ایمپلنت دندانایمپلنت یک روزه

تصمیم گیری برای استفاده هر روش درمانی استرس زا است. با این حال وقتی صحبت از بهداشت دهان و دندان و عمل های مربوط به آن است، قضیه پیچیدگی بیشتری پیدا می کند. وقتی کسی یک یا تعدادی از دندان های خود را از دست می دهد، اطلاعات زیادی برای روش های درمانی مختلف وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کند. ایمپلنت یک روزه نیز یکی از این انتخاب هاست. در ادامه به بررسی معایب و مزایای ایمپلنت یک روزه می پردازیم.

کاشت ایمپلنت یک روزه در رشت | دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت |‌ جراح لثه

چرا باید از ایمپلنت دندان استفاده کنیم؟

زمانی دندان های مصنوعی تنها گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته بود. امروزه این قضیه تغییر کرده و ایمپلنت ها به پر طرفدار ترین روش جایگزینی دندان ها تبدیل شده است. ایمپلنت ها راحت تر هستند و زیبایی دندان را به خوبی برمیگردانند. ایمپلنت ها بصورت مستقیم به لثه شما وارد می شوند. سپس توسط یک بریج دندان می توان باعث شد بهتر در جای خود قرار بگیرند. ایمپلنت ها باعث شده اند که معایب دندان های مصنوعی مانند عدم جایگیری درست، لیز بودن، ظاهر بد، مشکلات جویدن و حساسیت از بین بروند. از طرفی جراحی کاشت ایمپلنت دندان عملی است که درصد موفقیت بالایی دارد و بسیاری از بیماران حاضر به استفاده و تحمل درد کم آن هستند.

طول عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، جراحی کاشت ایمپلنت دندان نیز راحت تر شده. حال به کمک روش های کاشت ایمپلنت یک روزه، شما می توانید طی یک جلسه دندان خود را بدست بیاورید. در کنار قیمت مناسب در قبال کیفیت و عمر بالا، باعث شده ایمپلنت ها به انتخابی مطمئن تبدیل شوند. شما می توانید تنها دندان های مشکل دار را با ایمپلنت جایگزین کنید و آسیبی به دیگر دندان های شما وارد نمی شود. با این حال اگر تمامی دندان های شما از بین رفته باشد، باز هم ایمپلنت راه حلی مناسب و کارا است.

مراحل کاشت ایمپلنت دندان / سوالات متداول ایمپلنت

ایمپلنت یک روزه در رشت

چرا باید از ایمپلنت دندان یک روزه استفاده کنم؟

همانطور که در بالا اشاره شد،‌شما می توانید تنها در یک روز کاشت ایمپلنت را انجام دهید. ریکاوری شما در این حالت بسیار سریع بوده و در پایان جلسه جراحی می توانید با دندان جدید و بی نظیر خود مطب را ترک کنید. این مساله که تنها طی یک جلسه اعتماد به نفس شما به بهترین حالت ممکن بر میگردد حس بی نظیری است. امروزه این روش جراحی و کاشت ایمپلنت دندان در بسیاری از مطب ها در حال استفاده است. ما هم در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدیریت دکتر آرش غفوری کاشت ایمپلنت یک روزه در رشت را برای شما انجام میدهیم.

دکتر آرش غفوری ، متخصص ایمپلنت دندان و جراح لثه در رشت

مزایای ایمپلنت دندان یک روزه

  1. نتیجه کار تنها در یک جلسه مشخص می شود
  2. نتیجه نهایی شبیه به دندان طبیعی است
  3. بهبود ظاهر چهره
  4. اگر در زمان مناسب مراجعه کرده باشید از تحلیل استخوان لثه جلوگیری می شود
  5. عدم وجود لغزش در دندان کاشته شده
  6. عدم مشکل و حساسیت در مقابله با سرما و گرما
  7. نیازی به جراحی های دوره ای نیست
  8. کمتر شدن ناراحتی بیماران بخاطر جراحی
  9. صرف زمان کمتر از بیمار
  10. زمان ریکاوری کمتر
  11. درمان با قیمت مناسب و طولانی مدت
  12. راه حلی دائمی و تا آخر عمر

آیا کاشت ایمپلنت یک روزه ریسک دارد؟

ریسک در جراحی ایمپلنت یک روزه بسیار پایین است. بزرگترین مساله تنها مشکل ادغام ایمپلنت با استخوان است. روند ادغام استخوان شما با ایمپلنت کاشته شدن در دهان شما بین سه تا شش ماه به طول می انجامد.

حتی اگر تاج دندان هم به ایمپلنت کاشته شده اضافه شود،‌ موفقیت عمل تنها پس از جوش خوردن ایمپلنت با استخوان شما حاصل می شود. بدن شما تیتانیوم وارد شده توسط ایمپلنت را با استخوان های خود درگیر می کند و دور آن می پیچد. ایمپلنت شما باید به شکل کاملا ماهرانه ای کاشته شده باشد تا طی روند درمان و ادغام جابجایی صورت نگیرد. به همین دلیل مهم است که برای کاشت ایمپلنت دندان نزد متخصص و جراح لثه مراجعه نمایید.

مقایسه ویژگی های ایمپلنت زیرکونیا و ایمپلنت تیتانیومی | کدام یک بهتر است؟

برای بهترین نتیجه، به نکاتی که پزشک شما برای شما تجویز می کند گوش کرده و آنها را انجام دهید. برای مثال به شما توصیه می شود در طی روند ادغام استخوان با ایمپلنت کاشته شده، تا بهبودی نهایی، از غذاهای نرم تر استفاده نمایید. استفاده از غذاهای سفت ممکن است باعث جابجایی ایمپلنت شود. همچنین سیگار کشیدن در این دوران باعث مشکل در روند بهبودی دندان شما می شود.

اینکه ایمپلنت دندان شما چه مدت سالم و سلامت خواهد ماند به شما و بهداشت دهان شما مرتبط است. پس حتما این مساله را رعایت نمایید. عدم رعایت نکاتی که پزشک شما به آن توصیه کرده، ممکن است باعث مشکلاتی در روند درمان شما شود.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر آرش غفوری از بهترین برندهای جهان که مورد تایید وزارت بهداشت و درمان کشور است استفاده می شود.

معایت ایمپلنت یک روزه

  • بالاتر بودن ریسک جابجایی ایمپلنت
  • صبور بودن در طی درمان برای مطمئن شدن نتیجه موفقیت آمیز جراحی

شما می توانید برای دریافت مشاوره دندانپزشکی از دکتر آرش غفوری ، جراح لثه و متخصص ایمپلنت در رشت ، به صفحه مشاوره آنلاین رفته و فرم را پر کنید.

همچنین برای تماس با مرکز تخصصی ایمپلنت رشت ، به صفحه تماس با ما رفته و اطلاعات تماس با مجموعه ، آدرس و ساعات کاری را مشاهده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر