جراحی لثهبافت نرم لثه

استفاده از لیزرها دیگر یک باور علمی تخیلی نیست. در حقیقت ، آنها بخشی از همه چیز هستند ، از بررسی سطح ماه گرفته تا بررسی قیمت مواد غذایی. لیزرها به دلیل دقت زیادی که دارند حتی به جراحان و متخصصان این امکان را می دهند که بتوانند جنین را در رحم جراحی کنند. حتی دندانپزشکان از لیزر برای درمان بیماران خود استفاده می کنند زیرا هرگونه عمل جراحی بافت نرم را راحت تر و سریع تر انجام می دهد. شما می توانید راحتی ، سرعت و دقت دندانپزشکی لیزری را برای درمان مشکلات خود، در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه دکتر آرش غفوری تجربه کنید.

دندانپزشکی لیزر چیست و چگونه کار می کند؟

همه ی ما کلمه ی لیزر را آنقدر شنیده ایم که شاید فراموش کرده باشیم لیرز مخفف “تقویت نور با انتشار تابش تحریک شده” است. نور تولید شده توسط لیزر ، نور باریک تر ، دقیق تر و تک رنگ (با فرکانس و رنگ مشخص) است. از آنجا که نور بسیار متمرکز و منسجم است ، می توان از آن برای اندازه گیری ، ارسال داده و برش با دقت باورنکردنی و خیلی بالا استفاده کرد. این فرایند بسیار پیچیده است.

در مرکز تخصصی دکتر آرش غفوری ، از لیزر برای درمان بافت های نرم مانند بافت لثه با دقت بالا و عملاً بدون درد استفاده می شود. پرتو بسیار متمرکز نور مورد استفاده در دندانپزشکی لیزری ، بافت نرم را بدون استفاده از چاقوی جراحی تجزیه می کند و در حین کار انتهای رگ های خونی کوچک ،  عصبی و لنفاوی را می بندد.

استفاده از لیزر در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه دکتر آرش غفوری

در این مرکز  از فناوری لیزر برای درمان بافت نرم استفاده می شود:

  • تغییر شکل لثه برای اصلاح لبخندهای لثه ای
  • افزایش طول تاج برای ترمیم دندانهای آسیب دیده
  • جراحی فرنکتومی برای کمک به بستن فاصله بین دندانهای جلویی ، جلوگیری از مشکلات گفتاری ، کمک به راحت تر شدن دندان مصنوعی و حرکت آزادتر دهان
  • درمان زخم تبخال برای تسریع بهبود و کاهش درد
  • درمان بیماری پریودنتال (بیماری لثه) و از بین بردن راحت باکتری ها در زیر خط لثه و در فضای دندان
  • بازسازی استخوان بعد از کشیدن دندان

مزایای دندانپزشکی لیزر

از آنجا که با استفاده از لیزرها درمان و بهبودی به صورت همزمان انجام می شود، بنابراین لیزر ها می توانند:

  • خونریزی را قبل از شروع متوقف کنند
  • بطور قابل توجهی تورم را کاهش داده و حتی از بین می برد
  • درد و ناراحتی را کاهش می دهد
  • نیاز به بخیه و مراجعه مجدد برای برداشتن بخیه ها نیست
  • خطر عفونت را کاهش می دهد
  • زمان بهبود را تسریع می کند

البته ، دندانپزشکانی که دندانپزشکی لیزری ارائه می دهند باید در این فرایند آموزش های پیشرفته و ویژه ای داشته باشند تا باعث امنیت و راحتی بیماران خود باشند.  دکتر آرش غفوری میزان قابل توجهی از آموزش های مداوم خود را بر روی جراحی دهان و درمان بافت نرم با استفاده از دندانپزشکی لیزری متمرکز کرده است. بیماران ما در این مرکز می توانند به آموزش و دانش جراح لثه در همه ی موارد درمان و استفاده از دندانپزشکی لیزری اعتماد داشته باشند.

اگر برای مشکلات لثه خود علاقه مند به درمان از طریق دندانپزشکی لیزری هستید می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه در رشت با دکتر آرش غفوری مشاوره و راهنمایی های لازم را در مورد عملکرد این نوع درمان برای برطرف کردن مشکل خود دریافت کنید و با خیال راحت  بدون نگرانی از خدمات دندانپزشکی با استفاده  از لیزر این مرکز بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر