ایمپلنت دندانایمپلنت دندان ارزان

واقعیت ها در مورد ایمپلنت دندان ارزان قیمت متفاوت است. ممکن است شما هم تبلیغاتی در مورد ایمپلنت های فوق العاده ارزان دیده یا شنیده باشید. نکته اول این است که باید به این مساله توجه داشته باشید که ایمپلنت ها به دلیل قابلیت بسیار بالا و مناسب بودنشان در مرکز توجه قرار دارند. پیش از این اگر دندان خود را از دست می دادید گزینه های کمی برای درمان آن وجود داشت و واقعیت این است که هیچ یک به خوبی ایمپلن نبودند. با این حال سه اصل مهم در مورد ایمپلنت های ارزان قیمت وجود دارد که در این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

ایمپلنت در رشت | کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت در رشت | دکتر آرش غفوری

ایمپلنت دندان چیست؟

یک ایمپلنت دندان پیچی از جنس تیتانیوم است که درون فک شما، جایی که دندانی ندارید نصب میشود. دندان را میتوان روی ایمپلنت پیچ کرد یا با چسب متصل کرد. بدانید که ایمپلنت دندان یک عمل جراحی است. مانند هر جراحی دیگر شما میخواهید همه گزینه های خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که از بهترین مراقبت ها برخوردار هستید. اینکه جراحی شما تحت نظر یک متخصص ایمپلنت باشد و اینکه انتخاب شما برای برند ایمپلنت مناسب باشد نیز بسیار مهم است.

قیمت ایمپلنت | بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت دندان

آیا ایمپلنت دندان ارزان قیمت واقعی است؟

وقتی میبینید دندانپزشکان ایمپلنت دندان را فقط با مبلغ ارزانی تبلیغ میکنند میتوانید از یک چیز مطمئن باشید، دندانپزشک شما در حال رقابت بر روی قیمت است. در ادامه به سه مورد اشاره می کنیم که میتوانید هنگام استفاده از ایمپلنت ارزان قیمت از وجود آنها اطمینان داشته باشید.

 

  • قیمت پایین یعنی کیفیت پایین: برای بدست آوردن سود از پیشنهاد جراحی ایمپلنت با چنین قیمت پایینی، دندانپزشک باید سود خود را در جای دیگری تامین نماید. در بیشتر موارد وقتی به سود داشتن با قیمت پایین فکر میکنید چه چیزی در ذهن شما می آید؟ خدمات ضعیف، کیفیت پایین و اینکه دندانپزشک وقت کافی برای درمان شما اختصاص نداده.
  • قیمت پایین به معنی جراحی سریع است: هنگامی که دندانپزشک برای جبران قیمت پایین ایمپلنت، مجبور به جراحی با تعداد بالا می شود، منطقی است که زمان جراحی ها را هم کوتاه تر کرده و سعی کند سریعتر کاشت ایمپلنت را تمام کند. جراحی سریع به این معناست که زمان و مراقبت کافی وجود ندارد و برای تشخیص و تحلیل فک بیمار و محل ایمپلنت زمان کمتری صرف می شود. جراحی سریع و عدم مراقبت کافی از محلی که ایمپلنت کاشته شده اغلب موجب احساس ناراحتی برای بیمار می شود.
    با این حال نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که ممکن است متخصص ایمپلنت شما به دلیل تخصص بالا، سرعت عمل بالایی در کاشت ایمپلنت دندان داشته باشد و این مساله نباید با جراحی سریع و بی کیفیت اشتباه گرفته شود. متخصصین ایمپلنت حرفه ای می توانند در زمان کم، و بدون درد و با بالاترین کیفیت کاشت ایمپلنت را انجام دهند. در اینجاست که نکته سوم اهمیت پیدا می کند و با ترکیب نکته زیر با این نکته، می توانید تصمیم بهتری داشته باشید.
  • قیمت پایین یعنی اهمیت کمتر کیفیت برند مورد استفاده: شما همچنین با دیدن قیمت پایین مطمئن میشوید که دندانپزشک از یک مارک ناشناخته ایمپلنت استفاده میکند. ممکن است امروزه یک مارک ناشناخته برای شما نگران کننده نباشد اما اگر قرار باشد در آینده این قضیه برای شما مساله ساز باشد، باید مطمئن باشید که این برند همچنان وجود خواهد داشت.

ایمپلنت ارزان

عمل ایمپلنت دندان | ۶ نکته مهم قبل از جراحی ایمپلنت دندان

ما قبلا نیز این مشکل را دیده ایم که بیماری با مشکلاتی در مورد ایمپلنت رو به رو میشود و بعد از بررسی متوجه می شویم که اطلاعی از برند ایمپلنت دندان استفاده شده نداریم. همین عدم شناخت باعث می شود که نتوانیم به سرعت او را درمان کنیم. ما باید تحقیق کنیم و شاید حتی برای پیدا کردن اطلاعاتی در مورد این برند به سایر مطب های دندانپزشکی مراجعه کنیم. این بدیهی است که این تاخیر موجب ناراحتی بیمار میشود.

برند های شناخته شده و معتبر مثل Nobel Biocare, Straumann، Bego و BioHorizons زمان زیادی است که وجود دارند و اعتبار زیادی در میان دندانپزشکان و جامعه علمی پیدا کرده اند. این مساله باعث شده پزشکان به راحتی بتوانند مشکلات آنها را رفع کنند و از کیفیت آنها مطمئن باشند. احتمال بروز مشکل در ایمپلنت های خوب تنها 5% است. بهتر است مطمئن شوید که در صورت بروز مشکل، حتی اگر درصدش پایین باشد، دکتر شما می تواند قطعات مربوط به ایمپلنت شما را پیدا کند و آن را درمان نماید.

بهترین برندهای ایمپلنت دندان

اشتباهات هزینه بر است

هنگامی که یک دندانپزشک بر سر قیمت رقابت میکند، ممکن است احساس کنید که توانسته اید با قیمت خوب، ایمپلنت خوبی را داشته باشید و برد کرده اید. ولی احتمالا این تصمیم شما در آینده دردناک خواهد بود. یک اشتباه میتواند به قیمت دندان شما، ناراحتی و درد در دهانتان، اعتماد به نفس و عزت نفس شما تمام شود. گاهی اوقات آسیب ها میتواند غیر قابل برگشت باشند.

مطمئن شوید که با دندانپزشک مورد اعتمادتان کار را شروع خواهید کرد. بدانید که عمل ایمپلنت دندان یک جراحی است و روش ساده ای مانند تمیز کردن دندان نیست. جراحی از هر نوعی که باشد مسئله ای جدی است. شما باید مطمئن شوید که یک شخص که متخصص جراحی لثه و ایمپلنت هست عمل شما را به بهترین شکل انجام می دهد.


شما می توانید با ما در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدریت دکتر آرش غفوری ، با شماره 32134040-013 تماس بگیرید و یا برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید اطلاعات خود را از طریق بخش مشاوره آنلاین برای ما ارسال کنید. همکاران ما در مرکز ایمپلنت رشت ، در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شما می توانید از بهترین برندهای ایمپلنت ، در مرکز تخصصی ایمپلنت در رشت استفاده نمایید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر