ایمپلنت دندانایمپلنت ارزان

 

اگر متخصص ایمپلنت دندان خود را بر اساس قیمت ارزان تر انتخاب کنید به احتمال زیاد نمی تواند ایده ی خوبی باشد. البته منظور ما این نیست که شما نباید از خدمات دندانپزشکی با قیمت مناسب استفاده کنید و هیچ کس این حق را از شما نمی گیرد اما بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن هزینه به کیفیت خدمات متخصص ایمپلنت دندان توجه داشته باشید.

هدف شما داشتن  یک لبخند زیبا و دندان سالم است که به شما اجازه می دهد به راحتی لبخند بزنید و هر نوع غذایی که دوست دارید انتخاب کنید و بخورید. رسیدن به این هدف معمولاً با پروتزهای سنتی امکان پذیر نیست. در انجام ایمپلنت دندان اگر از مواد ارزان و آزمایشگاه های دندانپزشکی ارزان قیمت استفاده  شود، ممکن است باز هم به هدف خود نرسید. در ادامه  این مقاله توضیح خواهیم داد که چرا انتخاب ایمپلنت دندان با قیمت ارزان می تواند در نهایت برایتان گران تمام شود.

 

محصولات ایمپلنت دندان با قیمت پایین

ایمپلنت دندان ضعیف ممکن است فشار مکرر فک را که ناشی از جویدن غذاهای سفت مثل هویج خام، استیک، آجیل یا آب نبات سفت است تحمل نکند. اگر ایمپلنت کاشته شده نتواند فشار طبیعی جویدن را تحمل کند، پس در نهایت دندانهای ارزان قیمت (تاج، بریج یا پروتزها) که به فیکسچر دندان وصل شده است در نهایت شل می شوند و مجبور می شوید هر بار برای بر طرف کردن مشکل به متخصص مراجعه کنید و این باعث از دست دادن زمان و معمولا هزینه های اضافی مرتبط با رفع مشکل می شود. در این شرایط ، شما هزینه کاشت دندان بیشتری برای کاشت یک ایمپلنت دندانی ارزان قیمت نسبت به یک ایمپلنت با کیفیت و برتر پرداخت خواهید کرد.

 

لابراتوار های دندانپزشکی ارزان

  • تاج دندانی که به ایمپلنت متصل می شوند توسط لابراتوار دندانپزشکی ساخته می شوند. ممکن است برای کاهش هزینه ها متخصص ایمپلنت از یک لابراتوار دندانپزشکی ارزان استفاده کند. یک لابراتوار دندانپزشکی با قیمت پایین ممکن است نتواند لبخند طبیعی دلخواه را برایتان ارائه دهد و این به دلیل پایین بودن مهارت های لابراتوار دندانپزشکی است که هزینه کمتری دریافت میکند. همچنین، لابراتور دندانپزشکی با قیمت پایین معمولا از مواد ارزان تر برای ساخت تاج های دندانی استفاده می کند که به کاهش هزینه های دندانپزشک نیز کمک می کند.

در این شرایط ممکن است  از ظاهر یا وجود دندان های جدید خود احساس رضایت نداشته باشید و مجبور شوید هزینه اضافی را برای دندانپزشک دیگری بپردازید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

در نهایت، کاشت دندان ارزان به جای ارائه یک نتیجه خوشحال کننده باعث گرانتر شدن و نارضایتی شما می شود. کاشت دندان با کیفیت و گرانتر شاید در اوایل پر هزینه باشند اما در دراز مدت نشان دهنده  یک سرمایه گذاری و صرفه جویی مناسب برای دندان های شما هستند.

 

دندانپزشکی گردشگری جهانی

سفر بین المللی برای خدمات ارزان ایمپلنت دندان یکی دیگر از گزینه هایی است که می تواند در ظاهر جالب به نظر برسد اما در نهایت ممکن است گران تمام شود ” دندانپزشکی گردشگری جهانی” نامیده می شود.

بعضی از افراد  معتقدند که در هزینه ایمپلنت دندان آنها صرفه جویی می شود. کشورهایی مانند مکزیک یا کاستاریکا معمولا می توانند به دلیل کاهش هزینه کار، خدمات ارزان تری را برای کاشت دندان ارائه دهند. در بیشتر موارد، این کشورها از ایمپلنت دندان ارزان قیمت استفاده می کنند که در صورت خرابی  قطعات آن ، دندان ممکن است دیگر قابلیت ترمیم نداشته باشند و قطعا برای ترمیم آن حاضر نیستید دوباره به یک کشور دیگر سفر کنید و در این صورت ممکن است کل ایمپلنت دندان نیاز به برداشتن و تعویض داشته باشد که نیاز به جراحی و هزینه اضافی دارد.

همچنین ممکن است پزشکی که از طریق خدمات گردشگری دندانپزشکی برای درمان شما تعیین شده است در دوره ی آموزشی باشد. اما کاشت ایمپلنت دندان با کیفیت بالا نیاز به آموزش و تجربه قابل توجهی دارد. دریافت خدمات ایمپلنت دندان از پزشکان غیر ماهر در کشوری دیگر می تواند در طول زمان بسیار پرهزینه باشد.

 

از هزینه ی دوباره و بیشتر ایمپلنت دندانی خودداری کنید

ایمپلنت دندان ارزان” معمولاً  برای شما آنطور که تصور می کنید کم هزینه نمی شود. بهتر است برای جایگزینی دندان های از دست رفته ی خود به دنبال روش های با کیفیت تر و مقرون به صرفه تر باشید.

مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر آرش غفوری در ارائه ی خدمات  برای بیماران خود در زمینه کاشت دندان از بهترین و با کیفیت ترین مواد و تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا استفاده می کند که در نهایت بیمار با یک نتیجه ی دلخواه و هزینه  مقرون به صرفه از این مرکز تخصصی ایمپلنت خارج می شود.

شما عزیزان همینطور میتوانید برای آگاهی از هزینه تخمینی کاشت ایمپلنت دندان وارد بخش قیمت کاشت دندان و هزینه کاشت دندان شوید و یا با مرکز تخصصی ایمپلنت رشت تماس و وقت ملاقات با دکتر آرش غفوری دریافت و طرح درمان دقیقی از ایشان دریافت نمایید.

 

 
 
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر