ایمپلنت دندانمشاوره آنلاین ایمپلنت با دکتر آرش غفوری

مشاوره کاشت ایمپلنت به شما کمک می کند که بدانید آیا زمان آن رسیده است که بخواهید این خدمات را انجام بدهید یا خیر؟ زمانی که شما مشاوره ایمپلنت را انجام می دهید متوجه می شوید که تا چه اندازه دهان و دندان شما آمادگی انجام کاشت ایمپلنت را دارد و چه مراحلی را باید برای انجام آن طی کنید؛ در واقع امروزه مشاوره ایمپلنت یکی از مهم ترین مراحل انجام آن است که پیش از شروع مراحل درمانی حتما باید انجام شود.

اهمیت مشاوره کاشت ایمپلنت

زیبایی دندان ها در چهره و اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی می گذارد و همین طور سلامت دندان ها نقش زیادی در نحوه صحبت کردن ایفا می‌ کند. زمانی که فرد یک یا تعدادی از دندان های خودش را از دست داده باشد نمی تواند به درستی غذا بخورد و یا این که صحبت کند به همین دلیل باید به دنبال پیدا کردن روشی برای جایگزین کردن دندان های از بین رفته باشد.

نبود دندان در چندین جنبه تاثیر دارد. دندان با سیستم های مختلف بدن در ارتباط است، از این رو هر گونه مشکل در سیستم سلامت دندان ها روی سایر بخش های بدن هم تاثیر دارد. مشکلات دندان می توانند گسترش پیدا کند، یعنی یک دندان امکان دارد در ابتدا کمی خراب شده باشد، اما به مرور زمان گسترش پیدا کرده و بافت دندان را کلا از بین می برد، در نتیجه برای درمان بیماری های دهان باید در اسرع وقت اقدام کرد، حتی اگر زمانی دندان هم کامل از بین رفته باشد بافت آن تحت تاثیر عوامل بیرونی است و کاشت دندان باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بگیرد.

در حال حاضر امروزه کاشت ایمپلنت بهترین روش می باشد که شما می توانید برای دندان هایتان استفاده کنید؛ با توجه به هدف افراد برای این که بخواهند تحت درمان خدمات ایمپلنت قرار بگیرند؛ مشاوره ایمپلنت به آن ها کمک می کند تا ببیند از چه نظر می توانند بهترین روش را برای انجام این کار انتخاب کنند؛ در واقع در مشاوره کاشت ایمپلنت متخصص به شما می‌ گوید که کدام روش با توجه به شرایط و وضعیت استخوان فک برای شما بهترین گزینه می باشد.

مراحل مشاوره ایمپلنت

برای انجام خدمات ایمپلنت و مشاوره آن باید یکسری از موارد و نکاتی را در نظر داشته باشید که بتوانید از آن خیلی ساده و راحت استفاده کنید. مشاوره ایمپلنت به شما در واقع مسیر را نشان می‌ دهد و می ‌گوید در قدم های بعدی چه کارهایی را باید انجام دهید تا بتوانید به موفقیت برسید و این نقش خیلی مهمی هم در برآورد هزینه کاشت دندان و هم در برنامه ریزی افراد برای دندان هایشان می باشد. از طرفی مشاوره ایمپلنت به متخصص ایمپلنت هم کمک می کند تا مسیر درمانی را بهتر طی کند تا نتیجه مطلوب تر باشد. شما برای کاشت ایمپلنت باید مراحل را طی کنید که یکی از مهم‌ ترین آن ها مشاوره ایمپلنت پیش از انجام آن است. در ادامه چند مرحله کلی از مشاوره ایمپلنت را به شما می گوییم با ما همراه باشید.

اولین مرحله

برای مشاوره ایمپلنت یک سری مراحلی وجود دارد. در نخستین جلسه برای مشاوره پیش از انجام ایمپلنت، بیمار به وسیله متخصص ایمپلنت معاینه می شود. در این جلسه سلامت دهان و دندان و میزان مقاومت استخوان فک و بافت های آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و سپس متخصص ایمپلنت در مورد شرایط و وضعیت سلامتی بیمار و سوابق بیماری او پرس و جو می کند.

یادتان باشد که استخوان فک و میزان مقاومت آن در کاشت ایمپلنت اهمیت بالایی دارد چرا که استخوان فک در محل انجام شده باید از تراکم و استحکام زیادی برخوردار بوده تا بتواند ایمپلنت تیتانیومی را در خودش به راحتی نگه دارد. در صورتی که بیمار با مشکلات استخوان فک مواجه باشد متخصص ایمپلنت پیشنهاد می‌کند که پیش از انجام خدمات کاشت و پیوند استخوان انجام گرفته و سایر مراحل طی شود.

 

مرحله دوم

عموماً در مرحله دوم ایمپلنت متخصص از تصاویر تخصصی استفاده می‌کند تا جزئیات دهان و دندان بیمار بهتر مشخص شود و تراکم استخوان فک هم کاملاً بررسی گردد ولی در واقع در این مرحله متخصص محل دقیق قرارگیری ایمپلنت را مشخص کرده و همین طور روش هایی که باید انجام بشود را هم می گوید. روش های کاشت ایمپلنت معمولا یکی از موارد زیر است:

  • کاشت ایمپلنت تک مرحله ای یا دو مرحله ای
  • ایمپلنت فوری
  • کاشت ایمپلنت دیجیتال
  • ایمپلنت All ON 4

مرحله سوم

در مرحله سوم روش‌های دقیق کاشت ایمپلنت بررسی می‌شود که کدام برای بیمار مناسب تر است در این روش بهترین متخصص ایمپلنت سعی می‌کند از جدیدترین روش که برای شرایط بیمار مناسب است استفاده کند در این مرحله روش درمان و مراحلی که بیمار باید انجام بدهد برای او شرح داده می‌شود تا ببیند دوره درمان به چه اندازه طول می کشد و چه تعداد جلسات برای طی کردن آن نیاز است و به او بایدها و نبایدهای انجام ایمپلنت گفته می شود.

مشاوره آنلاین کاشت ایمپلنت

با توجه به گسترش اینترنت و استفاده روزافزون مردم از آن، دیگر شما نیاز نیست تا زمان زیادی را بگذارید و به صورت حضوری به کلینیک‌های تخصصی ایمپلنت مراجعه کنید تا از خدمات مشاوره ایمپلنت بهره مند شوید. شما می توانید خیلی ساده و راحت و به صورت آنلاین از خدمات مشاوره ایمپلنت بهره مند شوید. دکتر آرش غفوری متخصص کاشت ایمپلنت با سال ها سابقه به شما عزیزان در حوزه کاشت ایمپلنت، جراحی لثه و بیماری‌های لثه مشاوره آنلاین ارائه داده و همین طور در مورد قیمت کاشت ایمپلنت دندان و هزینه‌ های آن هم شما را راهنمایی می کند.

شما می توانید با توجه به خدمات مشاوره کاشت آنلاین ایمپلنت از هر شهر و یا منطقه‌ ای که هستید تمامی سوالات خودتان را به صورت آنلاین مطرح کرده و پاسخ آن را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

مزایای بهره گیری از مشاوره آنلاین کاشت ایمپلنت

  • صرفه جویی در زمان و انرژی
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری در کلینیک
  • پاسخ گویی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • مشخص شدن مراحل درمانی
  • دسترسی به بهترین متخصصان ایمپلنت
  • یافتن پاسخ تمامی سوالات

 

کاشت ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان، روشی برای جایگزینی ریشه دندان است. ایمپلنت دندان یکی از بهترین و استاندارد ترین روش های جایگزین دندان طبیعی می باشد. کاشت ایمپلنت دندان، به وسیله پایه ایمپلنت انجام می شود که در استخوان فک جاگذاری می شود و بعد از گذشت چند ماه پایه کاملا با استخوان فک جوش می خورد و تاج دندان به آن متصل می شود. کاشت ایمپلنت دندان برای بیمارانی انجام می شود از که سلامت کامل برخوردار هستند و استخوان فک آن ها تراکم کافی برای انجام کاشت ایمپلنت دندان را دارند. جنس پایه ایمپلنت دندان از تیتانیوم می باشد که سازگاری بالایی با بدن دارد. کاشت ایمپلنت دندان طی چندین مرحله مختلف انجام می شود و چندین ماه زمان نیاز دارد که کاملا پایه ایمپلنت به استخوان فک متصل شود. کاشت ایمپلنت دندان به روش های مختلفی انجام می شود که مراحل کار و مدت زمان بهبود بیمار در آن ها متفاوت است. ایمپلنت فوری دندان یکی از انواع کاشت ایمپلنت است که برای بیمارانی که می خواهند خیلی سریع کاشت ایمپلنت کنند انجام می شود.

 

 

پروتز ایمپلنت دندان

پروتز ایمپلنت دندان یکی دیگر از روش های جایگزین دندان می باشد که با کمک پایه ایمپلنت انجام می شود. پروتز ایمپلنت دندان در دو حالت متحرک و ثابت انجام می شود. در این روش دست دندان کامل روی پایه های ایمپلنت متصل می شود. پروتز ایمپلنت دندان متحرک همانطوری که از نام آن مشخص است متحرک هستند و متخصص ایمپلنت گاهی آن ها را خارج می کند و با توجه به وضعیت جدید فک آن ها تنظیم می کند. پروتز ایمپلنت دندان ثابت، قابلیت جا به جا شدن ندارند. این نوع پروتزها با نام All-on-4  نیز معروف هستند که چهار پایه ایمپلنت در فک بالا و چهار پایه ایمپلنت در فک پایین جاگذاری می شود و بعد پروتز دندانی روی آن متصل می شود.

 

مشاوره تخصصی ایمپلنت

مشاوره تخصصی ایمپلنت، یکی از اقداماتی می باشد که قبل از شروع مراحل ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت برای بیمار انجام می شود. در اولین جلسه مشاوره تخصصی ایمپلنت، سلامت دهان و استخوان فک بیمار کاملا بررسی می گردد. متخصص ایمپلنت، درباره وضعیت سلامت بیمار اطلاعاتی را بدست می آورد و از سوابق پزشکی بیمار مطلع می شود. مشاوره تخصصی ایمپلنت، برای بیماری که قصد انجام ایمپلنت را دارد خیلی ضروری است. بررسی میزان تراکم استخوان فک و اینکه بیمار به پیوند استخوان نیاز دارد یا نه یکی از عوامل موفقیت در جراحی کاشت ایمپلنت می باشد. در جلسات مشاوره تخصصی ایمپلنت، متخصص ایمپلنت با کمک تصاویر سی تی اسکن به طور دقیق تری استخوان فک بیمار را بررسی می کند و محل کاشت پایه ایمپلنت را مشخص می نماید. همچنین در این مرحله مشخص می شود که بیماری می تواند ایمپلنت را انجام بدهد و یا نه و در انتها، متخصص ایمپلنت درباره روش های درمانی تصمیم می گیرد.

 

شما میتوانید برای دریافت مشاوره آنلاین ایمپلنت از طریق صفحه مشاوره آنلاین از هر شهری و در هر زمانی مستندات دندانپزشکی خود را برای ما ارسال نمایید و در اسرع  وقت بهترین مشاوره ایمپلنت و پاسخ خود را دریافت نمایید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر