جراحی لثهپریودنتیست رشت

بیشتر مشکلات و نیاز های درمانی دندانپزشکی شما با مراجعه به مطب دندانپزشک عمومی بر طرف می شود اما مواردی وجود دارد که یک دندانپزشک عمومی نمی تواند توانایی برطرف کردن و درمان آن را داشته باشد  و تخصصی در آن زمینه ندارد. در مواجهه با این موارد چه باید کرد؟ اگر علائم بیماری لثه را در دهان خود مشاهده کردید  زمان آن فرا رسیده است که به دندانپزشک متخصص (پریودنتیست) مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه در رشت، دکتر آرش غفوری جهت معاینه ی دقیق مراجعه کنید. دکتر آرش غفوری به عنوان یک متخصص مجرب بیماری لثه می تواند با تشخیص ، پیشگیری و درمان مناسب بیماری ها و نیازهای لثه ی شما را برطرف کرده و به شما در حفظ یک لبخند سالم ، زیبا و دلخواه کمک کند.

اما قبل از مراجعه به دندانپزشک متخصص برای معاینه ، بهتر است بدانید که آیا پاسخ این پنج سوال اصلی زیر را در مورد پریودنتیست خود میدانید.

  1. در چه دوره های آموزشی و کنفرانس ها شرکت کرده و دارای چه مدارکی می باشد؟

این سوال به این معنی است که شما می خواهید مطمئن باشید که بالاترین کیفیت درمان و معاینه را از یک متخصص ماهر و مجرب دریافت می کنید. هر پریودنتیست یعنی جراح و متخصص لثه ملزم است قبل از شروع کار در زمینه ی بیماری پریودنتال سطح بالاتری از تحصیلات دندانپزشکی خود را گذرانده باشد، و از آخرین تکنیک ها و فناوری های پشرفته ی دندانپزشکی در نحوه ی درمان و معاینه ی بیماران خود استفاده کند. دکتر آرش غفوری سالهای زیادی به صورت تخصصی بر روی درمان و شناخت بیماری و مشکلات لثه تمرکز کرده است و یک متخصص مجرب و ماهر محسوب می شود.

  1. برنامه درمانی من شامل چه مواردی می شود؟

قبل از اینکه بخواهید از برنامه درمانی لثه ی خود آگاه شوید،  بهتر است در جریان اقداماتی که لازم است پریودنتیست شما برای سلامت دهان و دندان انجام میدهد باشید. جراح لثه ممکن است جرمگیری و درمان ریشه را در ابتدا برای شما انجام دهد یا اگر لازم باشد جراحی با لیزر یا سایر روش های مورد نیاز درمان بیماری لثه را که موثر هستند انجام دهد. شما می توانید از مراحل درمان و اقدامات لازم  قبل از شروع کار جراح اطلاعات لازم را کسب کنید.

  1. آیا راه حل هایی برای کنترل و برطرف کردن ترس و اضطراب بیماران دارد؟

اگر شما آن دسته از افرادی هستید که درمان و مراقبت های بیماری لثه شما را دچار اضطراب می کند و از مراجعه به متخصص و جراح لثه می ترسید، بهتر است ابتدا از متخصص خود در مورد روش های کاهش ترس و اضطراب خود کمک و راهنمایی بگیرید. معمولا یکی از راه های کنترل ترس و استرس بیمار در اقدامات درمانی و جراحی دهان و دندان استفاده از آرامبخش های موثر در دندانپزشکی است که یک راه حل ایده آل برای تعداد زیادی از بیماران دارای اضطراب است. متخصص قبل از شروع کار با استفاده از این آرامبخش ها ترس و استرس بیماران را با راحتی به آرامش تبدیل می کنند.

  1. آیا می توانم تصاویر قبل و بعد درمان را ببینم؟

قطعا متخصصان و جراحان لثه پیشینه ی موفقیت آمیزی در زمینه ی نوع درمان انتخابی شما دارند. شما می توانید با مشاهده ی تصاویر قبل و بعد مشکل از درمان خود مطمئن شوید که بعد از پایان جراحی و درمان ارائه شده توسط پریودنتیست به یک لبخند سالم و روشن دست پیدا خواهید کرد.

  1. چگونه وقت ملاقات بگیرم؟

شما می توانید از طریق تماس  و یا مشاوره آنلاین با تیم تخصصی ما در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه در رشت تحت مدیریت دکتر آرش غفوری راهنمایی های لازم را جهت تعیین وقت ملاقات برای مراجعه به مرکز را دریافت و توسط پریودنتیست دکتر آرش غفوری ویزیت و طرح درمان دقیق برای شروع درمان دریافت کنید.

 

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر