ایمپلنت دندانایمپلنت آمریکایی

همه چیز درباره ایمپلنت دندان آمریکایی

جایگزینی دندان های از دست رفته و پر کردن جای خالی آنها یکی از دغدغه های بسیاری از افراد می باشد که دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان به صورت متمرکز و تخصصی در زمینه کاشت دندان های طبیعی شما جراحی های موفقیت آمیزی با روش های مدرن و روز ارائه داده است. همانطور که می دانید یکی از روش های بسیار موفق برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته، کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت همان پیچ تیتانیومی می باشد که به دلیل سازگاری بالا با زیست بدن درون استخوان فک کاشته می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مطلب کاشت ایمپلنت دندان در همین سایت مراجعه فرمایید. اما موضوع مهم و جالبی که تیم تخصصی ما قصد آن در این مطلب را دارد بررسی یکی از بهترین نوع ایمپلنت یعنی ایمپلنت آمریکایی می باشد که دکتر آرش غفوری در مرکز تخصصی ایمپلنت خود در کنار ایمپلنت های آلمانی و کره ای و سوئیسی از نوع آمریکایی آن هم استفاده می کند.

ممکن است داشتن اطلاعات در مورد قیمت ایمپلنت دندان و کاربرد و امتیازات ایمپلنت امریکایی نسبت به انواع دیگر توجه شما را به این مطلب در سایت ما جلب کرده  باشد. دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت در رشت به همراه تیم متخصص و مسئولیت پذیر خود همه اطلاعات کافی و مفید را در اختیار کاربران محترم خود قرار می دهد. پس توصیه ما به شما عزیزان این است که تا ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

راهنمای انتخاب بهترین برندهای ایمپلنت دندانی

چرا باید این موضوع که چه برند ایمپلنت دندانی در دهان شما کاشت شده است برایتان مهم باشد؟

نوع برند کاشت ایمپلنت استفاده شده می تواند به طور قابل توجهی بر طول عمر ، مدت ترمیم و چندین عامل دیگر تأثیر بگذارد. از آنجا که همه ایمپلنت های دندانی یکسان نیستند، دانستن برخی از تفاوت های اصلی برند ضروری است.

وقتی برند ایمپلنت آمریکایی دندانی مناسب خود را انتخاب میکنید، یکی از عواملی که نمی توان از آن غافل شد این است که متحصص ایمپلنت شما از کدام برند ایمپلنت استفاده می کند. بنابر این قبل از جلسه جراحی، با متخصص ایمپلنت خود درمورد اینکه کدام برند در استخوان فک شما نصب می شود، مشاوره ای داشته باشید و در مورد اینکه چرا متخصص ایمپلنت شما از این برند ایمپلنت استفاده می کند اطلاعات کاملی را دریافت نمایید. این مساله می تواند به شما کمک کند تا نسبت به انجام عمل جراحی و همچنین نتایجی که انتظار دارید احساس بهتری داشته باشید.

بیش از 35 شرکت در بازار وجود دارد. برای صنعتی که بیش از یک میلیارد دلار آمریکا درآمد تولید میکند، هنوز هم یک بازار کاملاً رقابتی محسوب می شود. ما در تلاش هستیم تا بهترین برندهای ایمپلنت را برای شما فراهم نماییم. در ادامه با معرفی تعدادی از بهترین برندهای ایمپلنت همراه ما باشید.جهت اطلاع از قیمت ایمپلنت آمریکایی لطفا کلیک کنید.

 

 

جایگاه ایمپلنت آمریکایی در کاشت دندان طبیعی

کشور آمریکا در زمینه تولید لوازم و محصولات پزشکی دارای شرکت های تولید کننده بسیار موفقی می باشد که در صنعت تولید ایمپلنت های دندان هم نسبت به سایر کشورهای دنیا در رده اول قرار دارد. کشور آمریکا یکی از قدرتمندترین کشورهای سازنده  در تولید قطعات ایمپلنت دندان در سراسر دنیا می باشد. ایمپلنت های آمریکایی یکی از با کیفیت ترین ایمپلنت‌ های موجود می باشد که  ماندگاری و طول عمر بالای آنها یکی از مزیت های مهم این نوع از ایمپلنت ها می باشد به همین علت از محبوبیت زیادی بین دندانپزشکان و بیماران در کل دنیا و همچنین کشور عزیزمان ایران  برخوردار شده است.

البته نکته مهمی که باید در جریان باشید این است که برای ماندگاری بیشتر و نتیجه موفقیت آمیز در جراحی ایمپلنت دندان در هر نوع حتی آمریکایی که در میزان بالای تنوع و انعطاف پذیری قرار دارد باید بدانید که تخصص و مهارت جراح و دندانپزشک متخصص ایمپلنت دندان بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر متخصص و جراح شما از تجربه و مهارت کافی برخوردار نباشد حتی استفاده از این نوع از ایمپلنت ها هم می تواند با شکست مواجه شوند.

برای اطلاعات کافی در مورد روند کاشت ایمپلنت دندان و عوامل موثر در نتیجه موفقیت آمیز کاشت دندان طبیعی می توانید به مطلب مورد نظر در همین سایت مراجعه فرمایید.

 

انواع ایمپلنت آمریکایی 

یکی از مهم ترین مزایای ایمپلنت های آمریکایی نسبت به سایر کشورهای سازنده ایمپلنت دندان این است که دارای تنوع بالا و کیفیت و قیمت های مختلف می باشد. در ادامه با انواع برند ایمپلنت آمریکایی و مقایسه آن با برندهای دیگر آشنا شوید.

 

ایمپلنت آمریکایی زیمر (Zimmer)

شرکت زیمر از سال ۱۹۲۷ به عنوان تولید کننده ایمپلنت دندان در آمریکا می  باشد که توانسته است محصولات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه کند. این شرکت در طراحی و ساخت ایمپلنت های دندان خود با توجه به شرایط و نیاز های افراد بسیار خلاق و مبتکر می باشد. بسیاری از کشورهای تولید کننده ایمپلنت دندان به دلیل اعتبار و قدمت این شرکت تولیدی آمریکایی در تلاش اند که  استانداردها و کیفیت محصولات خود را به پای ایمپلنت های زیمر برسانند.

امروزه ایمپلنت آمریکایی زیمر با نام زیمر بیومت شناخته می شود این به دلیل ادغام دو شرکت زیمر و بیومت در سال 2005 می باشد. قیمت ایمپلنت های دندان آمریکایی زیمر بیومت با توجه به کیفیت فوق العاده آن در مقایسه با سایر برندهای ایمپلنت سوئیسی و آمریکایی کاملا مقرون به صرفه است و به دلیل داشتن تنوع بالا بیمار می تواند به نسبت بودجه محدود خود بهترین گزینه را انتخاب کند.

سطح این ایمپلنت ها از نوع هیبریدی و چند لایه متشکل از ذرات میکرو زبر و نرم است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود. قسمت پایه این نوع ایمپلنت به نحوی طراحی شده که با پایداری بسیار بالایی در استخوان فک کاشته می شود.

بیومت تری آی از محصولات پرکاربرد شرکت زیمر محسوب می شود که علاوه بر انعطاف ‌پذیری در کاشت ایمپلنت دندان، دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد.

در حال حاضر Biomet 3i ساخت شرکت زیمر در دو مدل NanoTite  و OsseoTite به بازار عرضه شده است. این ایمپلنت ها در اباتمنت های مختلف تولید می شوند و به همین دلیل می توانند با هر نوع تاجی مطابقت داشته باشند.

مزایای ایمپلنت آمریکایی NanoTite  این است که در سطح فیکسچر از نانو استفاده شده است که پیوند بین استخوان فک و فیکسچر بهتر انجام می شود و دارای استحکام فوق العاده حتی برای دندان های بسیار کوچک می باشد. جنس ایمپلنت OsseoTite به نحوی است که احتمال عفونت بافت را به حداقل می رساند و سلامت بافت‌های نرم دهان و دندان را حفظ میکند.

قیمت ایمپلنت دندان زیمر آمریکایی تقریبا بالا است و به همین علت کاربرد آن در ایران کمی محدود شده است. اما ممکن است بعضی از مراکز تخصصی ایمپلنت دندان در ایران از ایمپلنت های زیمر استفاده کنند.

از لحاظ ماندگاری و طول عمر هم این برند آمریکایی دارای طول عمر بسیار بالایی نسبت به برندهای دیگر دارد.

 

بهترین برندهای ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت آمریکایی بایوهورایزن (BioHorizons)

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان آمریکایی در جهان بایوهورایزن می باشد که سابقه طولانی مدت 25 سال دارد. این شرکت تولید کننده آمریکایی به صورت متمرکز بر روی ارتقای دانش، نوآوری و ارائه قطعات با کیفیت برای کاشت دندان های طبیعی کار کرده است. از لحاظ زیبایی ظاهر و عملکرد ایمپلنت آمریکایی بایوهورایزن نسبت به سایر برندهای ایمپلنت تقریبا می توان گفت بی رقیب است و از مهم ترین مزیت آن می توان به ثبات و استحکام فوق العاده آن درون استخوان فک و ماندگاری و موفقیت آمیز بودن نتیجه اشاره کرد.

BioLok, International, ILS, Vulcan  این برندها از محصولات محبوب و معروف شرکت بایوهورایزن هستند که مطابق آخرین استانداردها و تکنولوژی های ایمپلنت دندان جهانی ساخته و طراحی می شوند به همین دلیل یک برند مناسب برای استفاده از روش های دیجیتالی کاشت ایمپلنت دندان می باشد.

یک خبر خوشحال کننده برای شما کاربران عزیز این است که در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری از این برند آمریکایی برای کاشت دندان های طبیعی بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. شما میتوانید برای آگاهی از هزینه کاشت دندان به بخش قیمت ایمپلنت دندان مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم در مورد مزایای ایمپلنت آمریکایی بایوهورایزن نسبت به سایر برندها صحبت کنیم باید بگوییم که این ایمپلنت ها به دلیل داشتن فیکسچر نوک تیز با بدنه رزوه دار منجربه  افزایش ثبات در استخوان فک می شوند. همچنین دقت در طراحی خاص آن نیاز به ایجاد کمترین برش برای قرار گیری فیکسچر و مناسب برای روش های دیجیتالی می باشد.

 

ایمپلنت آمریکایی آسترا تک  (sirona)

شرکت ایمپلنت آمریکایی آسترا تک با نام جدید دنتس پلای سیرونا شناخته شده است. طراحان این شرکت همواره به دنبال راهی برای ساخت و طراحی ایمپلنت های دندانی بودند که در شرایط سخت بیمار مثل کمبود تراکم استخوان یا بافت لثه موثر و کمک کننده باشند. این برند آمریکایی یکی از معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در بین تمامی دندانپزشکان و متخصصین در سراسر دنیا می باشد و دندانپزشکان می توانند از موفقیت آمیز بودن جراحی کاشت دندان با ایمپلنت های آمریکایی دنتس پلای سیرونا در هر موقعیتی از استخوان فک بیمار مطمئن باشند.

طراحی هوشمندانه و خاص ایمپلنت آسترا تک جراحی کاشت دندان را بسیار ساده و انعطاف پذیر کرده است. همچنین کاربرد آنها در نرم افزارهای اصلاح طرح لبخند دیجیتالی یکی از مزایای مهم این برند می باشد.

Ankylos و Xive  محصولات شرکت آمریکایی آسترا تک می باشند که نه تنها از لحاظ زیبایی نتایج فوق‌العاده‌ای دارد بلکه دارای ماندگاری بالا نسبت به سایر ایمپلنت های کره جنوبی یا اروپایی هستند. کنترل فرآیند بهبود و جوش خوردن به استخوان فک با فرمولاسیون جنس فیکسچر یکی دیگر از مزیت های مهم این ایمپلنت محسوب می شود.

 

ایمپلنت آمریکایی اینترالاک (Intralock)

محصولات شرکت اینترالاک انواع مختلفی دارد از جمله ایمپلنت های Ossean Sun.BLOSSOM.L-PRF.INTRAHEX.MDL.MILO.FLANONE. FLATTOP

برند اینترالاک از جنس میکرو بلاست برای سطح فیکسچر استفاده کرده تا دندانپزشک کنترل دقیق تری روی کاشت آن در استخوان فک داشته باشد مهندسی رزوه موجود روی بدنه فیکسچر و میزان تمیز بودن آن ها با دقت بسیار زیادی توسط طراحان و مهندسین این شرکت بررسی شده است تا بیشترین کارایی را حین عمل جراحی ایمپلنت دندان داشته باشد.

از عملکرد های منحصر به فرد شرکت ایمپلنت آمریکایی اینترالاک تولید محصولات متنوعی است که با استفاده از ذرات سایز نانو، لایه اکسید ضخیم، کلسیم فسفات در فیکسچر و افزایش میزان هیدروفیلیک بودن سطح پایه ایمپلنت منجربه طراحی خاص آنها برای بهبود فرایند اسئواینتگریشن (ادغام استخوان با فیکسچر) می شوند.

جنس خاص ایمپلنت دندان تولید شده در شرکت اینترالاک موجب قابل کنترل بودن فرایند و کوتاه تر شدن زمان درمان می شود. از مزایای مهم این برند عملکرد فوق العاده سطح ایمپلنت در مقایسه با سایر برندها و کوتاه بودن زمان درمان در دوره اولیه درمان می باشد به دلیل وجود همین ویژگی پایداری و استحکام پایه ایمپلنت در استخوان فک در همان هفته اول تثبیت می شود. این طراحی خاص، ماندگاری ایمپلنت دندان را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا تر از سایر ایمپلنت های دندانی به نظر می رسد.

ایمپلنت آمریکایی اینترالاک کاملا با بافت لثه و استخوان فک و دندان افراد سازگاری دارد. ساختار فیکسچر به صورت نانو متریک بررسی شده و از لحاظ کارایی و عملکرد مورد تایید قرار گرفته است. نحوه طراحی مهندسی پایه ایمپلنت به نحوی است که روند استخوان سازی را در مرحله اول کاشت ایمپلنت افزایش می دهد.

 

 

ایمپلنت آمریکایی نوبل بیوکر (Nobel Biocare)

شرکت نوبل بیوکر در زمینه ساخت پروتز های دندانی و ایمپلنت های مدرن در سراسر دنیا شناخته شده است. این شرکت با بیش از ۶۰ سال سابقه انواع مختلفی از ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی را با کیفیت بسیار بالا و مواد اولیه مرغوب به بازار عرضه می کند. دفتر فروش اصلی شرکت نوبل بیوکر در شهر زوریخ سوئیس قرار دارد؛ ولی چون کارخانه سازنده ایمپلنت های دندانی این شرکت در سه کشور آمریکا، ژاپن و سوئد قرار دارند ایمپلنت دندان آمریکایی شناخته می شود و محصولات و خدمات آن به بیش از ۸۰ کشور جهان صادر می شود.

برند نوبل بیوکر انواع مختلفی دارد که عبارتند از NobelActive ،NobelParallel ،NobelPearl ،NobelReplace

برند نوبل بیوکر در مدل های مختلف آن دارای کیفیت متفاوت است به همین علت از لحاظ قیمت با هم تفاوت زیادی دارند. در دو مدل  NobelActive و NobelParallel از تیتانیوم خالص برای ساخت پایه ایمپلنت استفاده می شود؛ و  NobelPearl از جنس سرامیک می باشد.  NobelReplace  طراحی سیستم بسیار ساده ای دارد که از نظر زیبایی نسبت به سایر ایمپلنت ها ظاهر و عملکرد بهتری دارد. یکی دیگر از مزیت های  ایمپلنت های  شرکت نوبل بیوکر امکان استفاده از پایه ایمپلنت برای قرارگیری دو یا سه تاج دندان روی آن است.

ایمپلنت آمریکایی بایکون (BICON)

این شرکت سه نوع ایمپلنت با مدل های SHORT، NARROW،  Bicon MAX  و SynthoGraft را طراحی کرده که هرکدام دارای مزایای مختص به خود می باشند. ایمپلنت های ساخت شرکت بیکون با سابقه بیش از 35 سال در تولید ایمپلنت ها تکنیک های جدید و کاربردی در طراحی قطعات آنها به کار برده است؛  که باعث ایجاد تحول جدید در صنعت ایمپلنت آمریکایی شده است.

 

ایمپلنت SHORT

این برند از ایمپلنت از جنس تیتانیوم هستند که به دلیل داشتن فیکسچر های کوتاه حدود 5، 6 و 8 میلیمتر نسبت به سایر ایمپلنت ها که بین 12 تا 20 میلیمتر هستند؛ بسیار مناسب افرادی هستند که دارای ارتفاع استخوان فک کافی نمی باشند.

 

ایمپلنت آمریکایی Bicon MAX 2.5

ایمپلنت تیتانیومی بایکون مکس برای کاشت دندان در استخوان فک بالا طراحی شده است. این ایمپلنت 4 سایز مختلف دارد که با توجه به موقعیت دندان از دست رفته انتخاب می شود. از لحاظ هزینه کاشت ایمپلنت آمریکایی بیکون مکس نسبت به انواع دیگر مناسب تر است و کاربرد بیشتری دارد.

 

ایمپلنت  SynthoGraft

این ایمپلنت سرامیکی است و استفاده از مواد کلسیم فسفات در احیا و تولید مجدد استخوان فک نیز نقش بسیار موثری دارد. استفاده از ساختار نانو و میکرو در این نوع ایمپلنت، باعث تسریع روند اسئواینتگریشن (استخوان سازی) و ثبات فیکسچر درون استخوان فک می شود. از لحاظ قیمت این نوع از ایمپلنت های آمریکایی به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد کمی گرانتر از هم برندهای دیگر می باشد.

 

مزایای ایمپلنت های آمریکایی

یک ایمپلنت دندان با کیفیت خوب باید توانایی تحمل فشار های وارد شده را داشته باشد و در عین حال از استحکام بسیار بالایی باید برخوردار باشد. همچنین دوره زمانی ادغام یک ایملپنت دندان مناسب با استخوان فک، باید خیلی طولانی نباشد و در مدت کوتاهی پایه ایمپلنت با استخوان جوش بخورد. انتخاب یک برند مناسب سبب می شود تا مشکلات بعد از درمان و عفونت های احتمالی بسیار کاهش یابند. ایمپلنت آمریکایی تمام ویژگی های خوب یک ایمپلنت با کیفیت و مطمئن را دارد و می تواند یک انتخاب مورد اعتماد و اطمینان باشند.

 

قیمت ایمپلنت آمریکایی

با توجه به توضیحاتی که در مورد ایمپلنت های آمریکایی ارائه شد حتما متوجه شده اید که این نوع از ایمپلنت ها به دلیل کیفیت بالا و استفاده از قطعات مرغوب و همچنین وضعیت تحریم ایران نسبت به سایر ایمپلنت های کشورهای دیگر قیمت بیشتری دارند. البته به دلیل داشتن تنوع برند هر کدام از مارک ها و برند های ایمپلنت های آمریکایی قیمت متفاوتی دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ایمپلنت دندان آمریکایی به شما پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه قیمت ایمپلنت ها مراجعه کنید.

 

معایب ایمپلنت های آمریکایی

ایمپلنت های آمریکایی به دلیل تمرکز و دانش بالای شرکت های تولید کننده دارای کیفیت بالا و ماندگاری زیاد هستند و در اکثر مواقع در صورت داشت وجود مهارت دندانپزشک نتیجه موفقیت آمیز دارند. شاید قیمت بالای این ایمپلنت ها نسبت به سایر برندها  و تحریم موجود ایران برای تهیه ایمپلنت های آمریکایی یک نوع امتیاز منفی محسوب شود.

 

جمع بندی

یکی از موارد مهم در جایگزین کردن دندان های از دست رفته از طریق جراحی کاشت ایمپلنت دندان انتخاب مناسب در نوع ایمپلنت مورد استفاده می باشد. انواع برند ایمپلنت دندان یکی از عوامل مهم در موفقیت آمیز بودن کاشت دندان طبیعی است. ایمپلنت های آمریکایی یکی از بهترین برندهای ایمپلنت دندان در ایران می باشد که مورد استفاده بسیاری از دندانپزشکان و متخصصین ایمپلنت دندان هستند. دکتر آرش غفوری بهترین متخصص ایمپلنت دندان با مشورت و انتخاب بیمار خود از ایمپلنت آمریکایی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته استفاده و طرح درمان دقیق متناسب با وضعیت بیمار ارائه میدهد.

دکتر آرش غفوری برای آگاهی و اطلاعات بیشتر شما در صفحه سوالات رایج ایمپلنت دندان مطالبی را که شاید کمتر جایی برای شما بازگو و توضیح میدهند با بیانی ساده وکامل برای شما فراهم آورده اند تا با آگاهی بیشتری نسبت به این روش درمانی در آینده تصمیم بکیرید.

 

رشت،میدان صابرین،ابتدای بلوار قلی پور،جنب خیابان نواب،پلاک 184 رشت, گیلان, 4163733955
01332134040
09303012500
02122246002

تلفن تماس : 01332134040 و 09303012500

4.9/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر