ایمپلنت دنداندرد ایمپلنت دیجیتال

این جراحی که با نام کاشت ایمپلنت با کمک راهنمای دیجیتالی (سرجیکال گاید) نیز نامیده می شوده از یک تصویر شبیه ساز سه بعدی برای بررسی وضعیت دهان و فک شما استفاده می کند. تصویر 3D CT که در جراحی دیجیتال استفاده میشود اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت استخوان و موقعیت عصب فراهم میکند. درد ایمپلنت دیجیتال با توجه به تکنولوژی استفاده شده و مواردی که در ادامه توضیح داده خواهد شد بسیار کمتر از روش سنتی کاشت ایمپلنت دندان است.

با استفاده از جراحی قدیمی ایمپلنت دندان، دندانپزشک باید یک برش بزرگ در امتداد خط لثه شما تا استخوان ایجاد کند. با استفاده از فناوری ایمپلنت دیجیتال و با کمک کامپیوتر، ایمپلنت بدون باز کردن خط لثه در محل قرار میگیرد. در نتیجه میزان درد بسیار کمتر است و شما می توانید بدون تجربه زخم و خونریزی، کاشت ایمپلنت دندان را تجربه نمایید.

مزایای کاشت دیجیتال ایمپلنت دندان چیست؟

برشی که برای کاشت در ایمپلنت دیجیتال استفاده می شود، در کنار کم بودن و کوچک بودن، بسیار دقیق است. بنابراین آسیب کمتری به محل وارد می شود و نیازی به بخیه نیست و عملا باعث کاهش خونریزی ، تورم و زمان بهبودی می شود. به دلیل اینکه  فناوری ایمپلنت دیجیتال منجر به خونریزی و تورم کمتری بعد از جراحی دندان می شود، بیمارانی که شرایطی مانند فشار خون بالا و دیابت دارند ممکن است داوطلب های مناسبی برای این درمان باشند. همچنین کمتر بودن درد ایمپلنت دیجیتال، می تواند باعث شود انتخاب آن بسیار راحت تر باشد.

شما تنها 3 الی 5 روز پس از کاشت ایمپلنت احساس ناراحتی در محل کاشت ایمپلنت خواهید داشت و به مرور و طی یک هفته، این درد از بین خواهد رفت.

آیا هزینه برای ایمپلنت دیجیتال ارزشش را دارد؟

مساله ای که در کاشت ایمپلنت دیجیتال اهمیت دارد، انتخاب متخصص ایمپلنت است. در این نوع ازکاشت، کامپیوتر و تصاویر دیجیتالی تصویر و موقعیت دقیقی از محل کاشت و وضعیت آن به دندانپزشک و متخصص ایمپلنت شما می دهد.حال اگر متخصص ایمپلنت شما، شخص ماهری نباشد، ممکن است باز هم کاشت ایمپلنت دندان را با خطا انجام بدهد. پس حتی اگر مرکزی ادعا به داشتن ایمپلنت دیجیتال داشت، قبل از مراجعه از صلاحیت دندانپزشک و شخص متخصص اطمینان حاصل نمایید. کاشت ایمپلنت به صورت اشتباه می تواند باعث دو چندان شدن درد یا حتی عدم موفقیت کاشت شود حتی اگر به صورت دیجیتالی باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره دندانپزشکی از دکتر آرش غفوری ، جراح لثه و متخصص ایمپلنت در رشت ، به صفحه مشاوره آنلاین رفته و فرم را پر کنید.

همچنین برای تماس با مرکز تخصصی ایمپلنت رشت ، به صفحه تماس با ما رفته و اطلاعات تماس با مجموعه ، آدرس و ساعات کاری را مشاهده نمایید.