ایمپلنت دندانایمپلنت آلمانی

همه چیز در مورد ایمپلنت های آلمانی

یکی دیگر از ایمپلنت های مورد استفاده در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری ایمپلنت های دندان آلمانی می باشد. دکتر آرش غفوری متخصص ماهر و دلسوز کاشت ایمپلنت دندان برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته بیماران خود و کاشت دندان از ایمپلنت های معتبر دنیا مثل ایمپلنت های آلمانی و آمریکایی و کره ای استفاده می کند.

در این مطلب تصمیم داریم تعریف جامعی از ایمپلنت های آلمانی برای شما کاربران عزیز سایت ارائه دهیم تا بتوانید با داشتن اطلاعات دقیق بهترین برند ایمپلنت را برای کاشت دندان های خود انتخاب کنید.

کشور آلمان تولید کننده ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت‌های دندان در سراسر دنیا در کشورهای زیادی، توسط شرکت های سازنده در کیفیت و متریال مختلف و متفاوت از هم تولید می شوند. کشور آلمان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ایمپلنت دندان در جهان و چهارمین کشور برتر در تولید ایمپلنت می باشد.

با اطمینان می توانیم بگوییم که ایمپلنت آلمانی همیشه یکی از بهترین برندهای موجود در جهان بوده و از نظر کیفیت شرکت های آلمانی ایمپلنت‌ های دندانی با کیفیت بالا تولید می کنند به همین دلیل جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی ایمپلنت های دندانی به دست آورده اند.

بسیاری از دندانپزشکان و متخصصین ایمپلنت دندان در ایران برای کاشت دندان های طبیعی بیماران خود و داشتن نتایج ماندگار و موفقیت آمیز از ایمپلنت های آلمانی استفاده می کنند. دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان به دلیل ارزشمند بودن و راحتی و آسایش بیماران خود از بهترین برندهای روز دنیا که ایمپلنت های آلمانی جزو آن می باشد استفاده می کند.

انواع ایمپلنت های آلمانی

ایمپلنت دندان ICX

برند ایمپلنت دندان ICX از معتبرترین برند های ایمپلنت دندان آلمانی در سطح جهان است. این شرکت  آلمانی بعد از تاسیس در سال 1999 و بعد از سالهای طولانی تحقیقات و انجام آزمایشات برای تولید بهترین قطعات ایمپلنت دندان بالاخره در سال 2004 توانست محصولات خود را به بازار عرضه کند. ICX به عنوان چهارمین برند پر فروش در این کشور  شناخته شده است که بر طبق جدیدترین تکنولوژی ها طراحی شده است.

ایمپلنت دندان آلمانی Bego

ایمپلنت Bego  یکی از برند های خوب ایمپلنت آلمانی می باشد که شرکت تولید کننده آن در متریال تشکیل دهنده فیکسچر از آلیاژهایی استفاده میکند که به راحتی با لثه و استخوان ادغام می شوند. اگر زیبایی ظاهر دندان ها برای شما مهم است این برند می تواند یک انتخاب مناسب باشد به این دلیل که اباتمنت هایی از جنس زیرکونیوم دارد که منجربه زیبایی بیشتر می شود. همچنین ایمپلنت bego  مناسب برای روش های دیجیتالی و لیزری در کاشت دندان می باشد و از لحاظ هزینه قیمت متعادلی دارند.

ایمپلنت دندان آلمانی Xive

این برند دارای تنوع در سایز قطعات می باشد. همچنین درصد بالای موفقیت در کاشت دندان از مزیت های مهم این برند آلمانی است. استفاده از این برند در ایران به دلیل تحریم های موجود محدود شده است. قطعات پروتزی و سایزهای مختلف این ایمپلنت در ایران نایاب است و در بازار برای قطعات پروتزی از اجناس غیر اورجینال آن  استفاده می شود که در بلند مدت می تواند مشکلات زیادی برای بیمار ایجاد کند. از نظر قیمت برند Xive به دلیل تحریم های موجود گران شده است.

ایمپلنت دندان آلمانی Argon

Argon نیز یکی دیگر از انواع ایمپلنت آلمانی جدید است که از نظر علم دندانپزشکی به دلیل طراحی خاص فیکسچر مناسب کاشت دندان ها در فک پایین نمی باشد. ولی از لحاظ کیفیت و ماندگاری و استحکام در وضعیت مطلوب قرار دارند. قیمت این ایپملنت های آلمانی تقریبا در حد متوسط می باشد.

 

ایمپلنت دندان آلمانی Alphatech

این برند از محصولات جدید در کشور آلمان محسوب می شوند. مواد تشکیل دهنده این ایمپلنت ها هیدروکسید کلسیم است که برای افرادی که تراکم کافی استخوان ندارند یک انتخاب عالی است. در مورد هزینه آن گفته شده است که از لحاظ قیمت و کیفیت با هم تناسب ندارند و با توجه به قیمت آن برندهای بهتری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

ایمپلنت دندان آلمانی Ankylos

این ایمپلنت آلمانی از لحاظ قیمت از سایر برندهای آلمانی گران تر می باشد و از منظر کیفیت و ماندگاری و درصد موفقیت آمیز بودن آن در سطح بالایی قرار دارد اما مانند بسیاری از برندهای دیگر اروپایی و آمریکایی تحت تاثیر تحریم های موجود در ایران قرار گرفته است.

ایمپلنت دندان آلمانی Medinitika

مدینتیکا یک ایمپلنت جدید است که در گروه برندهای خوب آلمانی قرار دارد.  شرکت تولید کننده این برند سالهای طولانی تولید قطعات دو شرکت استرا و اشترومن را به عهده داشته و می توان گفت تجربه طولانی و کافی در ساخت قطعات ایمپلنت و قطعات آن مثل اباتمنت دارد . به دلیل کیفیت خوب این برند از لحاظ قیمت کمی گران تر از سایر برندها می باشد. ایمپلنت مدینتیکا یک ورژن جدید و پیشرفته از ایمپلنت استرا محسوب می شود که درصد موفقیت آمیز بودن آن بالا و به دلیل ظاهر خوب مناسب کاشت دندان های جلویی و مناسب برای افرادی که دچار تحلیل استخوان فک شده اند می باشد.

ایمپلنت دندان آلمانی Ritter

شرکت Ritter بیشتر در تولید یونیت های دندانپزشکی مهارت دارد. در زمینه ایمپلنت دندان به تازگی وارد ایران شده است و از لحاظ قیمت ارزان محسوب می شوند. اما متاسفانه مشکلاتی مانند عدم تطابق دریل با سایز فیکسچر و ست جراحی ضعیف را به همراه دارد. به همین دلیل درصد شکست آنها بالا می باشد و طرفداران زیادی ندارد.

 ایمپلنت  Tiologic

شرکت آلمانی دنتاروم تولید کننده این برند است که  سایر محصولات دندانپزشکی در این شرکت تولید می شود. ایمپلنت های تولید شده این شرکت از لحاظ کیفیت در رده معمولی قرار دارند. یکی ازمزیت های خوب آنها داشتن تنوع در محصولات این شرکت است. این برند از نظر هزینه کاشت دندان یک برند مقرون به صرفه محسوب می شود.

ایمپلنت  Trias

برند تریاس در رده بندی متوسط ایمپلنت ها قرار دارد و به علت کیفیت معمولی آن ارزان تر از بقیه می باشد. از لحاظ کیفیت می توان گفت نزدیک به ایمپلنت های کره ای هستند.

ایمپلنت دندان آلمانی Dentegris

یکی از ایمپلنت های متوسط و جدید آلمانی محسوب می شود و قیمت معمولی آن با کیفیت آن مطابقت دارد. این برند به دلیل جدید و نوپا بودن به اندازه سایر برندهای آلمانی مورد اعتماد و اطمینان نمی باشد.

ایمپلنت های آلمانی موجود در ایران

برند های معتبر ایمپلنت آلمانی موجود در ایران ، ایمپلنت icx    ، bego  ، xive  است که دکتر آرش غفوری برای کاشت دندان های طبیعی از برند Bego  در مرکز تخصصی ایمپلنت خود استفاده می کند.

برند ایمپلنت icx نسبت به دوتای دیگر به دلیل قیمت ارزان تر فراوانی بیشتری در مراکز تخصصی ایمپلنت دندان در ایران دارد. هرکدام از این سه برند آلمانی با توجه به قیمت مناسبی که دارند دارای موفقیت بالا و درصد بسیار پایین شکست در کاشت دندان هستند. برای مشاهده قیمت و دیگر ایمپلنت ها به جدول قیمت در صفحه قیمت ایمپلنت دندان مراجعه کنید.

مزایای ایمپلنت های آلمانی

ایمپلنت های آلمانی انتخابی مناسب برای جایگزینی دندان های از دست رفته جلوی دهان می باشد. به این دلیل که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و طبیعی به نظر می رسند و فرد بیمار می تواند اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورد و به راحتی و با اطمینان کامل مانند دندان های طبیعی به حرف زدن و غذا خوردن مشغول باشد.

یکی دیگر از مزایای ایمپلنت های دندانی آلمانی این است که با توجه به کیفیت مرغوب و کارایی بالایی که دارند از قیمت مناسبی هم نسبت به برندهای آمریکایی برخوردار هستند. بنابراین هر فردی با شرایط متوسط مالی می تواند از برندهای آلمانی برای کاشت دندان خود استفاده کند.

یک مزیت مشترک آن با سایر ایمپلنت های با کیفیت دنیا استفاده از متریال مرغوب و مواد تیتانیوم با قابلیت جذب و سازگاری آن با لثه می باشد.

ایمپلنت‌های آلمانی از طراحی خاصی برخوردارند به این صورت که پیچ پره‌ دار آنها باعث شده بعد از قرارگیری درون فک؛ ماندگاری بیشتری داشته و تاج دندان بدون استفاده از هیچ قطعه خاصی؛ روی سطح ایمپلنت شل یا لق نشوند.

داشتن گارانتی ایمپلنت های آلمانی باعث افزایش اعتبار این محصولات در سراسر دنیا شده است به همین دلیل بعد از ایمپلنت های آمریکایی و در بین ایمپلنت های اروپایی در جایگاه اول قرار گرفته اند.

 

 

معایب ایمپلنت های دندان آلمانی

ایمپلنت های دندان تولید شده در شرکت های آلمانی از لحاظ کیفیت و عملکرد اگر بهتر از برندهای آمریکایی نباشند در بسیاری از موارد کمتر از آنها هم نیستند. همانطور که گفتیم رتبه اول در اروپا و رتبه چهارم در جهان را به خود اختصاص داده اند. بنابراین نمی توان به طور مشخص از معایب آنها صحبت کرد. اما به طور کلی شاید بتوان گفت قیمت تقریبا بالای این ایمپلنت ها نسبت به ایمپلنت های کره ای موجود در ایران و همچنین مشکلاتی که تحریمات موجود باعث کمیاب شدن قطعات این ایمپلنت ها می شود به نوعی معایب آنها محسوب شود.

قیمت ایمپلنت های آلمانی

ایمپلنت های آلمانی به دلیل داشتن تنوع در برندها و شرکت های سازنده مختلف دارای کیفیت و کارکرد مختص به خود هستند که به تبع آن از لحاظ قیمت و هزینه بالا و پایین می شوند. به طور کلی برند های این کشورنسبت به برندهای آمریکایی ارزان تر و نسبت به سایر برندهای دیگر مثل ایمپلنت های کره ای کمی گرانتر هستند. ولی به دلیل کیفیت خوبی که دارند قیمت آنها بسیار مناسب با عملکرد آنها می باشد. البته بهتر است فراموش نکنید که هزینه کاشت دندان طبیعی به عوامل مختلفی مثل تعداد دندان های از دست رفته و تعداد مورد نیاز ایمپلنت و مهارت و تخصص دندانپزشک بستگی دارد.  به عنوان مثال شرایط استخوان فک بیمار در تفاوت قیمت و هزینه کلی ایمپلنت موثر است. فیکسچر های ایمپلنت دندانی با توجه به وضعیت و انواع مختلف استخوان متفاوت می باشند. برای تشخیص وضعیت استخوان و انتخاب فیکسچر مناسب از عکس CBCT که مخصوص درمان ایمپلنت می باشد استفاده می کنند.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایمپلنت دندان آلمانی می توانید به صفحه قیمت ایمپلنت دندان در همین سایت مراجعه فرمایید.

جمع بندی

ما تمام نکات لازم و اطلاعات کافی در مورد برندهای مختلف ایمپلنت دندان را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم. اما توصیه ما به شما این است که برای داشتن یک تجربه عالی در کاشت دندان های خود در قدم اول در انتخاب دندانپزشک و متخصص ایمپلنت خود دقت کنید و از تجربه و مهارت او در جراحی کاشت ایمپلنت دندان مطمئن باشید. و بعد از آن در جلسه مشاوره با ارائه اطلاعات درست در مورد سلامتی کلی و دهان و دندان خود ، دندانپزشک با در نظر گرفتن بودجه مالی شما بهترین برند ایمپلنت دندانی را به شما پیشنهاد می کند.

مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری آماده ارائه بهترین برندهای ایمپلنت دندان روز دنیا برای مراجعین و بیماران محترم خود می باشد.

 

4.9/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر