ایمپلنت دندانتعرفه کاشت ایمپلنت در سال جدید 1402

تعرفه کاشت ایمپلنت در سال جدید برای کسانی که می خواهند خدمات ایمپلنت را انجام دهند اهمیت زیادی دارد. کاشت ایمپلنت از جمله روش هایی می باشد که برای پر کاردن دندان خالی به کار می رود. در این متد از مواد و متریالی استفاده می شود که جایگزین ریشه شده و کمک می کند تا دندان مثل روز اولش کار کند.

اگر شما دندان از بین رفته داشته باشید، اطلاع از تعرفه کاشت ایمپلنت در سال جدید به شما برای برنامه ریزی تصمیمات دندانپزشکی کمک می کند. شما می توانید با توجه به شرایطی که دندان و دهان تان دارد، از خدمات ایمپلنت استفاده کنید و مانند یک دندان طبیعی تا اخر عمر از آن استفاده کنید.

کاشت ایمپلنت دندان برای زمانی که تراکم استخوان کافی نباشد نمیتواند انجام شود، در این هنگام باید پیوند استخوان را انجام داده و پس از تقویت سازی آن خدمات کاشت ایمپلنت انجام شود. بنابر این علاوه بر هزینه کاشت ایمپلنت هزینه جراحی های وابسته به آن هم بر هزینه کلی اضافه میگردد که لازم است در مورد آن آگاهی کافی داشته باشید. در این مقاله عواملی که بر هزینه کاشت دندان تاثیر دارند را برای شما توضیح داده ایم پس تا انتهای این مطلب همرا ما باشید.

 

 

 

 

عوامل موثر بر تعرفه کاشت ایمپلنت در سال جدید (1402)

اطلاع از تعرفه کاشت ایمپلنت در سال جدید یکی از مهمترین عواملی برای کسانی است که می خواهند از این خدمات استفاده کنند و دارای اهمیت زیادی است.

خود ایمپلنت یا فیکسچر به تنهایی شاید در قیمت دهی تاثیر نداشته باشد، زیرا یک سری از عوامل وجود دارند که سبب می شود در قیمت آن تاثیر زیادی ایفا کند. این موارد در قیمت کاشت ایمپلنت بسیار موثر هستند که عبارتند از :

 

جنس ایمپلنت

اولین عاملی که در تعرفه کاشت ایمپلنت در سال جدید تاثیر گذار است، جنس ایمپلنت می باشد. شاید برایتان جالب باشد که ایمپلنت ها از جنس های مختلف و ساخت شرکت ها و کشورهای مختلف و در نتیجه کیفیت های مختلف می باشد. هر کدام از آن ها یک طول عمر، ماندگاری و کیفیت متفاوتی دارد. در زمانی که صحبت از قیمت ایمپلنت به میان می آید. یکی از مسایلی که به ذهن افراد می آید، ایمپلنت ارزان است.

 

ایمپلنت ارزان

شاید در نگاه اول ایمپلنت ارزان از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد، اما زمانی که شما به آن دقیق نگاه می کنید می بینید که از نظر طول عمر و جنس کارکرد خیلی خوبی نداشته و پس از مدتی استفاده نیاز مجدد به خدمات دندانپزشکی دارد. از این رو نه تنها برای شما مناسب و مفید نخواهد بود، بلکه هزینه های زیادی هم در پی دارد، نکته ای که شما باید در نظر داشته باشید، ماندگاری و کیفیت ایمپلنت است که در تعرفه کاشت ایمپلنت سال جدید تاثیر می گذارد.

هر اندازه که کیفیت آن بیشتر باشد برای شما و سلامت دهان و دندان تان بهتر است.

 

کشور سازنده ایمپلنت

عامل دیگری که در تعرفه کاشت ایمپلنت سال جدید تاثیر دارد. کشور سازنده آن می باشد. کشورهای سازنده در این حوزه، هر کدام محصولی با کیفیت متفاوت به شما ارائه می دهند که تاثیر خیلی زیادی روی روند کار می گذارد. اگر شما بخواهید از آن بهره بگیرید می بینید که تا چه اندازه کشوری که ایمپلنت را می سازد روی تعرفه کاشت ایمپلنت تاثیر دارد.

در بین ایمپلنت ها، کشور سوئیس و محصولات آن بهتر از سایرین می باشند. ایمپلنت های سوئیسی به دلیل مواد و ماندگاری که در آن ها استفاده می شود نسبتا طول عمر و دوام بیشتری داشته؛ از این رو تعرفه کاشت ایمپلنت آن بیشتر از سایر برندها می باشد.

 

زمان کاشت ایمپلنت

هنگامی که درمورد زمان کاشت ایمپلنت صحبت می کنیم. ایمپلنت جزء خدمات دندانپزشکی است که فرآیند آن زمان بر بوده و نیاز به وقت و انرژی دارد.

یک زمانی است که دندان های جلو فرد از بین رفته و تاثیر خیلی بدی روی چهره او دارد. همان طور که می دانید، دندان یکی از فاکتورهای اصلی برای زیبایی چهره به شمار می رود. اگر فردی دندان جلو نداشته باشد، نمی تواند لبخند بزند و روی اعتماد به نفس او هم تاثیر دارد. در نتیجه شما باید بدانید که تا چه اندازه دندان های جلو اهمیت دارند.

در این زمان فرد نمی تواند زمان عادی را صبر کند تا ایمپلنت در استخوان فک جا بخورد که حدودا بین 3 تا 6 ماه به طول می انجامد. در این هنگام ایمپلنت فوری انجام می شود. ایملپنت فوری در تعرفه کاشت سال جدید یا به صورت کلی، قیمت متفاوتی نسبت به حالت عادی دارد؛ چون که باید در کم ترین زمان ممکن، دندانپزشک، ایمپلنت را روی استخوان فک قرار دهد.

معمولا ایمپلنت فوری برای کسانی انجام می شود که دندان های جلو آن ها آسیب دیده و از بین رفته است به کار می رود.

 

 

 

 

دندانپزشک متخصص ایمپلنت

شاید برایتان جالب باشد که تخصص و تجربه دندانپزشک در انجام ایمپلنت، نقش خیلی زیادی در کیفیت آن ایفا می کند. ایمپلنت یک کار تخصصی به شمار می رود و از آن جایی که با استخوان فک درگیر است، حساسیت زیادی دارد. اگر پزشک تجربه کافی برای اجرای آن نداشته باشد، ممکن است به سایر دندان ها و استخوان فک بیمار آسیب برساند. در نتیجه یکی دیگر از عوامل موثر در تعرفه کاشت ایمپلنت سال جدید، تجربه و مهارت پزشک متخصص است.

دکتر آرش عفوری بهترین متخصص ایمپلنت در رشت و تهران برای کاشت ایمپلنت است که به شما تخصصی ترین خدمات را در این حوزه ارائه می دهد.

 

روش های ارزان تر شدن کاشت ایمپلنت

برخی از بیماران با توجه به تعرفه کاشت ایمپلنت سال جدید، به دنبال متدهای سریع برای کم کردن هزینه های ان می باشند. نکته ای که برای مقرون به صرفه تر شدن کاشت ایمپلنت وجود دارد طرح درمان می باشد. هنگامی که شما نزد دندانپزشک متخصص می روید و او معاینات کامل برای ایمپلنت را انجام می دهد به شما طرح درمان دقیقی را مشخص که میزان هزینه های شما تعیین می شود.

به شما پیشنهاد می دهیم به دنبال ارزان تر درآمدن تعرفه کاشت ایمپلنت نباشید؛ چرا که این خدمات قرار است به صورت همیشگی در دهان شما باشند و زمانی که بخواهید این کار را انجام دهید که بعدها دوباره خدمات دندانپزشکی روی دندان تان انجام شود هزینه بر خواهد بود. در صورتی که اگر شما در همان قدم اول بهترین کاشت ایمپلنت را انجام دهید، برایتان مناسب تر و مفید تر می باشد و همین طور سلامت دندان هایتان را هم تضمین می کند.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر آرش غفوری بهترین متخصص ایمپلنت در رشت با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دندان در محیطی کاملا آرام و پیشرفته و پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده، دغدغه و نگرانی مراجعین گرامی از روند جراحی و پیگیری های بعد از آن کاملا رفع و تجربه ای شیرین از جراحی ایمپلنت دندان برایشان رقم خواهد خورد. نظرات مراجعین گرامی از تجربه ایمپلنت دندان در این مرکز خود گواهی بر این ادعا میباشد. 

شما می توانید از طریق لینک زیر جدیدترین قیمت کاشت ایمپلنت در سال جدید را مشاهده کنید.

 

تعرفه کاشت ایمپلنت در سال 1402

 

 

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر