ایمپلنت دندانکاشت ایمپلنت دو مرحله ای

کاشت ایمپلنت دو مرحله ای یکی از متد هایی است که شما می توانید با استفاده از آن دندان های از دست رفته خودتان را درمان کنید. ایمپلنت ها مانند دندان واقعی کار می کنند و همین سبب شده تا نسبت به سایر روش های دندانپزشکی محبوبیت و استقبال بیشتری داشته باشد.

زمانی که دندان فرد از بین می رود لاجرم باید کاشت ایمپلنت را انجام دهید. دندان می تواند بر اثر ضربه، تصادف، از بین رفتن دندان و خرابی بیش از حد تخریب شود؛ در این زمان شما نیاز دارید تا ایمپلنت انجام دهید تا دندان هایتان جایگزین شوند.

امروزه روش های زیادی برای کاشت ایمپلنت وجود دارد که یکی از آن ها کاشت ایمپلنت دو مرحله ای است که در ادامه می خواهیم نکاتی درمورد آن به شما بگوییم پس با ما در بهترین مرکز ایمپلنت رشت همراه باشید.

 

نحوه انجام کاشت ایمپلنت دو مرحله

درمورد کاشت ایملپنت دو مرحله ای باید به شما بگوییم که ابتدا جراحی لثه را انجام داده و فیکسچر را داخل آن می گذارند. پس از انجام آن حدودا 2 الی 4 ماه نیاز است که ایمپلنت با استخوان فک خوب جوش بخورد و در جای خودش قرار بگیرد. پس از این مرحله باید مجدد یک جراحی دیگری روی دندان انجام شود تا با استفاده از آن فیکسچر باز شده و سپس قالب گیری انجام شده و پروتز ها برای قرارگیری روی ایمپلنت آماده گردند.

از این رو زمانی که جراحی مرحله دوم انجام گرفت، قطعه ای به نام اباتمنت بر روی فیکسچر قرار گرفته تا قالب گیری صورت بگیرد و پس از آن پروتزها آماده شده و روی آن قرار خواهند گرفت. به این متد از کاشت را کاشت ایملپنت دو مرحله ای می نامند.

کاشت ایمپلنت دو مرحله ای یک سری مزایا و معایبی دارد که با توجه به مزایایی که دارد خیلی از بیماران به سراغ آن می روند.

 

 

 

ایملپنت دو مرحله ای با تک مرحله ای چه تفاوتی دارد؟

در کاشت ایمپلنت دو مرحله ای متدها با روش تک مرحله ای یا معمولی فرق دارد. زمانی که شما کاشت ایمپلنت تک مرحله ای را انجام می دهید تمامی کارها در یک روز انجام می گیرد؛ یعنی ایملپنت در درون لثه قرار گرفته و در استخوان پیچ می شود و پس از آن که استحکام کامل را به دست آورد، قسمت تاج آن روی اباتمنت  قرار گرفته بر روی فیکسچر نصب میشود.

در روش تک مرحله ای شما در همان روز ایمپلنت و تاج آن را می بینید و دندان های شما مانند روزهای قبلش می شود. عموما بهترین متخصص کاشت ایملپنت این فرآیند را پس از کشیدن دندان انجام داده و ایمپلنت را می گذارد.

برای انجام این کار شرایط فک و میزان سلامتی آن اهمیت زیادی دارد و بیمار با توجه به شرایطش می تواند یکی از روش های کاشت را انتخاب کند. نظر دندانپزشک معالج در این زمینه اهمیت زیادی دارد که برای شما کاشت ایملپنت دو مرحله ای را انجام دهد یا این که به سراغ روش های دیگر برود.

البته لازم به ذکر است که برای کاشت ایملپنت روش های دیگر مانند ایمپلنت فوری یا یک روزه، ایملپنت دیجیتال و … وجود دارد که دندانپزشک با توجه به شرایط بیمار یکی از آن ها را انجام می دهد.

 

 

چه کسانی می توانند جراحی ایمپلنت دو مرحله ای انجام دهند؟

افرادی که می توانند کاشت ایملپنت دو مرحله ای را انجام دهند باید یک سری ویژگی هایی داشته باشند. خدمات ایمپلنت یکی از کارهای تخصصی به شمار می رود که باید پیش از انجام آن، یک سری کارها و معاینه ها صورت بگیرد تا بهترین روش برای بیمار مشخص شود. ایمپلنت دو مرحله ای به این بستگی دارد که لثه بیمار در چه شرایطی قرار دارد و در چه مدت زمانی می تواند ایمپلنت تیتانیومی را بپذیرد. به صورت کلی وضعیت سلامتی جسمانی بیمار، وضعیت سلامتی لثه و استقامت استخوان فک از عوامل مهمی هستند که در روند انجام کاشت ایملپنت مورد بررسی قرار می گیرند.

 

مزایای کاشت ایملپنت دو مرحله ای

انجام کاشت ایمپلنت دو مرحله ای یک سری برتری ها برای شما در پی خواهد داشت. در ایمپلنت دو مرحله ای، هنگامی که جراحی دوم صورت می گیرد به آسانی می تواند وضعیت بافت استخوانی را بررسی کرد و اگر نیاز به انجام یک سری کارها بود برای آن اقدام کرد. در این متد به صورت کامل حجم استخوان پیش از کاشت در نظر گرفته شده و در صورت بروز مشکل می توان آن را به راحتی معالجه کرد.

ضمنا در کاشت ایملپنت دو مرحله ای پروتز موقت استفاده می کنند تا هنگامی که پروتز اصلی دندان ساخته شود.

 

 

 

بهترین ایمپلنتولوژیست کاشت ایمپلنت دو مرحله ای

برای انجام کاشت ایمپلنت دو مرحله ای باید دندانپزشک تخصص و مهارت کافی در کاشت ایمپلنت را داشته باشد، به همین دلیل نمی توان کاشت ایملپنت دو مرحله ای را پیش هر دندانپزشکی انجام داد. شما باید از خدمات بهترین متخصص کاشت ایملپنت برای انجام این کار بهره بگیرید. بهترین ایمپلنتولوژیست کاشت دو مرحله ای می تواند بافت و شرایط استخوان فک شما را به درستی بررسی کند و به شما بگوید که آیا می توانید از این روش استفاده کنید یا خیر ؟

دکتر آرش غفوری بهترین متخصص کاشت ایملپنت در رشت با سال ها سابقه خدمات کاشت ایملپنت دو مرحله ای را به بهترین شکل ارائه می دهد. دکتر آرش غفوری با توجه به شرایط بیمار بهترین روش کاشت ایملپنت را در نظر می گیرد تا بیمار بهترین نتیجه را بگیرد.

همین طور بهترین ایمپلنتولوژیست کاشت دو مرحله ای از وسایل و تجهیزات مناسب در این زمینه استفاده کرده و تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند. ویژگی دیگری که در این زمینه وجود دارد؛ بررسی تمامی مراحل درمانی بیمار و اوضاع سایر دندان ها می باشد.

دکتر آرش غفوری تمامی مراحل درمانی بیمار را به صورت دقیق بررسی کرده و بهترین روش ها را برای انجام آن ارائه می دهد و همین برتری ها سبب شده تا بهترین متخصص کاشت ایملپنت دو مرحله ای در رشت باشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر آرش غفوری بهترین متخصص ایمپلنت در رشت با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دندان در محیطی کاملا آرام و پیشرفته و پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده، دغدغه و نگرانی مراجعین گرامی از روند

جراحی و پیگیری های بعد از آن کاملا رفع و تجربه ای شیرین از جراحی ایمپلنت دندان برایشان رقم خواهد خورد. نظرات مراجعین گرامی از تجربه ایمپلنت دندان در این مرکز خود گواهی بر این ادعا میباشد. 

 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر