ایمپلنت دندانجدیدترین قیمت کاشت ایمپلنت

جدیدترین قیمت کاشت ایمپلنت به شما کمک می کند تا بتوانید کاشت ایمپلنت دندان تان را با اطلاعات کامل درمورد هزینه آن انجام دهید. ایمپلنت و یا کاشت دندان یکی از جدیدترین متدها برای پر کردن جای خالی دندان می باشد. کاشت دندان یا ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت انجام می شود و تجهیزاتی در آن استفاده می شود که بتواند جای ریشه دندان را پر کند و روی آن تاجی مشابه با دندان واقعی قرار داده شود که بتواند تا اخر عمر برای شما کار کند.

سلامت استخوان کافی برای قرار دادن پایه ی ایمپلنت ضروری می باشد و در هنگامی که تراکم استخوان کافی نباشد باید آن را تقویت کرد که به اصطلاح پیوند استخوان گفته می شود.

ایمپلنت های دندان عموما طول عمر خیلی زیادی داشته و به عنوان یکی از بهترین روش ها برای جایگزینی دندان طبیعی به شمار می روند. در ادامه یک سری نکات در این مورد را به شما میگوییم پس با ما همراه باشید.

فاکتورهای موثر در قیمت کاشت ایمپلنت

جدیدترین قیمت کاشت ایمپلنت فقط به خود آن تنها بستگی ندارد، بلکه یک سری فاکتورها و عوامل زیادی در آن وجود دارند که تعیین کننده قیمت ایمپلنت می باشند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • کشور سازنده
  • جنس
  • زمان کاشت
  • میزان مهارت و تجربه متخصص ایمپلنت
  • تعداد ایمپلنت های کاشته شده

هزینه کاشت ایمپلنت

ایمپلنت ها از برندهای گوناگونی تشکیل می شوند که با توجه به کشور سازنده آن ها می باشند. هر کشور دارای چند مدل ایمپلنت است که درجه بندی دارند و با توجه به شرایطی که بیمار دارد به آن ها معرفی می شوند. در نتیجه هزینه کاشت ایمپلنت با توجه به این که ایمپلنت سوئیسی ، آمریکایی ، آلمانی و یا کره ای یا برای کشور های دیگر است طبقه بندی می شوند. ایمپلنت های سوئیسی بهترین مدل ایمپلنت هستند که به دلیل کیفیتی که دارند؛ قیمت شان نسبت به سایر برندها بالاتر است.

جدیدترین قیمت کاشت ایمپلنت فک پایین و بالا

برای کاشت ایمپلنت دو زمان وجود دارد، یکی از آن ها، هنگامیست که یک یا دو دندان فرد از بین رفته باشد و دیگری زمانی است که برای هر دو فک بالا و یا پایین نیاز به کاشت کامل ایمپلنت دندانی باشد. برای جدیدترین قیمت کاشت ایمپلنت دندان این مورد هم خیلی تاثیر گذار است. برای کاشت ایمپلنت کامل فک 8 عدد پایه ایمپلنت نیاز است که باید 12 دندان مصنوعی را روی آن قرار داد.

پس نتیجه می گیریم که برای تعیین قیمت باید بیمار به صورت فردی با پزشک متخصص ملاقات کرده و بررسی شود، چون که یک سری عوامل متفرقه روی قیمت ایمپلنت تاثیر گذار است و برای هر بیمار متفاوت می باشد.

هزینه ایمپلنت فوری

ایمپلنت انواع و اقسام گوناگونی دارد یکی از آن ها ایمپلنت فوری می باشد. ایمپلنت فوری در یک سری شرایط خاص انجام می شود. دندان ها تاثیر خیلی زیادی روی زیبایی چهره دارند، زمانی که دندان های جلو فرد آسیب ببینید، نمی تواند به خوبی لبخند بزند و صحبت کند. در این زمان از ایمپلنت فوری استفاده می شود. ایمپلنت فوری به این صورت است که با قرار دادن پایه تیتانیومی، ایمپلنت روی آن گذاشته می شود و دیگر نیازی به طی کردن زمان سه الی شش ماهه نیست.

هزینه ایمپلنت فوری ممکن است بیشتر از هزینه کاشت معمولی ایمپلنت باشد. البته لازم به ذکر است که تا حد زیادی به شرایط استخوان فک بیمار هم بستگی دارد.

ایمپلنت ارزان

هزینه کاشت ایمپلنت دندان و موارد مرتبط با آن باعث می شود تا بسیاری از افراد علاقه به انجام ایمپلنت ارزان پیدا کنند. درمورد ایمپلنت ارزان یک سری نکاتی وجود دارد که بهتر است بدانید. هیچ ارزانی درمورد کاشت ایمپلنت بی تدبیر نیست، عموما ایملپنت های ارزان جنس و کیفیت خوبی ندارند و مدتی پس از کار گذاشته شدن در دندان، با مشکلاتی مواجه می شوند که شما مجدد باید به نزد دندانپزشک مراجعه کنید.

ایمپلنت ها معمولا عمری هستند، البته زمانی که شما از با کیفیت ترین آن ها استفاده کنید. شاید ایمپلنت های ارزان قیمت در نگاه اول مقرون به صرفه باشند، اما زمانی که استفاده می شوند برای ترمیم و کاشت مجدد ایمپلنت باید هزینه های بیشتری را پرداخت کنید. پس ایمپلنت ارزان به صرفه نیست و همین طور ممکن است سلامت دهان و دندان شما را ممکن است به خطر بیاندازد.

 

 

 

 

مزایای کاشت ایمپلنت

ایمپلنت مزایای خیلی زیادی دارد و شاید همین سبب شده تا امروزه با استقبال زیادی مواجه شود. ایمپلنت بیمار را با محدودیت مواجه نمی کند، یعنی این که مانند یک دندان سالم و طبیعی داخل دهان شما رفتار می کند. از طرفی طول عمر خیلی بالایی دارد و زمانی که آن را در دهان شما می گذارند دیگر نیازی به انجام خدمات دندانپزشکی مجدد نیست.

مهم ترین عاملی که در مورد کاشت ایمپلنت وجود دارد، جلوگیری از تحلیل رفتن استخوان فک است. زمانی که دندان های شما از بین می رود روی استخوان فک تان تاثیر منفی گذاشته و آن را تحلیل می برد؛ اما هنگامی که از ایمپلنت استفاده می کنید می بینید که نتیجه تا چه اندازه تفاوت پیدا کرده و در واقع استخوان فک تان هم سالم می ماند.

مراقبت های پس از ایمپلنت

هر چند ایمپلنت مانند دندان طبیعی عمل می کند اما به یک سری مراقبت هایی دارد که پس از انجام آن باید در نظر داشت. پس از انجام ایمپلنت ناحیه جراحی شده را به هیچ عنوان دستکاری نکنید، از خوردن غذاهای سفت که به دندان شما فشار وارد می کند هم خودداری فرمایید. ضمنا کار دیگری که باید انجام دهید این است که بهداشت دهان و دندان تان را رعایت کرده و اگر ساعات اولیه دچار خون ریزی شدید شدید، نیازی نیست تا نگران باشید در ساعات اولیه ممکن است لثه خون ریزی کند.

بهترین قیمت کاشت ایمپلنت در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر آرش غفوری

همان طور که می دانیم کاشت ایمپلنت کار بسیار تخصصی است. مرکز ایمپلنت دکتر آرش غفوری با سال ها سابقه به شما بهترین خدمات با بهترین قیمت را ارائه می دهد؛ شما می توانید برای دریافت مشاوره و جدیدترین لیست قیمت کاشت ایمپلنت دندان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

قیمت کاشت ایمپلنت در سال 1401

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر