ایمپلنت دندانتعرفه کاشت ایمپلنت دندان

تعرفه ایمپلنت های دندانی یکی از مهمترین موارد برای کسانی است که می‌خواهند از خدمات کاشت ایمپلنت استفاده کنند. امروزه کاشت ایمپلنت یکی ازجدید ترین و تخصصی ترین خدمات موجود در این حوزه تبدیل شده است که باعث شده تا افراد زیادی برای درمان، نبود دندان و یا  دندان های از دست رفته خود به سراغ آن بروند.

در واقع طول عمر دائمی این کاشت ایمپلنت دندان و همینطور کار کردن آن مانند دندان طبیعی در دهان و دندان های فرد باعث شده تا امروزه به استفاده از این روش نسبت به سایر خدمات درمانی دندانپزشکی تشویق بیشتری شوند و مردم بیشتر استقبال نمایند.

 

کاشت ایمپلنت

خود کاشت ایمپلنت به این صورت انجام می شود که یک فیکسچر ایمپلنت تیتانیوم پایه در داخل استخوان فک کار گذاشته می‌شود که این فلز تیتانیوم با بافت بدن انسان سازگار بوده و هیچگونه مشکلی از نظر سلامت برای فرد ایجاد نمی کند و پس از گذشت طول درمان پروتزهای دندانی روی آن کار گذاشته می‌شود که فرد می تواند به زندگی عادی خودش از لحاظ سلامت دهان و دندان برگردد.

عواملی وجود دارد که روی تعرفه ایمپلنت های دندانی تاثیر می گذارد و در واقع این روش درمانی تقریبا جزو گران قیمت ترین خدمات دندانپزشکی به شمار می‌رود اما می خواهیم به شما سه نکته مهم در مورد تعرفه جدید کاشت ایمپلنت های دندانی بگوییم که چطور می‌تواند با آگاهی کامل به سراغ انجام این خدمات بروید.

 

نوع برند برای تعرفه ایمپلنت های دندانی

مسلما در تمام خدمات، مواد اولیه و کیفیت کار جز فاکتورهای میباشند که روی قیمت و هزینه تاثیر می گذارند و همینطور مدت زمان استفاده از خدمات را هم خیلی افزایش می دهند یعنی هر چه نوع و برند ایمپلنت معروف تر و با کیفیت ترباشد؛ مدت زمانی که داخل دندان شما مثل روز اول کار میکند بیشتر خواهد بود.

به همین دلیل نوع ایمپلنتی که متخصص کاشت ایمپلنت برای شما در نظرمی‌گیرد. نسبت به هر چیز دیگری در قدم اول روی تعرفه ایمپلنت های دندانی تاثیر بیشتری می گذارد. معمولاً بهترین برند در حال حاضر برای کشورهای سوئیس و آمریکا می باشد و البته برند های کره ای و آلمانی هم از کیفیت خوبی برخوردارند.

 

روش انجام کاشت ایمپلنت

اگر بخواهیم نکته بعدی را به شما بگویم که خیلی در تعرفه کاشت ایمپلنت های دندانی تاثیرگذار است روش انجام کاشت ایمپلنت میباشد. متاسفانه خیلی از مردم به اشتباه فکر می‌کنند که کاشت ایمپلنت فقط به یک روش و با همان متدهای قدیمی و سنتی انجام  می‌شود، که دندان شما کشیده شده و ریشه آن کاملاً خارج می شود، مدت زمانی صبر می کند تا استخوان فک بتواند فیکسچر تیتانیومی را در خودش بپذیرد و سپس سایر مراحل را انجام می‌دهند. در صورتی که امروزه علاوه بر روش سنتی روش های دیگری هم برای کاشت ایمپلنت وجود دارد و افراد می‌توانند آنها را دریافت کنند به عنوان مثال روش کاشت ایمپلنت دیجیتال و روش کاشت ایمپلنت فوری از جمله مواردی هستند که برای افراد در نظر گرفته می‌شوند به خصوص کسانی که دندان های جلویی شان را از دست داده اند می‌توان از روش‌های دیگری به جز همان روش قدیمی و سنتی بهره بگیرند که خیلی زمان‌بر است.

اینکه شما از چه متدی برای کاشت ایمپلنت استفاده کنید؛ روی تعرفه های کاشت ایمپلنتهای دندانی تاثیرگذار بوده و تعیین کننده آن می باشد پس بهتر است پیش از آنکه بخواهید هر کدام از این روشها را انتخاب کنید با متخصص کاشت ایمپلنت مشورت کرده و اوضاع و شرایط دهانی تان را بررسی کنید و سپس اقدام به تصمیم گیری کنید.

 

 

 

 

تخصص و مهارت دندانپزشک

شاید این مورد که به شما می‌گوییم از دو فاکتور دیگر در کاشت ایمپلنت خیلی مهم و تاثیرگذارتر باشند همه افراد به دنبال این هستند که تعرفه ایمپلنت های دندانی خودشان را کاهش دهند اما ما می خواهیم به شما بگویم که همیشه کیفیت را در اولویت قرار بدهید. تصور کنید که شما هزینه کرده و یک کاشت ایمپلنت عالی با همه خدمات تخصصی دریافت کرده اید که در نتیجه آن، این ایمپلنت های دندانی میتوانند تا آخر عمر برای شما کار بکند.

از طرفی ممکن است که شما یک ایمپلنت را انجام داده ،اما هزینه های خیلی زیادی برای آن پرداخت نکرده اید. شاید در نگاه اول برای تان مقرون به صرفه تر باشد اما پس از مدتی می بینید که دچار مشکل شده و همینطور نمیتوانید خیلی خوب با آن ارتباط برقرار کنید و این باعث می شود که شما مجدد به نزد دندانپزشکی رفته تا کارهای دیگری را روی هم انجام دهید.

 حال می بینید که کدام یک برای شما بهتر و مقرون به صرفه تر است مسلما شما علاوه بر تعرفه های ایمپلنت دندانی باید به سراغ بهترین متخصص کاشت ایمپلنت بروید تا بتوانید از بهترین خدمات بهره مند شده و دیگر نیازی به انجام خدمات دیگر نداشته باشید.

اگر دندانپزشکی که برای شما خدمات ایمپلنت را انجام می دهد متخصص نباشد، نه تنها فرآیند درمانی به خوبی انجام نمی شود، بلکه به بافت لثه هم آسیب وارد می شود و ممکن است یک سری مشکلات دیگری برای دهان و دندان هایتان ایجاد شود پس این عامل خیلی مهم  را در نظر بگیرید.

 

تخصصی ترین خدمات کاشت ایمپلنت دندانی

دکتر آرش غفوری یکی از متخصصان کاشت ایمپلنت دندانی در استان گیلان می باشد که به شما تخصصی ترین خدمات کاشت ایمپلنت دندانی با استفاده از تجهیزات به روز و جدیدترین متدهای آن را ارائه می کند. این مرکز جزء کلینیک های تخصصی است که رضایت همه بیماران کاشت ایمپلنت را دارد. شما می توانید کلینیک تخصصی ایمپلنت دندانی دکتر آرش غفوری را جزء بهترینمراکز تخصصی ایمپلنت دندانی بدانید که پیش از ارائه هر گونه خدمات به شما مشاوره ارائه می دهند.

 

 

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر