ایمپلنت دندانعوامل موثر قیمت ایمپلنت دندان با بهترین متخصص ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری

مقایسه قیمت روش های مختلف ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان به عنوان یکی از روش های پرطرفدار و مطمئن کاشت دندان می باشد که از طریق روش های مختلف برای جایگزینی دندان های از دست رفته انجام می شود. دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان خود در رشت و تهران بهترین و مناسب ترین روش ایمپلنت دندان را متناسب با شرایط و وضعیت بیماران خود ارائه می دهد. یکی از دغدغه عای مهم خیلی از مراجعین و افرادی که دندان های خود را از دست داده اند قیمت ایمپلنت دندان است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان را باهم مقایسه کنیم و در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

 

بررسی عوامل موثر در قیمت ایمپلنت دندان

  • جنس ایملپنت دندان
  • کشور تولید کننده ایمپلنت دندان
  • نوع مواد تشکیل دهنده ایمپلنت دندان
  • زمان و روند کاشت ایمپلنت
  • دندانپزشک متخصص ایمپلنت دندان
  • تعداد ایمپلنت های مورد نیاز
  • نیاز یا عدم نیاز به جراحی پیوند استخوان فک
  • جراحی لیفت سینوس
  • کشیدن دندان

قیمت هر واحد ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی با توجه به وسعت و گستردگی و تنوع برند های ایمپلنت و شرکت های سازنده در بسیاری از کشورهای دنیا دارای کیفیت و به تبع آن قیمت های متنوع هستند. قیمت هر واحد ایمپلنت دندان با توجه به برندی که متخصص ایمپلنت دندان برای بیمار خود ارائه می دهد متفاوت است. مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکترآرش غفوری در رشت و تهران از ایمپلنت های کره ای ، ایمپلنت آلمانی و ایمپلنت امریکایی برای جایگزینی دندان های از دست رفته بیماران خود استفاده می کند. برای مشاهده قیمت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ایمپلنت دندان در همین سایت مراجعه کنید. دکتر آرش غفوری در جلسه مشاوره خود اطلاعات جامع و کافی در مورد روند و هزینه کاشت دندان طبیعی در اختیار بیماران خود قرار می دهد.

 

 

 

قیمت ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری دندان یا همان کاشت دندان در یک روز یکی از روش های کاشت دندان واقعی برای برای جایگزینی دندان های از دست رفته است که کل مراحل ایمپلنت دندان مثل کاشت فیکسچر، قرار دادن اباتمنت و نصب تاج دندان در یک جلسه انجام می شود.این در حالیست که روند ایمپلنت دندان معمولی در دو یا سه مرحله انجام می شود که بین 3تا6 ماه طول می کشد.

ایمپلنت دندان معمولی دارای دوره درمان طولانی است ، اما هنوز هم یک گزینه عالی محسوب می شود و می توان از پیوند استخوان فک با ایمپلنت مطمئن شد. عدم جوش خوردن کامل ایمپلنت با استخوان فک اصلی ترین دلیل ایمپلنت دندان ناموفق است. تشخیص بهتر بودن ایمپلنت فوری یا ایمپلنت معمولی دندان بستگی به نتیجه ی بررسی متخصص ایمپلنت از وضعیت دهان بیمار دارد.

معمولا بیشتر مردم به خصوص افرادی که دندان های جلوی خود را از دست داده اند مشتاق انجام ایمپلنت های فوری هستند اما بهتر است بدانید که همه افراد نمی توانند از خدمات ایمپلنت فوری استفاده کنند به این دلیل که ایمپلنت های فوری نیاز به شرایطی دارند که ممکن است بیمار از آنها برخوردار نباشد. اگر متخصص ایمپلنت دندان بعد از بررسی و معاینات کامل شرایط تراکم استخوان فک و سینوس ها و سایر وضعیت دهان و دندان بیمار را مناسب انجام ایمپلنت فوری بداند در مورد روند کار و قیمت ایمپلنت فوری با بیمار خود صحبت می کند.

با توجه به این موضوع که متخصص ایمپلنت دندان برای هر بیمار به صورت متفاوت و منحصر به فرد برنامه درمانی مخصوص در نظر می گیرد قیمت ایمپلنت فوری در هر بیمار متفاوت است. البته در ایمپلنت های فوری مانند ایمپلنت های معمولی نوع و برند ایمپلنت و میزان استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به کار گرفته شده تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی کاشت دندان خواهد داشت.

 

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

ایمپلنت کامل زمانی انجام می شود که بیمار تعداد زیاد یا تمام دندان های فک بالا یا پایین یا هردو را از دست داده باشد. قطعا کاشت دندان به روش ایمپلنت برای همه دندان ها می تواند هزینه زیادی را دربرداشته باشد. به همین دلیل در مواردی که بیمار تعداد زیادی از دندان های خود را به هر دلیلی از دست داده باشد از روش مقرون به صرفه کاشت ایمپلنت all on 4 استفاده می شود. این روش علاوه بر مزایای زیادی که دارد مهمترین و اصلی ترین عیب آن این است که اگر به هر دلیلی یکی از این 4 ایمپلنت بشکند و از بین برود ممکن 3 ایمپلنت دیگر هم از آسیب ببینند. به دلیل عوامل موثر زیادی که وجود دارد نمیتوان یک قیمت مشخص برای بیمار ارائه داد. هیچ وقت هزینه این روش برای دو بیمار یکسان نخواهد بود چرا که تعداد پروتز ها و ایمپلنت ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است. همچنین سلامت بیمار و نداشتن بیماری از جمله دیابت و پوکی استخوان و نیاز نداشتن به جراحی های اضافه مانند لیفت سینوس و پیوند استخوان در افزایش و کاهش قیمت ایمپلنت کامل تاثیر گذار است. دکتر آرش غفوری و پروفسور پائلو مالو ( paulo malo ) از متبحرترین افراد در این روش کاشت دندان میباشند.

 

قیمت دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

یکی دیگر از روش هایی که برای افرادی که تعداد زیادی از دندان های  خود را از دست داده اند انجام می شود دندان مصنوعی های بر پایه ایمپلنت (اوردنچر) می باشد. دندان مصنوعی های بر پایه ایمپلنت با دندان مصنوعی های سنتی که مشکلات زیادی به همراه داشتند فرق می کنند. مشکلاتی همچون ناتوانی در جویدن و تکلم ، لق شدن و تحلیل لثه و فرسایش استخوان که دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت این مشکلات را بر طرف کرده است. اگر بخواهیم روش ایمپلنت های کامل را با دندان مصنوعی متکی به ایمپلنت مقایسه کنیم باید بگوییم که ایمپلنت های کامل از کیفیت و استحکام بالاتری نسبت دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت برخوردارتر هستند اما دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر هستند. قیمت دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت بستگی به تعداد پایه ایمپلنت برای هر دست دندان و کیفیت پروتزهای استفاده شده دارد.  برای اطلاع دقیق از قیمت دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت می توانید به متخصص ایمپلنت خود طبق برنامه طراحی شده مخصوص خود صحبت کنید.

 

قیمت مینی ایمپلنت ها

یکی دیگر از انواع روش های ایمپلنت ها ، مینی ایمپلنت ها هستند. همانطور که از اسمش پیداست قطر مینی ایمپلنت ها از ایمپلنت های معمولی کمتر است و به منظور  برطرف کردن بعضی از  کم و کاستی های ایمپلنت های معمولی طراحی شده اند. البته مینی ایمپلنت ها برای تمامی افراد از جمله افرادی که به طور کلی استخوان فک خود را ازدست داده اند مناسب نمی باشند. اما می توانند در بعضی از موارد بیمار را از جراحی پیوند استخوان ها بی نیاز کند این زمانی است که فرد دارای تراکم استخوان پایین و ضعیف می باشد. معمولا در مواردی مثل داشتن دندانهای کوچک و جایگزینی دندان های جلو و دندان های مولر از مینی ایمپلنت ها استفاده می شود. قیمت مینی ایمپلنت ها به دلیل کم تهاجمی بودن جراحی و سایز کوچک ایمپلنت ها همچنین روند آسان تر جراحی و حذف جراحی و اقدامات اضافی مثل پیوند استخوان کمتر از ایمپلنت های معمولی است. البته نوع برند استفاده شده از عوامل موثر در قیمت کل جراحی ایمپلنت دندان محسوب می شود.

 

قیمت ایمپلنت دیجیتال

ایمپلنت دیجیتال یکی از جدید ترین روش های جراحی ایمپلنت دندان است. در روش کاشت ایمپلنت دیجیتال از اسکن سه بعدی و شبیه سازی استفاده می شود که عامل تسهیل بررسی استخوان فک و قرار گیری رشته های عصبی می باشد. در نتیجه جراحی  با کمترین برش و حداقل خونریزی و سریع ترین زمان و دقت بالا انجام می شود.

قیمت ایمپلنت های دیجیتال به علت استفاده از تجهیزات و تکنولوژی بالاتر و تخصصی تر بودن جراحی ، از ایمپلنت های معمولی بیشتر است.برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با متخصص ایمپلنت دندان خود مشورت کنید.

 

 

 

جمع بندی

با عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان آشنا شدیم و به طور کلی متوجه شدید که ایمپلنت های دندان به هر روشی که انجام شوند دارای قیمت های متفاوتی هستند و نمی توان به طور دقیق آماری در مورد قیمت کاشت دندان داد. شما می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و بعد از معاینه و بررسی های لازم و مشخص شدن برنامه درمانی مختص به خود توسط متخصص ایمپلنت دندان از قیمت دقیق کاشت ایمپلنت دندان خود مطلع شوید.

همینطور میتوانید از طریق بخش مشاوره آنلاین ایمپلنت سوالات خود را با ما در میان بگذارید ، تیم تخصصی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان در اسرع وقت میباشد.

 

 

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر