ایمپلنت دندان

قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403 تاثیر بسیار زیادی در روند درمانی افرادی که به کاشت دندان نیازمند هستند دارد. اگر شما جزو دسته کسانی هستید که دندانتان را به هر دلیلی از دست داده اید کاری که باید انجام دهید این است که نزد یک متخصص با تجربه کاشت ایمپلنت مراجعه تا طرح درمان مناسب و دقیقی برای شما ارائه دهد؛ اما پیش از انجام دادن آن بسیاری از بیماران ترجیح می دهند که در مورد قیمت های کاشت دندان هم بدانند چرا که ایمپلنت یکی از گران قیمت ترین خدمات دندانپزشکی در سراسر دنیا به شمار می‌رود؛ چرا که موادی که در آن استفاده می شود تا آخر عمر داخل دهان بدون هیچ مشکلی کار می کند. در ادامه در مرکز تخصصی کاشت ایمپلنت دکتر آرش غفوری یک سری موارد ارزشمند در این زمینه را می گوییم پس با ما تا انتها همراه باشید.

 

 

 

عوامل موثر بر روی قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403

 

پیش از آنکه بخواهیم در مورد قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403 صحبت کنیم بهتر است به یک نکته توجه کنید؛ قیمت کاشت ایمپلنت هر ساله با همدیگر تفاوت دارد. موادی که برای کاشت ایمپلنت استفاده می شود جز محصولاتی است که از سایر کشورها وارد شده و هر کدام از آن ها با همدیگر تفاوت دارد به همین دلیل قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403 با سال های پیشین خودش متفاوت است و با توجه به نوسانات و عوامل دخیل در این زمینه تعیین می شود.

اما با توجه به آن بهتر یکسری دیگر از موارد را هم به شما بگوییم تا تاثیر عوامل مختلف روی قیمت کاشت ایمپلنت را بدانید. اولین نکته این است که کیفیت ایمپلنت با همدیگر متفاوت است ما هم ایمپلنت با کیفیت و همین ایمپلنت کم کیفیت داریم که آنها با همدیگر از نظر قیمت تفاوت دارند یعنی کشور سازنده ایمپلنت روی قیمت آن خیلی تاثیر می‌گذارد سوئیس به عنوان بهترین کشور سازنده در حوزه کاشت ایمپلنت به شمار می‌رود و به همین دلیل ایمپلنت های سوئیسی معمولاً هزینه و تعرفه بیشتری دارند.

 

تکنولوژی و مدل روش ساخت

عامل بعدی دیگر که برای کاشت ایمپلنت در سال 1403 تاثیر گذار است نحوه ساخت ایمپلنت می باشد کشورهایی که به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می‌کنند؛ از روش های مخصوص برای تولید این محصولات استفاده می‌کنند که به هیچ عنوان روش ساخت خود را افشا نمی کنند و همین باعث می‌شود تا در بین کشورهای رقیب این عامل خیلی مهم باشد و بر روی قیمت کاشت ایمپلنت دندان هم تاثیر بگذارد.

قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403

قیمت کاشت دندان در سال 1403

 

ضمانت کاشت

 

یکی دیگر از عواملی که در این حوزه تاثیر خیلی زیادی دارد، ضمانت کاشت ایمپلنت می باشد. این ضمانت نشان دهنده کیفیت شرکت سازنده با توجه به برند و مارکش است. برخی از شرکت‌ های تولید کننده قطعات کاشت ایمپلنت و عرضه کنندگان آنها برای اطمینان از کیفیت ایمپلنت ضمانت نامه ارائه می دهند که خود ارائه همین ضمانت نامه روی قیمت کاشت ایمپلنت تاثیر می گذارد. در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر آرش غفوری در رشت ایمپلنت های ارائه شده با گارانتی و کیفیت بالا ارائه میگردد.

 

تعداد کاشت ایمپلنت

 

یکی دیگر از فاکتورهایی که در قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403 تاثیر می گذارد تعداد ایمپلنت است که شما نیاز دارید آن ها را انجام بدهید. برخی از افراد یک یا چند دندان خودشان را از دست دادند و این تاثیر خیلی زیادی در زمان انجام خدمات و تعرفه ها نمی گذارد. اگر شما چند ایمپلنت نیاز داشته باشید با زمانی که یک ایمپلنت بخواهید در دندان قرار بدهید از نظر قیمت با همدیگر تفاوت دارد که برای اطلاع کامل از آن بهتر است ابتدا در نزد دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت در رشت معاینه شوید و سپس اقدام به انجام خدمات کنید.

 

 

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت در سال 1403 یک نگاه

  • جنس و کیفیت ایمپلنت
  • کشور سازنده ایمپلنت
  • روش انجام کاشت
  • تعداد کاشت
  • مهارت متخصص کاشت ایمپلنت
  • زمان انجام آن
  • نیاز یا عدم نیاز به سایر خدمات دندانپزشکی

قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403 برای هر دو فک بالا و پایین

یک مورد دیگری هم که در این حوزه برای تعیین قیمت تاثیر زیادی می‌گذارد نیاز بیمار به کاشت دندان کامل فک بالا و پایین است. در هنگامی که هزینه موارد مختلف در نظر گرفته می‌شود، حداقل تعداد نیاز برای کاشت دندان که حدوداً ۸ عدد ایمپلنت به شمار می‌رود که می تواند ۱۲ دندان مصنوعی ثابت را روی آن قرار داد.

 

هر بیمار یک قیمت متفاوت

هزینه کاشت ایمپلنت دندان در سال 1403 به عوامل خیلی زیادی مثل موقعیت مکانی،  تجربه و میزان تخصص دندانپزشک، ارائه خدمات درمانی زیر نظر بیمه و سایر فاکتورهای دیگر بستگی دارد. در حالت کلی می توانیم بگوییم که هزینه‌ یا تعرفه کاشت ایمپلنت برای هر دو بیمار یک عدد نمی باشد.

همچنین روش های استفاده شده برای انجام کشت ایمپلنت مثل روش های دیجیتال یا ایمپلنت فوری هم در این زمینه تاثیر دارد. البته پیوند استخوان لیفت سینوس، کشیدن دندان ها و خارج کردن ریشه از حالت کلی دندان روی قیمت تاثیر می گذارد؛ چرا که وقتی که دندان ما از دست می ‌رود معمولاً ریشه دندان در استخوان فک باقی می ماند و بیمار باید از دندانپزشک بخواهد تا ریشه دندان را از دهان خارج کند و سلامت عمومی بیمار هم در این زمینه خیلی تاثیرگذار است؛ پس ما می‌توانیم نتیجه بگیریم که در شرایطی که بیماران وضعیت های مختلف از نظر سلامت دهان و دندان دارند؛ قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403 هر فرد با دیگری هم متفاوت می باشد.

 

تخصص دندانپزشک

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1403 میزان تخصص و مهارت دندانپزشک برای کاشت ایمپلنت است. ایمپلنت جزو خدمات تخصصی در زمینه دندانپزشکی به شمار می رود و متخصص ایمپلنت باید به شما خدمات مشاوره ایمپلنت دندان را ارائه دهد و همین طور با توجه به شرایط بیمار و وضعیت سلامتی او از یکی از روش های کاشت ایمپلنت بهره بگیرد که هر روش می تواند برای یک بیمار با بیمار دیگر متفاوت باشد.

به کارگیری از روش کاشت ایمپلنت تا حد زیادی به سلامت بیمار بستگی دارد شما می توانید از طریق مشاوره آنلاین دندانپزشکی از هر شهر یا منطقه ای که هستید با مرکز تخصصی دکتر آرش غفوری متخصص کاشت ایمپلنت ارتباط برقرار کرده و برای سوالات و ابهامات خودتان در مورد روش درمانی ایمپلنت و … جواب های ارزشمند و کارآمد دریافت کنید.

همینطور میتوانید از تجربه افرادی که توسط آرش غفوری متخصص ایمپلنت در رشت درمان شده اند را در صفحه نظرات مراجعین ایمپلنت مشاهده نمایید و از نظرات و تجربیات آنها بهره مند شوید.

 

 

 

 

4.7/5 - (25 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر