ایمپلنت دندانایملپنت دندان مناسب

برای کاشت ایملپنت دندان مناسب، نیاز است که شرایط شما نیز بررسی شود و این مساله که می توانید از ایمپلنت دندانی استفاده کنید یا خیر توسط دکتر شما تایید شود. به طور کل سه عامل مهم برای ارزیابی این مساله مهم وجود دارد که در ادامه مطلب در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هزینه ایمپلنت در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت

آیا من کاندید مناسبی برای ایمپلنت دندان هستم؟

در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدیریت دکتر آرش غفوری، ما داوطلبان را برای جراحی ایمپلنت دندان بر اساس موارد زیر ارزیابی میکنیم:

۱- استخوان: وقتی یک دندان از دست میرود، استخوان های مجاور شروع به خراب شدن میکنند. شما به مقدار معینی استخوان نیاز دارید تا ایمپلنت  بتواند با آن جوش بخورد. اگر شما به صورت طولانی مدت دندان خود را از دست داده باشید ممکن است استخوان کافی برای جراحی ایمپلنت دندان نداشته باشید.

مطلب مفید: عمل ایمپلنت دندان | ۶ نکته مهم قبل از جراحی ایمپلنت دندان

برای مشخص کردن این موضوع ما از اسکنر CBCT استفاده میکنیم. این فناوری جدید به ما یک نمای سه بعدی از دهان و استخوان فک شما می دهد تا ما بتوانیم کمیت استخوان شما را ارزیابی کنیم. اگر استخوان کافی داشته باشید، ما در جهت برنامه درمانی شما پیش خواهیم رفت و کاشت ایمپلنت شما انجام خواهد شد. اگر شما استخوان کافی برای ایمپلنت دندان نداشته باشید، ما میتوانیم یک فرآیند پیوند استخوان انجام دهیم.این فرآیند میتواند به بدن شما در بازسازی استخوان و بافت کمک کند. وقتی شما استخوان کافی داشته باشید، میتوانیم کاشت ایمپلنت را برای شما انجام دهیم.

ایملپنت دندان مناسب

مطلب مفید: قیمت ایمپلنت | بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت دندان

۲-سن: ایمپلنت دندان بیشتر زمانی موفقیت آمیز است که در بزرگسالانی که درحال رشد و پرورش هستند انجام بگیرد. اگر شما یا فرزندتان خیلی جوان هستید، برای کاشت ایملپنت دندان مناسب ممکن است احتیاج داشته باشید تا زمانی که ساختار صورت شما رشد کند صبر کنید. این مساله به طور معمول در دختران حدودا ۱۶سال و در پسران ۱۸ سال است

۳-سلامتی: برای جراحی ایمپلنت دندان همانند بیشتر جراحی ها سلامت کلی و سلامت وضعیت دهان شما نیاز است. اگر شما از شرایط خاصی مثل دیابت،سیگاری بودن شدید یا بیماری لثه رنج میبرید، ممکن است کاشت دندان برای شما دوامی نداشته باشد. اطمینان داشته باشید دندانپزشکان ما به صورت فردی شما را ارزیابی میکنند و اگر ضرروی باشد با پزشکتان برای پیدا کردن راه حل نهایی و کاشت ایملپنت دندان مناسب همکاری میکنند.


ما در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدیریت دکتر آرش غفوری خدمات مربوط به ارتودنسی را انجام نمی دهیم و این مطلب تنها برای اطلاع شما عزیزان قرار داده شده است.

خدمات موجود در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت

در صورتی که به مشاوره آنلاین در زمینه خدمات مجموعه نیاز داشتید، اینجا را کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید
    من پیش شما ایمپلنت گذاشتم خیلی هم راضی بودم از کارتون و برخوردتون
    سوالی که برام پیش اومده اینه که اگر ایمپلنت ها یکسال بمونه و من بعد یکسال قالبگیری انجام بدم مشکلی پیش میاره؟

    • نه مشکل خاصی پیش نمیاد و باید عکس رادیوگرافی از ایمپلنت ها گرفته بشه و توسط متخصص ایمپلنت بررسی بشه بعد از تائید متخصص میشه قالبگیری رو شروع کرد

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر