ارتودنسیارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی یک گزینه جایگزین برای افرادی با طبقات اجتماعی گوناگون است که بتوانند با اعتماد به نفس لبخند بزنند و از اینکه دندانهای آنها مرتب و یا درخشندگی لازم را ندارد خجالت نکشند و آن را از دیگران محروم نکنند. بیش از 2 میلیون بیمار در سراسر جهان از این روش درمانی استفاده کرده اند.

الاینرها یا تراز کننده ها آتل های شفافی هستند که از پلاستیک انعطاف پذیر متناسب با دهان شما ساخته شده و دندان های شما را به تدریج هم تراز می کنند. شما باید دندان های خود را در موقعیت صحیح الاینرها بگذارید. آنها عملاً دیده نمی شوند، فقط باید آنها را برای نوشیدن و خوردن، استفاده از نخ دندان و مسواک بردارید.

براکت های لینگوال، در داخل دندان

براکت های لینگوال یا ارتودنسی لینگوال بریس های شخصی متناسب با دهان شما هستند که به صورت دیجیتالی طراحی شده اند و مخصوص دندان های شما است. آنها کاملاً نامرئی هستند، زیرا در پشت دندانهای شما قرار می گیرند و در حال حاضر، زیبا ترین و دقیق ترین گزینه است. اینها با آخرین فن آوری ایجاد شده اند و معمولاً دندانها را سریعتر از براکتهای فلزی تراز می کنند چون حرکات بصورت دیجیتالی در 3 بعد برای یک درمان دقیق برنامه ریزی شده است.

معرفی انواع براکت ارتودنسی | راهنمای انتخاب براکت ارتودنسی مناسب

روند شروع درمان

برنامه درمانی به صورت دیجیتالی و کاملاً شخصی ساخته شده است و دقیقاً حرکات دندان ها را ردیابی می کند. هرالاینری (هم تراز کننده ) برای اعمال مقدار صحیح نیرو در مکان مناسب و در زمان مناسب مطابق برنامه درمانی طراحی شده است.

متخصص ارتودنسی روند کار را کاملا کنترل می کند و مطمئن می شود که الاینرها به درستی در جای خود فیکس شده اند. ارتودنسی نامرئی قادر به حل هر نوع مشکلی است ، دقیقا مثل ارتودنسی سنتی. برخی از مشکلات مانند دیاستما (فاصله میان دندان ها)، مشکلات گاز زدن، شلوغی دندان ها و … با این روش درمانی قابل اصلاح است.

معرفی ارتودنسی دیمون و براکت دیمون

معمول ترین دلایل علاقه به استفاده از ارتودنسی نامرئی معمولاً تقاضای اجتماعی، کار کردن در مکان های عمومی و مواجهه زیاد با مردم و یا نزدیک بودن به یک مراسم مهم است.

 

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر