ایمپلنت دندانزیبایی ایمپلنت و کاشت دندان

 

کاشت ایمپلنت دندان علاوه بر اینکه به عنوان یک روش درمانی برای جایگزینی دندان های از دست رفته کاربرد موثری دارد یکی از روش های عالی برای بهبود ظاهر لبخند و بازگشت اعتماد به نفس افراد در روابط می باشد. افراد زیادی در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه دکتر آرش غفوری با دریافت ایمپلنت دندان موفقیت آمیز علاوه بر به دست آوردن سلامتی دهان و دندان خود از بازگشت زیبایی لبخند و صورت خود خوشحال و راضی هستند. در ادامه با مطلب مزایای زیبایی کاشت دندان از طریق ایمپلنت دندان چیست؟ همراه ما باشید.

شاید خیلی ها فقط جنبه درمانی ایمپلنت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته در نظر می گیرند در حالی که یکی از مزایای مهم کاشت ایمپلنت دندان زیبایی لبخند شما می باشد. اما ایمپلنت ها چگونه باعث زیبایی لبخند و جوانسازی صورت بیمار می شوند؟ برای اطلاعات بیشتر در چگونگی تاثیر ایمپلنت ها بر زیبایی صورت با ما همراه باشید.

 

کاشت ایمپلنت دندان راه حلی برای بهبود زیبایی لبخند شما

از دست دادن دندان و جای خالی آنها می تواند باعث کاهش زیبایی و پیری زودرس صورت افراد (چین و چروک ناشی از جای خالی دندان) شود. همانطور که می دانید ایمپلنت دندان یکی از ابداعات جدید با کارایی موثر در صنعت دندانپزشکی است. به این صورت که پایه های تیتانیومی ایمپلنت که درون استخوان فک کاشته می شوند، جایگزین ریشه دندان از دست رفته می شوند. این پایه تیتانیومی سازگار با زیست بدن می باشد و مشکلی ایجاد نمی کند و همچنین پایه ای محکم برای ثابت نگه داشتن دندان ها و عدم جابجایی دندان های دیگر و افزایش استحکام استخوان فک می باشد. اما خیلی ها هستند که از مزایای کاشت ایمپلنت دندان بی خبرند و فکر می کنند ایمپلنت دندان نمی تواند مشکلات آنها را به خوبی حل کند و یا مصنوعی بودن آنها معلوم است.

به همین دلیل کاشت ایمپلنت را به تعویق می اندازند. اما توصیه تیم تخصصی ما در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری این است که باورهای غلط را در مورد ایمپلنت دندان فراموش کنید و با خواندن این مطلب به واقعی بودن مزایای آن پی ببرید. در ادامه به چند مورد از مزیت ایمپلنت دندان در زیبایی لبخند و دلایلی که شما می توانید با خیال راحت ایمپلنت دندان را به عنوان راه حلی مناسب برای جایگزینی دندان های خود در نظر بگیرید ارائه می دهیم:

لبخند زیبا و مرواریدی

به طور کلی، بارزترین دلیل زیبایی برای کاشت دندان، به دست آوردن یک لبخند جذاب تر و زیباتر است. از دست دادن دندان ها و جای خالی آنها باعث نقص لبخند فرد می شود، کاشت دندان از طریق کاشت ایمپلنت می تواند دوباره باعث زیباترشدن لبخند همراه با دندان های ردیف و مرواریدی دهان شود. تقریبا همه افرادی که ایمپلنت‌ های دندانی را برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود انتخاب می‌کنند متوجه تاثیر مثبت ایمپلنت ها در زندگی عمومی ‌شان می شوند، چون می توانند در تعاملات اجتماعی بهتر حضور پیدا کنند و خیلی راحت و با اعتماد به نفس کامل بخندند و صحبت کنند.

اکثر افرادی که ایمپلنت های دندانی را به عنوان راهی برای به دست آوردن لبخندی جذاب تر دریافت می کنند، خیلی خوشحال تر از زمانی هستند که دندان هایشان را از دست داده بودند. جایگزینی دندان های از دست رفته از طریق ایمپلنت های دندانی باعث می شود فرد با اعتماد به نفس بیشتری در موقعیت های حرفه ای خود ظاهر شود. به عنوان مثال، بسیاری از افراد با داشتن یک لبخند کامل از دندان‌های زیبا، در مصاحبه‌ های شغلی موفق‌ تر هستند.

 

 

جلوگیری از آسیب های بعدی

جای خالی دندان های تخریب شده و از دست داده می تواند عامل بسیار موثری در جابجایی و حرکت دندان های دیگر از موقعیت مناسب خود شوند که این باعث ایجاد فاصله های نامنظم و ناهماهنگی در شکل و ظاهر دندان های باقی مانده می شود که در نهایت بیمار مجبور به دریافت روش درمانی ارتودنسی می باشد. بنابراین ارائه روش عالی کاشت ایمپلنت دندان برای پر کردن جای خالی علاوه بر مزیت زیبایی و سلامتی از هزینه های اضافه برای ارائه درمان های دیگر جلوگیری می کند و از نظر هزینه کاشت دندان برای بیمار مقرون به صرفه تر است.

محفاظت از سلامتی لثه

یکی از بافت های حساس و مهم دهان لثه ها هستند که به راحتی در معرض خیلی از میکروب ها و باکتری ها قرار می گیرد. رعایت بهداشت مناسب دهان و دندان می تواند از عفونت و جرم لثه ها و در نهایت بیماری لثه جلوگیری کند. اگر دندان خود را از دست داده باشید باکتری و جرم ها به راحتی می توانند در فضای خالی ایجاد شده جمع شوند و به مرور زمان مشکلات جدی و شدیدی را برای لثه ها بوجود آورند. بنابراین اگر به دلیل تخریب شدید دندان آن را کشیده اید یا خودش افتاده است باید برای جلوگیری از بیماری های خطرناک لثه هر چه سریعتر برای کاشت دندان از طریق کاشت ایمپلنت نزد بهترین متخصص ایمپلنت دندان مراجعه کنید.

 

 

نداشتن محدودیت غذایی

دندان های کاشت شده از طریق کاشت ایمپلنت هم از نظر ظاهر هم از نظر عملکرد دندان شبیه به دندان های طبیعی هستند. بنابراین می توانید مانند دندان های طبیعی هر غذایی که دوست دارید را بخورید و بجوید و از محدودیت رژیم غذایی خبری نیست. البته یادتان نرود که رعایت برنامه منظم بهداشتی دهان و دندان مثل همیشه در حفظ سلامت دندان ها مهم و ضروری است.

جمع بندی

همه ما هر چه قدر نسبت به ظاهر خود احساس بهتری داشته باشیم، احتمالاً اعتماد به نفس بیشتری هم خواهیم داشت. از دست دادن دندان ها چون باعث کاهش زیبایی لبخند ما می شود به تبع آن باعث کاهش اعتماد به نفس ما هم می شود. این در حالی است که می دانیم داشتن اعتماد به نفس بیشتر می تواند تاثیرات مثبت زیادی در جنبه های مختلف زندگی ما داشته باشد. بنابراین توصیه دکتر آرش غفوری به عنوان یکی از بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت به مراجعین و کاربران محترم خود این است که در صورت از دست دادن دندان های خود بدون هیچ نگرانی در اسرع وقت به مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری مراجعه کرده و از خدمات کاشت دندان پیشرفته این مرکز تخصصی همراه با نتایج مادام العمر بهره مند شوید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر