دسته‌بندی نشدهلنپ

استفاده از روش درمانی لنپ (LANAP) برای درمان بیماری لثه

آیا تا به حال با درد لثه، خونریزی یا تورم لثه مواجه شده اید؟ ممکن است اینها علائم بیماری پریودنتال (لثه) باشند. بیماری پریودنتال که به عنوان بیماری لثه شناخته شده است  معمولاً در اثر ورود باکتری ها به عمق لثه به همراه  سوزش و درد ایجاد می شود. در صورت عدم درمان، بیماری لثه می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی مثل دیابت ، بیماری قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد یا ممکن است باعث از دست دادن دندان ها به طور کامل شود. روشهای سنتی درمان بیماری های لثه شامل پیوند یا از بین بردن بافت آلوده ی لثه یا استخوان می باشد.

معمولا روش های سنتی درمان بیماری پریوندتال اغلب دردناک و تهاجمی هستند و همچنین ممکن است بهبود لثه  مدت زمان زیادی طول بکشد و دوره ی نقاهت طولانی باشد. خوشبختانه باید بدانید که امروزه، یک روش درمانی ملایم تر و با حداقل حالت تهاجمی معروف به روش جدید پیوند با لیزر یا LANAP برای درمان بیماری های پریودنتال (لثه) به کار گرفته می شود. در مراکز دندانپزشکی مدرن از جمله مرکز تخصصی ایمپلنت و جراحی لثه دکتر آرش غفوری این روش نوآورانه و فناوری های پیشرفته برای درمان بیماری های لثه برای بیماران دارای بیماری پریودنتال ارائه می شود.

توضیحاتی درباره ی روش درمانی LANAP

کارکرد استفاده از روش لنپ  به این شکل است که با استفاده از یک نور لیزری ملایم بیماریهای باکتری زا و عفونت لثه و بافت آلوده ی استخوان را از بین می برند بدون اینکه بافت های سالم لثه و استخوان آسیب ببینند. مزایای استفاده از LANAP در مقایسه با روشهای سنتی درمان بیماری پریودنتال عبارتند از

• عدم استفاده از تیغ جراحی و بخیه
  • حداقل خونریزی و درد
  • درمان همزمان چندین دندان
  • بهبود سریعتر و دوره ی نقاهت کوتاه
  • باعث سلامتی و رشد مجدد استخوان و لثه می شود
  • قابلیت عملکرد با وجود ایمپلنت های دندانی در محل درمان لثه

در مرکز تخصصی جراحی لثه در رشت، جراح لثه در حین درمان بیماری لثه ی به حفظ سلامت دندان ها و بافت های سالم لثه و حفظ هر بافتی که آلوده به بیماری و عفونت نیست، اهمیت می دهد. دندانپزشک یا جراح لثه بعد از پایان عمل با روش جدید لیزری LANAP هرگونه تجمع باکتری ها را در بین لثه ها پاکسازی می کند و برای فراهم کردن رشد مجدد استخوان های فک و امکان پیوند مجدد بافت لثه ی سالم به دندان یا ایمپلنت دندانی استخوان فک اطراف محل جراحی را  تغییر شکل می دهد. در مرحله ی بعدی از دستگاه لیزر برای کمک به افزایش جریان خون در محل تحت درمان و برای تسریع زمان بهبودی استفاده می شود.

برای بیماران دارای ایمپلنت دندان ، حفظ سلامت استخوان و لثه بسیار مهم است و همچنین این مسئله برای پزشک یا جراح لثه کاملا قابل اهمیت می باشد به همین دلیل برای بیماران دارای ایمپلنت از روش لنپ برای حفظ لبخند و لثه ی سالم استفاده می کند. مطالعات نشان داده است که تقریبا تمام بیمارانی که با این روش ( LANAP) تحت درمان بیماری پریودنتال قرار گرفته اند از نتایج به دست آمده رضایت کامل داشته اند.

تیم تخصصی ما در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه رشت به مدیریت دکتر آرش غفوری برای سلامتی و آرامش بیماران خود در حین جراحی لثه اهمیت ویژه ایی قائل می باشد. در این مرکز دکتر آرش غفوری برای درمان بیماری پریودنتال مراجعین خود از پیشرفته ترین متد درمانی و تجهیزات پزشکی جراحی لثه استفاده می کند و اغلب بیماران در این مرکز بعد از دریافت درمان خود بدون هیچگونه احساس ناراحتی و نارضایتی از مرکز خارج می شوند. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز تخصصی ما در رشت تماس حاصل بفرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)