ایمپلنت دندانمقایسه ایمپلنت کره ای و آمریکایی

ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟ کدام یک بهتر است؟

یکی از دغدغه های مهم مراجعین ما در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه دکتر آرش غفوری در رشت انتخاب بهترین ایمپلنت دندان و مقایسه ایمپلنت های کره ای و آمریکایی می باشد. این طبیعی است که هر فردی بخواهد از بهترین ایمپلنت دندان برای کاشت دندان طبیعی و جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود استفاده کند. تیم تخصصی ما در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان در رشت سعی دارد اطلاعات بیشتری برای برطرف کردن ابهامات شما در زمینه دو ایمپلنت دندان کره ای و آمریکایی ارائه دهد.

انتخاب ایمپلنت دندان

 امروزه تعداد زیادی از کشورها در سراسر دنیا سازنده و تولید کننده ایمپلنت های دندانی و قطعات آن هستند. بنابراین ایمپلنت های دندانی در برندهای مختلفی وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی ها و قیمت مختص به خود هستند. علاوه بر برند و شرکت تولید کننده که تعیین کننَده قیمت ایمپلنت دندان هستند عوامل دیگری مثل مختصص ایمپلنت دندان و یا وجود تحریم ها در واردات قطعات ایمپلنت در کشور وارد کننده میتوانند از عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت ایمپلنت دندان ها باشند.

در قدم اول بهتر است بدانید که متخصص ایمپلنت دندان در انتخاب بهترین نوع ایمپلنت دندان و نتیجه درمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. دکتر آرش غفوری و یا سایر متخصصین ایمپلنت دندان که دارای تجربه کافی و آموزش و مهارت های لازم در زمینه کاشت دندان طبیعی هستند به طور طبیعی شناخت بیشتر و بهتری در نوع ایمپَلنت ها دارند. پس بهتر است بعد از ارائه توضیحات لازم در مورد شرایط و وضعیت موجود دهان و دندان و بودجه مالی خود انتخاب ایمپلنت مناسب را به متخصص ایمپلنت خود واگذار کنید.

 در سالهای گذشته  کشور آمریکا یکی از تولید کننده های برتر کالاهای مختلف از جمله تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت دندان بود. اما در ده یا بیست سال اخیر کشورهای دیگری مثل کره جنوبی توانسته اند جایگاه خوبی در سراسر دنیا در تولید کالاهای دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان پیدا کنند. از برندهای معروف ایمپلنت کره ای می توان به cwm, Dio snuc , sewon medix ,cis , cmi , sis, ,megagen ,osstem Dentist, Dentium

نام برد که هرکدام دارای مزایا و معایب مختص خود هستند.

جایگاه ایمپلنت های کره ای درایران

یکی از برندهای پرکاربرد و فراوان موجود ایمپلنت دندان در مراکز دندانپزشکی و کاشت دندان در ایران ایمپلنت های کره ای می باشند. ایمپلنت کره ای در ایران بسیار مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته اند. دلیل استقبال گسترده از ایمپلنت های کره ای جنس و کیفیت عالی این نوع ایمپلنت های دندانی می باشد. موفقیت بالای ایمپلنت های کره ای یکی از علت های مهم محبوبیت آنها می باشد. همچنین در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری تعدادی از معروف ترین برند های کره ای ایمپلنت دندان موجود می باشد. از جمله ایمپلنت دندان، دیو، دنتیس، کاول ، دنتیوم که برای اطلاع از قیمت آنها میتوانید به صفحه لیست قیمت های ایمپلنت دندان در همین سایت مراجعه فرمایید.

شرکت های سازنده ایمپلنت های کره ای در نقاط مختلف ایران دارای نمایندگی می باشند. مثل شرکت هنگام دندان که نمایندگی ایمپلنت های کاول را در ایران به عهده دارد.

جایگاه ایمپلنت های دندانی آمریکایی در ایران

ایمپلنت های دندانی آمریکایی دارای برندهای مختلفی از شرکت های سازنده امریکایی هستند که توانسته اند از سالهای خیلی دور تا کنون جایگاه اول خود را در دنیا محفوظ نگه دارند. از بهترین برندهای ایمپلنت آمریکایی می توان ایمپلنت های زیمر،  بایوهورایزن، آستراتک، اینترالاک، بیوکر، بیکون و خیلی از برندهای دیگر را نام برد. هر کدام از این شرکت های سازنده دارای تولیدات مختلفی از قطعات ایمپلنت هستند که ویژگی های برتر و یا کمتری نسبت به هم دارند. در سالهای اخیر به دلیل تحریم کشور ایران تهیه ایمپلنت های دندانی امریکایی در ایران سخت شده و شرکت های امریکایی در ایران دارای نمایندگی نیستند. یکی از ایمپلنت های امریکایی موجود در ایران ایمپلنت دندانی بایو هورایزن می باشد که دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان در مرکز خود برای کاشت دندان استفاده می کند. یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان آمریکایی در جهان بایوهورایزن می باشد که سابقه طولانی مدت 25 سال را دارد. این شرکت تولید کننده آمریکایی به صورت متمرکز بر روی ارتقای دانش، نوآوری و ارائه قطعات با کیفیت برای کاشت دندان های طبیعی کار کرده است. از لحاظ زیبایی ظاهر و عملکرد ایمپلنت آمریکایی بایوهورایزن نسبت به سایر برندهای ایمپلنت تقریبا می توان گفت بی رقیب است و از مهم ترین مزیت آن می توان به ثبات و استحکام فوق العاده آن درون استخوان فک و ماندگاری و موفقیت آمیز بودن نتیجه اشاره کرد.

 

مقایسه مزایا و معایب ایمپلنت های دندانی کره ای و آمریکایی

طول عمر ایمپلنت ها

درصد موقفیت آمیز بودن کاشت دندان و جراحی در برندهای مختلف ایمپلنت های کره ای بالا است و در کمترین میزان ماندگاری می تواند تا 15 سال دوام داشته باشد که البته با نگه داری و رعایت اصولی بهداشت دهان و دندان ایمپلنت های دندانی کره ای مانند ایمپلنت های آمریکایی می توانند 20 تا 30 سال ماندگاری و دوام داشته باشند.

کیفیت ایمپلنت ها

از لحاظ کیفیت ایمپلنت های کره ای در رتبه پایین تر از ایمپلنت های دندانی آمریکایی هستند اما به این معنی نمی باشد که ایمپلنت های دندانی ساخت کره دارای کیفیت مرغوبی نیست. برعکس ایمپلنت های کره ای به دلیل کیفیت مطلوب و مناسب و تنوع در ساخت فیکسچرها و اباتمنت ها و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا مناسب برای جراحی های ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت یک روزه هستند.

در مورد ایمپلنت های امریکایی باید بگوییم که تقریبا همه بیماران با شرایط مختلف لثه دهان و دندان می توانند برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود از برندهای امریکایی ایمپلنت دندان استفاده کنند، به این دلیل که برندهای  امریکایی دارای سیستم های مختلف و مناسب برای وضعیت متفاوت دهان و دندان و بافت استخوانی بیماران هستند. ممکن است بعضی از افراد دارای بافت استخوانی ضعیف و تحلیل رفته باشند که در این صورت ایمپلنت های امریکایی این پتانسیل و تنوع را دارند که بهترین و مناسب ترین فیکسچر را با توجه به شرایط برای بیمار انتخاب کنند. اکثر برند های آمریکایی دارای مزیت های بسیاری از جمله، داشتن کیفیت بسیار بالا در مقابل هزینه آن و افزایش سرعت و روند بهبودی ادغام ایمپلنت با استخوان و نصب راحت تاج دندان با اباتمنت ها را دارند.

قیمت ایمپلنت ها

هرکدام از ایمپلنت های کره ای و آمریکایی دارای برندهای مختلف در گروه کشور تولید کننده هستند که هربرند و شرکت سازنده ای قیمت مختص به خود را دارد. به طور کلی ایمپلنت های آمریکایی به دلیل برتری رتبه وکیفیت قطعات قیمت بالاتری نسبته به ایمپلنت های کره ای دارند. ایمپلنت های کره ای به نسبت کیفیتی و قیمتی که دارند مقرون به صرفه تر هستند به همین دلیل طرفدار بیشتری در ایران دارند.

قابلیت دسترسی ایمپلنت ها

از لحاظ تهیه و موجودیت ایمپلنت های دندانی در بازار ایران ایمپلنت های کره ای خیلی راحت تر و آسان تر از ایمپلنت های آمریکایی قابل دسترسی هستند. برندهای زیادی از ایمپلنت های کره در بازار ایران وجود دارد. این در حالی است که به دلیل تحریم هایی که وجود دارد تعداد محدودی از برندهای معروف آمریکایی را می تواند در ایران پیدا کرد.

جمع بندی

بنابراین با توضیحات بالا شاید بتوانید به این نتیجه رسیده باشید هرکدام از این ایمپلنت های امریکایی و کره ای می توانند در جایگاه خود انتخاب مناسبی باشند. هر بیماری می تواند با کمک متخصص ایمپلنت خود و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را با ماندگاری بالا و نتیجه موفقیت آمیز داشته باشد. دکتر آرش غفوری بعد از معاینه و بررسی های لازم بیمار خود راهنمایی لازم را درخصوص برندهای مناسب به بیمار ارائه می دهد و در آخر تصمیم نهایی با مشورت بیمار گرفته می شود و روند جراحی کاشت دندان به بهترین شکل ممکن و تجهیزات مدرن دندانپزشکی در محیطی آرام و بدون استرس برای بیمار انجام می شود.

دکتر آرش غوری بهترین متخصص ایمپلنت دندان در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت می باشد که با توجه به شرایط و وضعیت خاص بیمار خود بهترین برنامه درمانی کاشت دندان را طراحی و ارائه می دهد.انواع روش های ایمپلنت دندان در رشت مانند ایمپلنت فوری در رشت ، ایمپلنت all on 4 در رشت , … برای جایگزینی دندان های از دست رفته افراد با شرایط و نیاز های مختلف بیماران ارائه میگردد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس و یا از طریق بخش مشاوره آنلاین ایمپلنت سوالات خود را مطرح نمایید. به سرعت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

 

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر