ایمپلنت دندانبرندهای ایمپلنت آمریکایی

آمریکا را می توان یکی از قطب های مهم تولید ایمپلنت در جهان دانست. بخش بزرگی از بازار ایمپلنت جهان در اختیار برندهای آمریکایی است. این کشور با تولید بخش مهمی از لوازم دندانپزشکی آن هم با کیفیت و استاندارد بسیار بالا یکی از بازیگران مهم، صنعت تولید لوازم دندانپزشکی در سرتاسر جهان است. در این مقاله به معرفی برترین برندهای ایمپلنت آمریکایی خواهیم پرداخت. اگر قصد دارید کاشت ایمپلنت را انجام دهید خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

مطلب مفید: برترین برندهای ایمپلنت سوئیسی

Bicon

Bicon یکی از شرکت های مهم در بازار ایمپلنت است. این برند ایمپلنت آمریکایی فعالیت خود را از سال 1985 آغاز کرده است و یکی از اولین سازندگان ایمپلنت در جهان است. این شرکت با توسعه فعالیت های توماس دریکسل از اولین سازندگان ایمپلنت در جهان موفق شد پایه گذار این صنعت نوین در جهان باشد. این برند آمریکایی به دلیل کاشت های ساده، کاربر پسند و قیمت های مناسب از محبوبیت زیادی میان متخصصان و افراد نیازمند کاشت دندان برخوردار است. محصولات این شرکت قابل اعتماد هستند و تاکنون نتایج بالینی فوق العاده ای داشته اند.

ایمپلنت آمریکایی

دکتر آرش غفوری – مرکز تخصصی ایمپلنت در رشت

BioHorizons

BioHorizons یکی از بهترین برند ایمپلنت آمریکایی است. این شرکت در سال 2018 حدود 7 درصد بازار ایمپلنت جهان را در اختیار داشت. BioHorizons نسبت به دیگر برندهای آمریکایی قیمت و کیفیت بالاتری دارد. BioHorizons به دلیل تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه بر اساس تحقیقات علمی عمیق مشهور است. محصولات این شرکت شامل مواد مورد نیاز کاشت و همچنین مواد احیا کننده برای پیوند استخوان است.

مطلب مفید: معرفی انواع ایمپلنت های کره ای

Dentsply Sirona (Previously Astra Tech)

Astra Tech در سال 1991 تاسیس شد و در سال 2010 در حدود 535 میلیون دلار درآمد داشت. در سال 2011 ، این شرکت توسط Dentsply Sirona به مبلغ 1.8 میلیارد دلار خریداری شد. این شرکت به عنوان یک شرکت تابعه از Dentsply فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن در والتهام ، ماساچوست است. Dentsply یک تولید کننده آمریکایی تجهیزات دندان پزشکی و مواد مصرفی دندانپزشکی است و محصولات آن در بیش از 120 کشور جهان به فروش می رسد. این شرکت در 21 کشور کارخانه دارد و در بازار محصولات مصرفی دندانپزشکی پیشتاز است. Dentsply محصولات ویژه ای را طراحی و تولید می کند که شامل محصولات آزمایشگاهی مربوط به لوازم دندانپزشکی نیز می شود.

برندهای ایمپلنت آمریکایی

Zimmer Biomet

کمپانی Zimmer Biomet در سال 1927 تاسیس شد و درآمد محصولات دندانپزشکی آن در سال 2015 در حدود 336 میلیون دلار بود. این شرکت بیش از دو دهه است که ایمپلنت های دندانپزشکی تولید می کند. این شرکت در سال های گذشته با Biomet 3i تلفیق شد و به Zimmer Biomet Dental تبدیل شد. Zimmer Biomet مسئولیت طراحی و توسعه و ساخت و بازاریابی محصولات ارتوپدی را بر عهده دارد. اینها شامل مفاصل مصنوعی و پروتز دندان است. این شرکت در بیش از 25 کشور جهان فعالیت می کند و محصولات آن در بیش از 100 کشور به فروش می رسد.

 

برندهای ایمپلنت آمریکایی که در بالا به آنها اشاره شد از معروف ترین و معتبرترین برندهای ایمپلنت آمریکا و جهان هستند. با این حال در هنگام انتخاب ایمپلنت دندان بهتر است درباره کارایی و کیفیت هر کدام از این برندها از دندانپزشک خود سوال کنید. انتخاب ایمپلنت مناسب در نهایت باید توسط پزشک معتمد شما انجام شود. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که جایگزینی یک قطعه که توسط یکی از برترین تولید کنندگان ایمپلنت تولید شده بسیار ساده تر است. در هر کجای دنیا که باشید ، به مراتب شانس بیشتری برای یافتن دندانپزشکی دارید که با این ایمپلنت خاص آشنا باشد و از ابزار و تخصص لازم برای جایگزینی قطعه برخوردار باشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدیریت دکتر آرش غفوری برند صاحب نام biohorizons با گارانتی معتبر و قابل اخذ توسط مراجعین گرامی ارائه میگردد که در تمامی کشورها دارای اعتبار میباشد و میتوان در صورت نیاز از گارانتی آن استفاده نمود.

 

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر