ایمپلنت دندانهزینه برای ایمپلنت دیجیتال

امروزه اکثر دندانپزشکان ایمپلنت دندان را به عنوان بخشی از خدمات یا روش های درمانی خود پیشنهاد میدهند. ایمپلنت دندان به دلیل مزایای طولانی مدت آن به عنوان یکی از استانداردترین گزینه های جایگزینی دندان دیده می شود.هنگامی که بیشتر بیماران میخواهند جای خالی خنده خود را با ایمپلنت دندان پر کنند فکر هزینه ایمپلنت دندان آنها را متوقف میکند. معمولا باور بر این است که فرآیندهای دندانپزشکی گران هستند. ایمپلنت دیجیتال نیز تکنولوژی تازه واردی در حوزه کاشت ایمپلنت است که می تواند هزینه ای بیشتر داشته باشد. حال سوال این است که آیا هزینه برای ایمپلنت دیجیتال ارزشش را دارد؟

ایمپلنت دیجیتال ؛ تحولی باشکوه در دنیای ایمپلنت ها

ایمپلنت دندان دیجیتال چیست؟

ایمپلنت دندان توسط دندانپزشکان بسیار ماهر و باتجربه قرار داده شده تا از قرار گرفتن درست و ایمن اطمینان حاصل شود. در حالی که ایمپلنت های دندانی ثابت کرده اند ۹۸٪ موفقیت را به همراه دارند، اما با این حال احتمال قرار گیری اشتباه آنها نیز وجود دارد. این مساله در نهایت میتواند منجر به طیفی از مشکلاتی شود که نباید اتفاق بیوفتد.

حال با ایمپلنت های دندان دیجیتال، فناوری دیجیتال نقش تعیین کننده ای را بازی میکند. با استفاده از فناوری ایمپلنت به کمک رایانه، بسیاری از عامل های خطری که در قرار دادن ایمپلنت دندان شامل میشود از بین میرود. همانطور که میتوانید تصور کنید فناوری مورد استفاده در ایمپلنت های دیجیتال امکان قرار گیری دقیق پروتز دندان را فراهم میکند. بنابراین یک گزینه عاقلانه برای سرمایه گذاری، هزینه برای ایمپلنت دیجیتال است.

جراحی ایمپلنت دیجیتال چیست؟ | سوالات متداول

مزایای سرمایه گذاری در هزینه ایمپلنت دندان دیجیتال

یکی از بزرگترین مزایای بدست آمده به کمک ایمپلنت دندان دیجیتال نسبت به روش سنتی ایمپلنت این است که برنامه ریزی های دقیق برای قرار دادن ایمپلنت انجام می شود. در نتیجه این تکنولوژی، حتی در موارد پیچیده تری که نمیتوان از ایمپلنت معمولی استفاده کرد، قابل استفاده هستند .

هزینه برای ایمپلنت دیجیتال

به طور سنتی هنگامی که درمورد هزینه ایمپلنت دندان صحبت میشود، هزینه های دوره جراحی و دوره نقاهت بررسی می شود. به طور معمول لثه برای قرار گرفتن ایمپلنت در داخل استخوان فک باز میشود. هنگامی که ایمپلنت در جای خود قرار گرفت، لثه ها برای بهبودی بخیه زده میشوند  و در حالی که ریشه ایمپلنت تیتانیوم با ساختار استخوان در حال ادغام شدن است مرخص می شوید. برای ترمیم کامل لثه، و قبل از اینکه روکش مصنوعی بتواند قرار گیرد معمولا مدتی زمان لازم است.

راهنمای نگهداری و مراقبت از ایمپلنت دندان

در حالی که با ایمپلنت های دندانی دیجیتال، از سیستم سرجیکال گاید (راهنمای جراحی) استفاده میشود .در این روش هنرمندانه فقط یک سوراخ کوچک از طریق لثه به استخوان فک ایجاد میشود بنابراین با ایمپلنت های دندانی دیجیتال لازم نیست لثه بریده شود تا استخوان در معرض دید قرار بگیرد ، و جراحی به حداقل میرسد. این بدان معناست که در بسیاری از مواقع نیازی به بخیه زدن نمی باشد و دوره ترمیم بسیار کاهش می یابد. در حالی که هیچ فرآیند جراحی وسیعی در کار نیست بنابراین این یک روش بدون خطر حساب میشود.

بررسی معایب و مزایای ایمپلنت یک روزه

زمانی که از ایمپلنت های خود به درستی مراقبت کنید میتوانید از مزایای آن و لبخند کامل خود برای یک عمر لذت ببرید. بنابراین ایمپلنت های دندانی یک بار ولی در عین حال مقرون به صرفه هستند. برای داشتن درمانی بی دردسر و راحت و همچنین بهره مندی از مزایای مادام العمر این روش درمانی، بهتر است بر روی هزینه برای ایمپلنت دیجیتال سرمایه گذاری کنید.


 

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر