمار نیاز به مراجعه های بعدی جهت پی گیری ومعاینه مجدد داشته باشد. دکتر آرش غفوری با صبر و حوصله فراوان و حس مسئولیت پذیری بالایی که دارند پی گیر بررسی های بعد ازعمل بیماران خود در مرکز می باشد.

متخصص ایمپلنت با معرفی برند های معتبر ایمپلنت و با کیفیت به بیمار خود ، سبب افزایش کیفیت جراحی ایمپلنت دندان  می شود. ایمپلنت های دندانی از نظر کیفیت و برند و شرکت های سازنده در سراسر دنیا دارای تنوع زیادی هستند که افراد غیرمتخصص و بیماران شناخت کافی و لازم در مورد آنها ندارند. متخصص با تجربه به دلیل انجام جراحی های کاشت ایمپلنت دندان متعدد شناخت کافی در خصوص بهترین برند و ویژگی های آن و تناسب آن با شرایط بیمار دارد. در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری بهترین برندهای ایمپلنت دندان دنیا از جمله بهترین ایمپلنت های کره ای ، بهترین ایمپلنت آلماانی و بهترین ایمپلنت آمریکایی موجود می باشد که بعد از بررسی های لازم و مشورت با بیمار با توجه به بودجه مالی بیمار و قیمت ایمپلنت دندان که یکی از معیارهای مهم برای بیشتر بیماران مخصوصا بیمارانی که تعداد زیادی از دندان های خود را از دست داده اند می باشد انتخاب می شود.

یکی دیگر از راه های مطمئن شدن از انتخاب متخصص ایمپلنت دیدن و مطالعه نظرات مراجعین ایمپلنت و کسانی که  به مرکز مراجعه و کاشت دندان انجام داده اند.

 

جمع بندی

در مجموع بهترین متخصص ایمپلنت به صورت جزئی و عمقی شرایط دندان از دست رفته را بررسی می کند. از تجهیزات به روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کند. آشنا به تمامی تکنیک های جدید در زمینه کاشت ایمپلنت دندان می باشد، مثل انجام ایمپلنت های یک روزه و فوری و یا ایمپلنت های دیجیتالی با حداقل برش جراحی و در نهایت عدم آسیب به سایر دندان ها ، لثه ها و سینوس ها .انجام فرایند ایمپلنت و ارائه یک دندان مصنوعی با ریشه مصنوعی دارای طول عمر بالا و دائمی همراه با عملکردی شبیه به دندان های طبیعی نتیجه کار یک متخصص ایمپلنت خوب است.

دکتر آرش غفوری به دلیل داشتن تخصص و تجربه های موفقیت آمیز و داشتن مرکز دندانپزشکی مجهز می تواند یک انتخاب مناسب برای کاشت دندان های از دست رفته شما باشد. دکتر آرش غفوری علاوه بر این که یک متخصص ماهر ایمپلنت دندان است یک جراح لثه و پریودنتیست هم می باشد. در کاشت ایمپلنت برای قرار دادن  پایه یا فیکسچر ایمپلنت نیاز به برش و جراحی بافت لثه وجود دارد. همچنین بیمار باید دارای بافت لثه سالم باشد. بنابراین یک متخصص ایمپلنت دندان که همواره دارای تخصص در جراحی و بیماری های لثه می باشد می تواند یک انتخاب بسیار مطمئن از هر نظر برای انجام کاشت ایمپلنت دندان باشد.

دکتر آرش غوری بهترین متخصص ایمپلنت دندان در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت می باشد که با توجه به شرایط و وضعیت خاص بیمار خود بهترین برنامه درمانی کاشت دندان را طراحی و ارائه می دهد.انواع روش های ایمپلنت دندان در رشت مانند ایمپلنت فوری در رشت ، ایمپلنت all on 4 در رشت , … برای جایگزینی دندان های از دست رفته افراد با شرایط و نیاز های مختلف بیماران ارائه میگردد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس و یا از طریق بخش مشاوره آنلاین ایمپلنت سوالات خود را مطرح نمایید. به سرعت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

شما عزیزان همینطور میتوانید برای آگاهی از هزینه تخمینی کاشت ایمپلنت دندان وارد بخش قیمت کاشت دندان و هزینه کاشت دندان شوید و یا با مرکز تخصصی ایمپلنت رشت تماس و وقت ملاقات با دکتر آرش غفوری دریافت و طرح درمان دقیقی از ایشان دریافت نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر