ایمپلنت دنداندندانپزشکی با لیزر

بیشتر افراد دوست ندارند در حین درمان ابزارهای تیز فلزی در دهانشان استفاده شود، ولی معمولا دندانپزشکان با یک مته ی فلزی پر سرو صدا کارشان را شروع میکنند و این نمی تواند جالب باشد. بیشتراقدامات دندانپزشکی به تزریق بی حسی، بخیه و طول درمان بهبودی نیاز دارند به همین دلیل مردم از مراجعه به دندانپزشکی میترسند.خوشبختانه، دندانپزشکی با لیزر یک روش جدید و سریع و موثر است که با استفاده از گرما و نور اقدامات مختلف دندانپزشکی را انجام می دهد. از همه مهمتر، دندانپزشکی با لیزر کاملا بدون درد است!

کاشت ایمپلنت بدون درد در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت

نحوه ی عملکرد اقدامات دندانپزشکی با لیزر چگونه است؟

برای انجام اقدامات دقیق دندانپزشکی از روشی  جدید یعنی درمان با لیزر استفاده میکنند که در این روش لیزر توسط طول موج یک پرتو شدید از انرژی نور کار می کند. در این روش کنترل در حین کار آسان است و دندانپزشکان می توانند بدون تماس و بدون درد بافت را برش دهند و یا پوسیدگی دندان را از بین ببرد و چون نحوه ی کار لیزرپرتوی نور با انرژی بالا است مقدار درد و خونریزی کمتر میشود و همچنین زمان بهبودی کاهش میابد و برای تسکین درد بعد از عمل، مصرف مسکن های بدون نسخه کافی است.همچنین لیزر قسمتهای تحت درمان را استریل میکند و با کاهش آسیب به بافتهای اطراف نواحی تحت درمان  ازعفونت های باکتریایی جلوگیری می کند.

درمان لثه با لیزر چیست؟

علت بدون درد بودن روش دندانپزشکی با لیزر چیست؟

اگراز چاقو و تیغ جراحی که حین درمان استفاده میشود میترسید، دندانپزشکی با لیزر بهترین روش برای شما در دندانپزشکی خواهد بود.

لیزر به دلیل وجود فناوری نور با انرژی بالا حالت تهاجمی بسیار کمتری نسبت به  روشهای سنتی دارد.در بسیاری از اقدامات پزشکی باعث کاهش استفاده از تیغ و چاقوی جراحی وهمچنین داروی بیهوشی میشود.تمام مراحل درمان مثل نمونه برداری و پر کردن سوراخ دندان  بدون درد و با دقت کافی انجام میشود و در پایان کار بخیه ای وجود ندارد.

لیزر درروند استریل کردن کامل، خطر عفونت های باکتریایی دردناک را کاهش می دهد و این یک ویژگی برتر نسبت به روش های سنتی است.

کاربرد لیزر در کاشت ایمپلنت دندانی

لیزر

لیزر یک روش کارآمد در دندانپزشکی بدون درد است. اگر شما یک بیمار دندانپزشکی هستید که اظطراب دارید از مراجعه به دندان پزشک ودرمان حتی با توجه به عوارض  بعد از بیهوشی  مثل بی حسی ترجیح میدهید که حین درمان بیهوش شوید با استفاده از روش لیزر شما دیگر نیازی به بیهوشی ندارید.

لیزر با استفاده از یک طول موج خاص که توسط کنترل های پیشرفته رایانه هدایت می شود، بافت و مینای دندان را از هر زاویه ای با سرعت و دقت زیاد کنار می زند، بدون اینکه هیچگونه درد و لرزشی داشته باشید و همچنین بدون عوارض بیهوشی می توانید در یک ویزیت راحت دندانپزشکی چندین عمل بافت سخت و نرم انجام دهید.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

با  انقلاب در روش درمانهای دندانپزشکی  و درمان با لیزر دندانپزشکی بدون درد برای شما امکان پذیر است. تیم حرفه ای ما در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت دکتر آرش غفوری اوقات خوبی را برای شما درمکانی آرام و راحت اختصاص داده است، و ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی مراحل کاشت ایمپلنت بدون درد در این مرکز به بهترین شکل انجام خواهد شد.