ایمپلنت دندانمتخصص ایمپلنت خوب در رشت دکتر آرش غفوری

در دنیای امروز دندانپزشکان زیادی در مطب خود عمل ایمپلنت دندان را انجام می دهند. سوال مهم این است که یک متخصص ایمپلنت خوب یا بهترین متخصص ایمپلنت چه ویژگی هایی دارد؟ داشتن تجربه مهم ترین ویژگی یک متخصص ایمپلنت است یک متخصص ایمپلنت خوب باید در سال بیشتر از پانصد ایمپلنت دندان انجام داده باشد. همچنین پزشکی که تعداد انجام عمل ایمپلنت دندان او به بیشتر از دوهزار جراحی ایمپلنت در چندین سال رسیده است یک متخصص با تجربه است.

 

اهمیت انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان

جراحی کاشت دندان یکی از روش های کاملا تخصصی و پیچیده می باشد که به  تجربه و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. طبق گفته های دکتر آرش غفوری نحوه انجام عمل جراحی ایمپلنت گذاری به نوع روش کاشت و وضعیت استخوان فک متقاضی بستگی دارد. در این عمل جراحی خطرات و عوارض جانبی کوچک و بزرگی وجود دارد که تنها انتخاب یک متخصص خوب و مجرب می تواند از وقوع آن ها جلوگیری کند. یک متخصص خوب و مجرب می تواند با معاینه بیمار خود به خوبی تشخیص دهد که ایا استخوان فک بیمار ضعیف است یا خیر ؟ آیا نیاز به پیوند استخوان فک دارد یا خیر؟ تا بهترین طرح درمان ممکن را برای بیمار تجویز کند.

در صورتی که شما متخصص و دندانپزشک مجرب و متبحری را برای انجام روش کاشت دندان خود انتخاب نکرده باشید این احتمال وجود دارد که در زمان انجام این کار مشکلاتی نظیر آسیب دیدگی استخوان فک ، آسیب به سایر دندان ها و غیره به وجود آید. بهترین متخصص ایمپلنت دندان به خوبی از آسیب های عصبی در بروز درد های شدید در دیگر دندان ها ، لثه و لب بیمار آگاه است و با توجه به آن فرایند ایمپلنت گذاری را انجام می دهد.

زمانی که شما برای کاشت دندان های از دست رفته خود به سراغ بهترین متخصص ایمپلنت در رشت یا دیگر مناطق شمالی گیلان می روید ، قطعا مشکلات کمتری برای شما رخ خواهد دارد. طبق گفته های بیماران کاشت ایمپلنت در نزد چنین اشخاصی موفقیت آمیز بوده و نتایج مطلوبی را به همراه دارد و تنها درصد بسیار کمی از افراد هستند که به دلیل وقوع یک حادثه یا رعایت نکردن نکات مراقبتی ، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی با مشکل رو به رو می شوند و از پروسه درمان خود نتیجه ای قابل قبول دریافت نمی کنند.

دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت و جراحی لثه در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت، در طی چند سال گذشته بیش از چهار هزار جراحی ایمپلنت را برای مراجعین عزیزی که از مشکل بی دندانی رنج میبردند انجام داده اند و از این حیث جزو بهترین متخصص ایمپلنت در رشت محسوب میشوند.

 

نقش یک دکتر کاشت دندان خوب

اغلب اوقات ، ترس از مشورت کردن با یک دندانپزشک یا متخصص ایمپلنت گذاری ، افراد را از اقدام برای کاشت دندان باز می دارد. اما در صورتی که شما با بهترین و مجرب ترین جراح و متخصص ایمپلنت دندان مشورت نمایید ، توضیحات او را در رابطه با روند جراحی ، نکات مراقبتی و مزایای آن بشنوید متوجه خواهید شد که ترس و استرس شما بی دلیل و اشتباه بوده و مشاوره اشتباه چقدر می تواند به شما لطمه بزند.

از آنجایی که فرایند ایمپلنت گذاری به سطح بالایی از تجربیات ، مهارت و تخصص نیاز دارد ، انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت یا دیگر شهر های ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای اینکه مطمئن شوید پس از کاشت دندان به هیچ نوع عارضه ای دچار نمی شوید یا اینکه شما کاندید مناسبی برای انجام ایمپلنت هستید بهتر است با یک متخصص کاشت دندان صحبت کنید.

 

پذیرش بیماران مرجوعی از سمت سایر دندانپزشکان

یک متخصص ایمپلنت با تجربه و با شهرت خوب ارجاع بیماران توسط دندانپزشکان دیگر را نزد خود می پذیرد و درمان را شروع می کند. معمولا یک دندانپزشک زمانی بیمار خود را به دندانپزشک دیگر ارجاع می دهد که از تجربه و مهارت دندانپزشک اطمینان دارد. معمولا بیماران زیادی از سوی دیگر دندانپزشکان به این مرکز و نزد دکتر آرش غفوری ارجاع داده میشوند.

چه کسانی برای کاشت ایمپلنت یک روزه یا ایمپلنت فوری مناسب هستند؟

توانایی انجام درمان های پیچیده

یک متخصص ایمپلنت ماهر و با تجربه باید بتواند تمام موارد پیچیده ی موجود را که برای درمان لازم است بدون نگرانی و به راحتی انجام دهد. خیلی از دندانپزشکانی که فقط ایمپلنت دندان انجام می دهند در مواجه با موارد بحرانی و پیچیده تر ایمپلنت دندان نمی توانند از پس جراحی بر آیند. مثلا در مواردی که در صورت فقدان و کمبود استخوان فک نیاز به پیوند استخوان و جراحی وجود دارد.

دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت دندان در رشت، تمام اقداماتی که حین عمل و ایمپلنت لازم است را با مهارت کافی انجام می دهد. اقداماتی از جمله پیوند و ترمیم استخوان، پیوند بافت نرم و لیفت سینوس.

PRGF

محصولی که در دندانپزشکی باعث ترمیم و سرعت بهبودی می شود. یک جراح و متخصص ایمپلنت دندان باتجربه و ماهر مزایای استفاده از PRGF را می شناسد و در طول درمان ایمپلنت از آن استفاده می کند. PRGF باعث بالارفتن سلامتی و درمان، کاهش درد و تورم و افزایش موفقیت ایمپلنت می شود.

جلوگیری از 4 اشتباه رایج در ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان در یک روز

یک متخصص و جراح ایمپلنت دندان با تجربه باید بتواند ایمپلنت دندان یک روزه را انجام دهد. البته انجام ایمپلنت دندان یک روزه ملزم به داشتن استخوان های سالم و کافی بیمار است. ایمپلنت دندان یک روزه یک روش عالی است و بیمار می تواند در یک روز با یک لبخد زیبا و مناسب از مطب خارج شود و فورا غذا بخورد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت، ایمپلنت دندان یک روزه برای مراجعینی که از شرایط مناسب استخوان فک برخوردارند انجام میگیرد.

صلاحیت

خیلی از دندانپزشکان هستند که کار ایمپلنت دندان را به خوبی انجام می دهند در صورتی که هیچ آموزش دانشگاهی ندیده اند. معمولا بهترین دندانپزشکان و متخصصان ایمپلنت دندان دارای مدارک و صلاحیت از دانشگاه های معتبر هستند و دوره های پیشرفته ای را برای کسب مهارت و دانش مورد نیاز گذرانده اند.

دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت و جراحی لثه در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان رشت دارای مدرک دانشگاهی و بورد تخصصی (فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران ) در زمینه ی ایمپلنت دندان و جراحی لثه می باشد و دوره های پیشرفته بسیاری را در ایران و اروپا گذرانده است. پس بهتر است آشنایی کوتاهی با دکتر آرش غفوری متخصص  داشته باشیم.

انجام کدام روش در جایگزینی دندان بهتر است: ایمپلنت دندان یا بریج دندان

 

معرفی دکتر آرش غفوری

  • رتبه 37 کشوری کنکور سال 1382
  • رتبه 7 امتحان علوم پایه علوم پزشکی کشور
  • فارغ التحصیل دوره دندانپزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران
  • رتبه 16 امتحان تخصصی کشور سال 1389
  • فارغ التحصیل رشته تخصصی پریو دانتیکس و ایمپلنت های دندانی از دانشگاه شهید بهشتی
  • متخصص ایمپلنت و جراحی لثه
  • عضو سابق هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  • مدیر سابق گروه تخصصی پریودانتیکس دانشگاه گیلان
  • رییس سابق دانشکده دندانپزشکی گیلان سال 97 و 98
  • عضو شورای عالی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  • عضو سازمان نظام پزشکی ایران
  • عضو انجمن پریودنتولوژی ایران
  • عضو انجمن پریودنتولوژی اروپا
  • عضو انجمن استخوان شناسی اروپا

CT اسکن

سی تی اسکن در انجام ایمپلنت دندان جنبه حیاتی دارد. معمولا دندانپزشکان و متخصصان ایمپلنت دندان برای تشخیص و درمان با کیفیت و موفق نیاز به استفاده از سی تی اسکن دارند. دستگاه های سی تی اسکن خیلی گران هستند و معمولا در کمتر مطبی موجود هستند. به همین دلیل دندانپزشک برای تهیه تصویر برداری بیمار را به مراکز تصویر برداری می فرستد. در بعضی موارد دنداپزشک بدون تصویر برداری ایمپلنت دندان را انجام می دهد.

دندانپزشک متخصص ایمپلنت کیست

تا به این جا با نکاتی درمورد متخصص ایمپلنت و عوامل مرتبط با کاشت ایمپلنت آشنا شده ایم؛ اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دندانپزشک متخصص ایمپلنت کیست؟ متخصص ایمپلنت، دندانپزشکی است که با همه مراحل و روش های کاشت ایمپلنت آشنایی داشته و دوره های تخصصی در این حوزه را طی کرده باشد و استخوان فک و آناتومی  آن را کامل بشناسد. پروسه جراحی کاشت دندان با سایر خدمات دندانپزشکی متفاوت است و اگر به صورت تخصصی و با رعایت تمام ریز نکات انجام نشود مشکلات زیادی برای بیمار ایجاد می کند.

کیفیت ایمپلنت تحت تاثیر چه چیزی است ؟

کاشت ایمپلنت بهترین روش برای درمان بی دندانی می باشد. جراحی و انجام آن از حساسیت زیادی برخوردار بوده و حتما باید توسط متخصص ایملپنت انجام بگیرد. پیش از شروع مراحل درمان، دندانپزشک واجد شرایط، بافت لثه، دندان و هر آن چه که برای کاشت ایمپلنت لازم است را معاینه کرده و طرح درمان را به شما می گوید.

کار دیگری که متخصص کاشت ایمپلنت انجام می دهد، بررسی دندانی می باشد که قرار است آن را جایگزین دندان از دست رفته شما کند تا کیفیت و مقاومت لازم را داشته باشد. امروزه برندهای مختلفی در حوزه ایمپلنت فعالیت می کند که از جمله آن می توان به برندهای سوئیسی، کره ای، آلمانی و آمریکایی اشاره کرد.

 

 

 

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت

اگر تصمیم گرفته اید که برای درمان نبود دندان هایتان به سراغ ایمپلنت بروید، پیش از انجام هر کار دیگری باید بهترین متخصص ایمپلنت در این حوزه را انتخاب کنید؛ چرا که ایمپلنت به عنوان یکی ازکارهای تخصصی محسوب می شود که نتایج آن در دهان شما همیشگی است و اگر توسط دندانپزشکی انجام شود که تجربه زیادی در این زمینه ندارد می تواند یک سری مشکلاتی برای شما ایجاد کند.

کسانی که دندان های طبیعی خود را از دست دادند و به دنبال راهی برای جایگزین کردن آن ها می باشند، حتما با کاشت ایمپلنت آشنا هستند. این افراد برای اینکه بتوانند یک متخصص ایمپلنت خوب پیدا کنند باید به یک سری از نکات و ویژگی ها توجه نمایند. کار آمد بودن متخصص ایمپلنت و مهارت آن در کنار تجهیزاتی که دارد همه به موفق شدن یک کاشت دندان کمک زیادی می کند.

کلمه متخصص ایمپلنت، در واقع یکی از شاخه های دندان پزشکی می باشد که همان طوری که از نامش مشخص است مربوط به ایمپلنت های دندانی است. ایمپلنت دندان یک ریشه دندان مصنوعی می باشد که در استخوان فک جاگذاری می شود. ساختار کلی ریشه ی ایمپلنت مانند یک پیچ می باشد که از جنس تیتانیوم است. یک متخصص ایمپلنت خوب در واقع دندان پزشکی است که چندین سال را به صورت تخصصی در زمینه جراحی فک و کاشت ایمپلنت تحصیل کرده است.

همچنین دارای تجربه و مهارت کافی در کاشت ایمپلنت می باشد. مهارت بالا و داشتن تجربه زیاد یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی یک متخصص ایمپلنت خوب می باشد، زیرا تجربه بالا باعث می شود تا عوارض ایمپلنت برای بیمار تا حد زیادی کاهش یابد و مهارت نیز سبب می شود تا ریشه ی ایمپلنت به صورت درست و بدون خون ریزی در استخوان فک جاگذاری شود.

متخصص ایمپلنت، علاوه بر اینکه در رشته ایمپلنت دندان آموزش دیده است دوره هایی را نیز برای جراحی فک و دهان گذرانده است. نکته ای که در این جا به بیماران کمک زیادی می کند و می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که حتما قبل از انجام ایمپلنت و مراجعه به ایمپلنتلوژیست، درباره آن تحقیق و بررسی هایی انجام دهند.

ایمپلنت دندان به دلیل این که هزینه زیادی برای بیماران دارد و نتیجه آن سال ها و شاید تا آخر عمر همراه بیمار است باید به درستی انجام شود. یک متخصص ایمپلنت خوب به صورت کاملاً تمیز و طبیعی کاشت ایمپلنت را انجام می دهد و ظاهر دندان ها نیز کاملاً طبیعی و نرمال هستند.

روشی که برای کاشت دندان انتخاب می کند هیچ صدمه ای به دندان های دیگر و استخوان فک وارد نمی کند. بعد از کاشت ایمپلنت دندان بیمار هیچ مشکلی در غذا خوردن و صحبت کردن ندارد.

سابقه کاری که یک متخصص ایمپلنت دارد در موفق شدن آن تاثیر بسزایی ایفا می کند. بیماران برای اینکه مطمئن شوند که یک متخصص ایمپلنت خوب را انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به کلینیک دندان پزشکی متخصص از بیماران دیگر درباره آن اطلاعاتی بدست آورند. همچنین با جستجو در اینترنت و سایت آن از مدارک و سوابق علمی مطلع شوند. مشورت کردن با یک دندان پزشک آشنا نیز می تواند کمک زیادی در پیدا کردن متخصص ایمپلنت ماهر کند. مشاوره گرفتن بهترین راهی است که به بیماران کمک می کند.

چه متخصصی را انتخاب کنیم؟

شما باید به سراغ متخصص ایمپلنتی بروید که یک سری ویژگی ها را داشته باشد که در ادامه مشخصات آن ها را به شما می گوییم.

سابقه تخصصی ایمپلنت دندان

اولین ویژگی یک متخصص ایمپلنت این است که بتواند به شما خدمات مناسب ارائه دهد و به صورت تخصصی سال های زیادی در زمینه انجام کاشت ایمپلنت به فعالیت کرده باشد. بهترین متخصص ایمپلنت اطلاعات کافی درمورد تمام اجزای فک و رگ های آن دارد و در زمان کاشت آسیبی به سایر دندانه ها نمیزند.

 

 

 

 

پیگیری دائم مراحل کاشت ایمپلنت

ویژگی یا مشخصه بعدی که بهترین متخصص ایمپلنت دارد این است که روند درمانی بیمار را در هر مرحله پیگیری کند. بسیاری از بیماران دانش کافی در حوزه ارائه خدمات کاشت ایمپلنت ندارند، و دندانپزشک باید مراحل درمانی را به آن ها توضیح دهد. از طرفی پیش از انجام هر کاری دندانپزشک لازم است که معاینه لثه و استخوان فک را انجام دهد؛ چرا که این دو عوامل مهمی در روند کاشت ایمپلنت هستند و اگر هر یک مشکلی داشته باشند، ایمپلنت دندان به خوبی انجام نخواهد شد.

مواردی که پیش از ایمپلنت بررسی می شود:

  • عدم وجود مشکلاتی مانند دندان قروچه
  • وجود حداقل 6 میلی متر عرض استخوان فک
  • رعایت بهداشت دهان و دندان
  • عدم وجود بیماری های لثه و عفونت

انجام ایمپلنت در رشت کار چندان سختی نیست ، فقط کافی است با سرچ در گوگل وجستجوی بهترین متخصص ایمپلنت در رشت بهترین متخصص را پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ایمپلنت دندان و هزینه کاشت دندان نیزمیتوانید به قسمت قیمت ایمپلنت دندان مراجعه نمایید.

برای تعیین وقت ملاقات با متخصص ایمپلنت در تهران میتوانید با شماره 02122246002 تماس مشاوره های لازم برای کاشت ایمپلنت در تهران را انجام دهید.

 

رشت،میدان صابرین،ابتدای بلوار قلی پور،جنب خیابان نواب،پلاک 184 رشت, گیلان, 4163733955
01332134040
09303012500
02122246002

تلفن تماس : 01332134040 و 09303012500

5/5 - (7 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر