ایمپلنت دندانعمل ایمپلنت دندان

آیا شما هم قرار است از ایمپلنت دندان استفاده کنید؟ اگر اینچنین است به شما تبریک می گوییم. ایمپلنت ها باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و زیبایی لبخند شما خواهد شد. لبخند زیبا یکی از مهمترین شرط های موفقیت در زندگی است. ( چیزی که ما در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به شما هدیه می دهیم). عمل ایمپلنت دندان برای کسانی که یک دندان یا چند دندان از دست داده‌اند قابل انجام است. مهم نیست که دلیل از دست دادن دندان شما عفونت یا ضربه باشد. شما می‌توانید با استفاده از ایمپلنت دندان‌، دندان از دست رفته را دوباره به دست بیاورید.
در این مطلب با راهنمای آمادگی برای جراحی ایمپلنت دندان همراه شما هستیم.

جراحی لثه و ایمپلنت دندان در رشت | دکتر آرش غفوری، متخصص ایمپلنت و جراح لثه در رشت

غذای نرم آماده کنید

قبل از اینکه عمل کاشت ایمپلنت شروع شود، بهتر است از غذاهای نرم مانند اسموتی ها، پاستا، سوپ و 000 را آماده کرده و در یخچال و فریزر خود قرار دهید. لثه های شما بعد از عمل و تا چند روز مقداری جراحت دارد. برای همین خوردن خوراکی های سفت مانند سبزیجات سفت و آجیل سخت خواهد بود. اگر میوه‌ها را مانند آب میوه مصرف کنید بسیار عالی است. از خوردن غذاهای اسیدی و تند هم صرف نظر کنید.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

برنامه خود را خالی کنید

سعی کنید تا یک هفته بعد از عمل، از قرارهای مهم کاری اجتناب کنید. چند روز بعد از عمل را به استراحت و مراقبت از دندان و دهان خود اختصاص دهید. با اینکه اغلب مردم بعد از سه روز می‌توانند به برنامه عادی خود برگردند، بهتر است برای احتیاط تا یک هفته خود را خالی کنید.

 

نخوردن

با توجه به وضعیت دهان شما و نیازتان به استفاده از داروهای مسکن و بیهوشی در هنگام عمل، ممکن است نیاز باشد تا ۱۲ ساعت قبل از عمل چیزی نخورید. این مساله توسط پزشک شما تشخیص داده خواهد شد

جراحی لثه: معرفی انواع جراحی لثه

داروهای مصرفی خود را با دکتر هماهنگ کنید

باید قبل از انجام عمل،‌به دکتر خود در مورد داروهایی که مصرف می‌کنید اطلاعات کاملی بدهید. این مساله در مورد داروهایی که باعث رقیق شدن خون شما می‌شود اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است قبل از شروع شدن عمل از ویتامین C ، امگا 3 و آسپیرین اجتناب نمایید. برای گرفتن دستورالعمل دقیق این موضوع حتماً با دکتر خود مشورت کنید و صرفاً به نوشته‌های این بند اکتفا نکنید

جراحی ایمپلنت دندان

راحت باشید!

بهتر است قبل از عمل آرایش خود را پاک کنید. لباس‌های راحت بپوشید و در کل سعی کنید راحت باشید!

 

خوب بخوابید

حتماً قبل از عمل به میزان کافی استراحت نمایید. این مساله برای ریکاوری بعد از عمل بسیار مفید است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل ایمپلنت دندان، مطلب هیلینگ ایمپلنت چیست را مشاهده نمایید

 

در پایان باید گفت که بهداشت دهان بسیار مهم است. هر چقدر بهداشت دهان شما بهتر باشد، عمل ایمپلنت دندان شما بهتر انجام خواهد شد. تمیز نبودن دهان باعث تشکیل عفونت و بهبود کند تر عمل شما خواهد شد. این مساله در مورد جراحی لثه نیز صدق می کند.

حتماً موارد بعد از عملی که دکتر از شما میخواهد را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. نظر نهایی در مورد شرایط بهبودی ایمپلنت دندان شما، با توجه به وضعیت شما بوده که دکتر جراح ایمپلنت شما اشراف کامل تری به آن خواهد داشت.


شما می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین دندانپزشکی به صفحه مشاوره آنلاین وب سایت دکتر آرش غفوری ، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت مراجعه نمایید.

برای مراجعه به صفحه تماس با ما کلیک کنید

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر