ایمپلنت دندانبرندهای ایمپلنت

ایمپلنت دندان یکی از بهترین راه حل ها برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته است. این روش بسیار کارآمد و پایدار است البته به شرطی که هم متخصص ایمپلنت از تبحر و تخصص کافی برخوردار باشد و هم از قطعات ایمپلنت با کیفیت برای درمان استفاده شود. امروزه ایمپلنت ها تنوع زیادی در بازار دارند و می توان طیف وسیعی از برندهای مختلف را با توجه به قیمت، کیفیت و دوام انتخاب کرد. از بهترین برندهای ایمپلنت دندان می توان به برندهای آمریکایی، سوئیسی و کره ای اشاره کرد. در این مطلب تعدادی از برندهای مطرح ایمپلنت دندان را معرفی خواهیم کرد. اگر قصد انجام ایمپلنت را دارید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

Nobel Biocare

Nobel Biocare یکی از برندهای مطرح سوئیسی است که از سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند با کیفیت در سال 2014 توسط هلدینگ Envista خریداری شد و از آن زمان تا کنون زیر نظر این هلدینگ فعالیت می کند.

 

Straumann

Straumann دیگر برند مطرح کشور سوئیس است که از نام های شناخته شده بازار ایمپلنت به شمار می آید. Straumann تنها به تولید ایمپلنت اکتفا نکرده است و این شرکت طیف وسیعی از خدمات از جمله وسایل و حتی نرم افزارهای مرتبط با برنامه ریزی درمانی و راهنمای جراحی را ارائه می کند.

 

BiconBicon

یکی از شرکت های مهم در بازار ایمپلنت است. این برند آمریکایی به دلیل کاشت های ساده، کاربر پسند و قیمت های مناسب از محبوبیت زیادی میان متخصصان و افراد نیازمند کاشت دندان برخوردار است. محصولات این شرکت قابل اعتماد هستند و تا کنون نتایج بالینی فوق العاده ای داشته اند.

برندهای ایمپلنت

BioHorizons

BioHorizons یکی از برندهای مطرح کشور آمریکا است. این شرکت در سال 2018 حدود 7 درصد بازار ایمپلنت جهان را در اختیار داشت. BioHorizons نسبت به دیگر برندهای آمریکایی قیمت و کیفیت بالاتری دارد. اگر به دنبال بهترین برندهای ایمپلنت هستید می توانید BioHorizions را نیز به گزینه های خود اضافه کنید.

 

COWELLMEDI co. CWM

CWM یکی از برندهای سرشناس کشور کره جنوبی است. کارخانه اصلی این شرکت در شهر بوسان واقع است. این شرکت قدیمی ترین برند ایمپلنت کره جنوبی است که از سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

Thommen Medical

Thommen Medical همانند Nobel Biocare و Straumann برندی سوئیسی است. Thommen Medical یک برند خانودادگی و مستقل است که وابستگی به شرکت های و هلدینگ های دولتی ندارد. این شرکت با بیش از 33 سال سابقه یکی از برندهای بسیار خوش نام کشور سوئیس است.

بهترین برندهای ایمپلنت

مرکز تخصصی ایمپلنت رشت | دکتر آرش غفوری

BEGO

BEGO برندی از کشور آلمان است. این برند در سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرد. این برند آلمانی هم اکنون محصولات خود را به بیش از 100 کشور مختلف عرضه می کند. این برند مانند بسیاری از برندهای آلمانی محصولاتی با کیفیت و مطئن ارانه می کند و می توان آن را از بهترین برندهای ایمپلنت دانست. اصول حاکم بر این شرکت بر اساس این فلسفه بنا شده است: همکاری مشترک برای موفقیت.

 

Dioimplant

Dio دومین تولید کننده بزرگ ایمپلنت در کره جنوبی است. محصولات این شرکت به بیش از 45 کشور جهان صادر می شود. محصولات این برند کره ای با قیمتی مناسب و کیفیتی مثال زدنی رقیبی سرسخت برای دیگر برندهای ایمپلنت در جهان است. محصولات این شرکت از سال 2009 وارد بازار سوئیس (قطب های بزرگ تولید ایمپلنت جهان) شده است.

 

Zimmer Biomet

Zimmer Biomet در سال 1927 برای تولید آتل های آلمینیومی تاسیس شد. امروزه این شرکت یکی از غول های تولید تجهیزات پزشکی در جهان است.

 

Dentsply Sirona

Dentsply Sirona نتیجه ادغام شرکت Gendex و Dentsply International Inc در سال 1993 است. در سال 2016 برای تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده حرفه ای تجهیزات دندان پزشکی در جهان ، Dentsply و Sirona باهم ادغام شدند. نتیجه این ادغام های شرکت Dentsply Sirona است. این سازنده تجهیزات دندان پزشکی و تولید کننده مواد مصرفی دندانپزشکی آمریکایی محصولات خود را در بیش از 120 کشور جهان عرضه می کند و در 21 کشور کارخانه دارد.

 


 

شما می توانید با ما در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدریت دکتر آرش غفوری ، با شماره 32134040-013 تماس بگیرید و یا برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید اطلاعات خود را از طریق بخش مشاوره آنلاین برای ما ارسال کنید. همکاران ما در مرکز ایمپلنت رشت ، در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شما می توانید از بهترین برندهای ایمپلنت ، در مرکز تخصصی ایمپلنت در رشت استفاده نمایید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر