ایمپلنت دندانبهترین برند ایمپلنت

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش ها برای جایگزینی دندان های از دست رفته و بازگرداندن لبخند زیبا در دنیای امروز است. جراحی ایمپلنت دندان نتایج فوق العاده و دائمی را برای هر شخصی ارائه می دهد. ایمپلنت های دندانی معمولاً از فلز تیتانیوم ساخته می شوند و نگه دارنده ی بسیار خوب ترمیم های دندانی از جمله بریج، پروتز و روکش هستند. ایمپلنت های دندانی از سه قسمت تشکیل شده اند: پایه، نگه دارنده و پروتز. آنچه که در ایمپلنت ها دیده می شود قسمت پروتز دندان است. ایمپلنت از طریق جراحی درون استخوان فک کاشته می شود. ایمپلنت دندان برند و طرح های مختلفی دارد. نوع برند و طرح ایمپلنت می تواند نحوه ی اتصال ایمپلنت به فک ، طول عمر ایمپلنت و پشتیبانی آن را تعیین کند. در این مطلب شما را در انتخاب بهترین برند ایمپلنت راهنمایی خواهیم کرد.

 

برترین برندهای ایمپلنت سوئیسی

انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان

نوع ایمپلنت مورد استفاده می تواند بر طول عمر ایمپلنت کاشته شده، دوام و عوامل دیگر تاثیر گذار باشد. برند و طرح های ایمپلنت ها از هم متفاوت هستند. قبل از انجام جراحی باید با متخصص ایمپلنت و جراح خود در مورد نوع ایمپلنت انتخاب شده مشورت کنید و اطلاعات لازم را از او بخواهید. بیشتر از 35 شرکت تولیدی موفق ایمپلنت دندان در بازار وجود دارد و به دلیل صنعت بسیار گسترده ی آن در جهان بازار رقابتی محسوب می شود.

 

بهترین برند ایمپلنت دندان

اگر می خواهید اطلاعاتی راجع به بهترین نوع ایمپلنت های موجود در بازار داشته باشید تا ادامه ی این مقاله همراه ما باشید.

برند Straumann

Straumann که به عنوان یکی از بهترین برند های ایمپلنت دندان در صنعت دندانپزشکی پذیرفته شده است یک انتخاب عالی برای جایگزین کردن دندان است. ممکن است این دومین شرکت بزرگ ایمپلنت دندان باشد، اما ترکیبی از نتایج عالی با قیمت مناسب ارائه می دهد. Straumann یک شرکت سوئیسی است که ایمپلنت، ابزار و مواد بیولوژیکی برای انواع اقدامات دندانپزشکی، از جمله ایمپلنت دندان را توسعه می دهد.

آنچه Straumann را از سایر تولیدکنندگان ایمپلنت دندان متمایز می کند، تکنولوژی پیشرفته و راه حل های خلاقانه آنها است که از طریق مشاهدات علمی حاصل از بررسی ها و آزمایشات بلند مدت ارائه می شوند. Straumann به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه ایمپلنتولوژی شناخته می شود و همچنان در حال پیشرفت بیشتر در زمینه ایمپلنت های راحت تر، ساده تر و در عین حال با دوام تر است.

معرفی انواع ایمپلنت های کره ای

 

برند Nobel Biocare

Nobel Biocare که در سال 2002 تاسیس شده است به عنوان انتخاب اول برای کاشت ایمپلنت دندان شناخته می شود. این برند دارای طیف وسیعی از ایمپلنت های دندانی، پروتزها و مواد زیست سازگار را برای ترمیم لبخند استفاده می کنند. این شرکت از سال 2018 مقام برتر را برای ایمپلنت های دندانی، پایه های نهایی و کیت ابزار ایمپلنت دندان را حفظ کرده اند. در سال 2019 با سیستم Nobel Biocare N1 خود که دارای روش آماده سازی در مطب برای کاهش پیچیدگی های نصب ایمپلنت است، پیشرفت کردند. که ظاهراً جریان کار را ساده تر و راحت تر می کند.

Nobel Biocare فناوری های نوآورانه ای در جراحی ایمپلنت دندان و راه حل های راحت با ماندگاری بالا را برای جایگزینی دندان به بیماران ارائه می دهد.

برند Dentsply Sirona

برند برتر تولیدکنندگان ایمپلنت دندان ، Dentsply Sirona می باشد. Dentsply Sirona یکی از برترین برندها برای فناوری کاشت دندان است. دو شرکت اولیه ی بالا سوئیسی بودند اما Dentsply Sirona یک شرکت آمریکایی است. آنها یک مسیر جامع از ایمپلنت های دندانی برتر، ابزارهای جراحی و راه حل های ترمیمی دیگر را ارائه می دهند و ار این حیث یکی از بهتربن برند ایمپلنت دندان محسوب میشوند.

 

برند Zimmer Biomet

Zimmer Biomet در سال 1927 با ادغام دو شرکت مستقر در ایالات متحده تاسیس شد و در ابتدا در حال تولید آتل آلومینیومی بودند. آنها در بازار ایمپلنت دندان سهیم هستند و تقریباً 7درصد از کل ایمپلنت های دندانی استفاده شده امروزه را تشکیل می دهند. اگرچه این شرکت همچنان بر ترمیم های دندان تمرکز دارد ، اما در سال 2016 توجه آنها بیشتر بر صنعت ترمیم آسیب های ورزشی متمرکز شد. ایمپلنت های تولیدی این شرکت بیشتر برای ترمیم استخوان فک آسیب دیده ی افراد است.

معرفی برترین برندهای ایمپلنت آمریکایی

 

برند BioHorizons

مثل شرکت Zimmer Biomet ، 7 درصد از بازار کلی ایمپلنت دندان در اختیار Biohorizons است. این نوع از ایمپلنت های دندان قیمت بالاتری دارند و به همین دلیل نسبت به بقیه جذابیت کمتری دارند. در هر صورت این ایمپلنت ها از محصولات درجه یک ساخته شده اند و یکی از بهترین برند ایمپلنت دندان محسوب می شوند که در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری برای جایگزینی دندان های از بین رفته از این برند ایمپلنت دندانی استفاده می شود.

راه اندازی ایمپلنت دندانه دار مخروطی موفقیت بزرگی برای شرکت BioHorizons بود. این نوع از ایمپلنت دندان و طرح های منحصر به فرد آن توانایی پیش بینی نتیجه ی کاشت دندان را برای متخصصان و بیماران تضمین می کنند. از زمان راه اندازی سیستم Maestro ، BioHorizons خط تولید کامل ایمپلنت های مخروطی خود را شامل سیستم های کاشت Tapered Pro ، Tapered Plus و Tapered 3.0 راه اندازی کرده است. امروزه، این شرکت روی محصولات مبتنی بر شواهد و عملکرد آنها تمرکز می کنند تا کیفیت و قابلیت جایگزینی استثنایی و عالی را ارائه دهند.

برند Bicon

Bicon در سال 1985 تأسیس شد و همچنان یکی از بهترین برند های ایمپلنت دندان در ایالات متحده است. این برند بیشتر به دلیل کاشت تخصصی خود شناخته می شوند و به دلیل داشتن یک ایمپلنت ساده و کاربردی با قیمت عالی مشتری های ثابت خود را دارند.

ویژگی برتراین برند طراحی ساده  آن برای ایمپلنت های دندان است. ایمپلنت های دندانی با طراحی پیچ مخروطی،پایه  شیبدارو فلت، به یک انتخاب عالی برای متخصصان ایمپلنت وبیماران تبدیل شده است. طراحی مخروطی باعث ایمنی و مطمئن شدن ایمپلنت دندان می شود و همچنین بعضی از بیماران را از جراحی پیوند استخوان بی نیاز می کند.

 

برند BEGO

Bego برندی از کشور آلمان است. این برند در سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرد. این برند آلمانی هم اکنون محصولات خود را به بیش از 100 کشور مختلف عرضه می کند. این برند مانند بسیاری از برندهای آلمانی محصولاتی با کیفیت و مطئن ارانه می کند و می توان آن را از بهترین برند ایمپلنت دانست. اصول حاکم بر این شرکت بر اساس این فلسفه بنا شده است: همکاری مشترک برای موفقیت.

این ایمپلنت آلمانی و خوش ساخت نیز در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران بسیاری دارد.

 

 

 

برند COWELLMEDI co. CWM

CWM یکی از بهترین برند ایمپلنت دندان در کشور کره جنوبی است. کارخانه اصلی این شرکت در شهر بوسان واقع است. این شرکت قدیمی ترین برند ایمپلنت کره جنوبی است که از سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرده است.این برند کره ای نیز یکی از شرکت های خوب سازنده ایمپلنت دندانی است که هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه کاشت ایمپلنت بسیار مناسب میباشد و در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت یکی از بهترین برند ایمپلنت دندان است که متقاضیان بسیاری دارد.

نتیجه گیری

ایمپلنت دندان یکی ازبهترین روش های درمانی برای بیمارانی است که خواستاربهبود ظاهر لبخند خود با جایگزینی دندانهای ازدست رفته هستند. همه ایمپلنت های دندان یکسان نیستند وهر برندی با دیگری تفاوت هایی دارد. استفاده ازایمپلنت با کیفیت برای ماندگاری طولانی مدت بسیارمهم است، اما انتخاب یک مرکز تخصصی جراحی و متخصص ایمپلنت در کاشت دندان بسیار اهمیت دارد. مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری می تواند یک انتخاب مناسب برای انجام جراحی ایمپلنت دندان با ارائه ی بهترین برند های ایمپلنت دندان برای مراجعین خود باشد.

شما همچنین میتوانید برای آگاهی از برندهای ایمپلنت مورد استفاده در این مرکز تخصصی ایمپلنت و آگاهی از هزینه های تخمینی به صفحات قیمت ایمپلنت دندان و هزینه ایمپلنت دندان مراجعه نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر